Hankkija-lippis Suomen Huutokauppakeisarin yleisössä. Junttiusaste olisi hivenen lievempi, jos olisi löytynyt pihayleisön seasta, mutta ei tällä kertaa.
Markku: "Aki ja Heli antoi tänään tehtäväksi herättää tuo vanha Unto-setä kuolleista. Minä täällä verstaalla sitten vähän mietin, että ei varmaan ihan pelkällä poralla tällä kertaa pärjää, että se on haettava lapio Raunolta. Ja siinähän sitten Rauno tulikin pihaan ja huikkasi siinä tullessaan, että menee tänään vissiin kaivuuhommiksi. Siinä on kaksi metriä hiekkaa ja multaa arkun päällä ja iltapäiväks pitäis olla valmista, ennen kuin Aki ja Heli tulee, niin ei se lapiollakaan. Haettiin sitten Raunon kanssa meikäläisen kaivuri ja ajettiin se hautausmaalle. Minulle jäi viime projektista vielä dynamiittia, niin ajateltiin vähän helpottaa urakkaa. Aseteltiin ne dynamiittipötköt haudan ympärille puolen metrin välein ja mentiin kaivurin taakse piiloon. Komeastihan se sitten räjähti, mutta ei otettu huomioon sitä, että ne kaikki luut lensi samalla pitkin hautuumaata. Ollaan Raunon kanssa nyt keräilty niitä ja jokaisessa lukee mun signeeraus Design gi by Markku ja ihan hienojahan niistä tuli, että varmaan sen vähintään 30 euroa tulee kappaleelta ens perjantain huutokaupassa. Saa nähdä, että mitä Aki ja Heli sanoo, mutta aion kyllä kysyä, että miksi tämä piti alun alkaenkaan tehdä."