Joo, näin mulle opetettiin -80 luvulla jo, kuinka metropolissa käyttäydytään. Piti opiskella.
Joo, näin mulle opetettiin -80 luvulla jo, kuinka metropolissa käyttäydytään. Piti opiskella.
Kalevauva.fi:n kanssa voisi jatkaa yhteistyötä.Tästä täytyisi ehdottomasti tehdä päivitetty versio!
...ja lopulta kun "huviajelu" päättyy ja rullaportaat tulevat päätökseensä, niin tällainen haaveilija löytää itsensä pötköltään siitä ylä- tahi alatasanteelta ja kivistävät jäsenet ovat entistä raihnaisemmassa kunnossa. Ja takaatulevia vi*uttaa kun yks tyyppi vaan makoilee heidän kiireensä tiellä.Rullaportaissa käveleminen. Niissä seistään ja nautitaan matkasta ja ihaillaan suuren maailman maisemia ja lepuutetaan kävelystä kivistäviä jäseniä.
Eli "...yks juntti vaan makoilee.."....ja lopulta kun "huviajelu" päättyy ja rullaportaat tulevat päätökseensä, niin tällainen haaveilija löytää itsensä pötköltään siitä ylä- tahi alatasanteelta ja kivistävät jäsenet ovat entistä raihnaisemmassa kunnossa. Ja takaatulevia vi*uttaa kun yks tyyppi vaan makoilee heidän kiireensä tiellä.
Rullaportaissa käveleminen. Niissä seistään ja nautitaan matkasta ja ihaillaan suuren maailman maisemia ja lepuutetaan kävelystä kivistäviä jäseniä.
Joo ja käsikädessä vielä.Mä olen sitä mieltä, että rullaportaissa seisominen VIEREKKÄIN on sitä junttiutta. Oikealla seisotaan, vasemmalla kävellään.
Ei se ole mulle ainakaan se 2-4 s. Jos myöhästyn metrosta, se on 5-15 minuuttia. Joo, ylhäällä on näyttötaulut ja ne kertovat, pitääkö kiirehtiä vai ei.Kukaan ei olisi rullaportaissa juntti, jos kaikki seisoisivat siellä vaikka vasemmalla kaistalla säästäisi elämässä 2-4 sekuntia per rullaporraskäyttö.
Tämä ärsyttää toden teolla. Aina siellä joku makoilee....ja lopulta kun "huviajelu" päättyy ja rullaportaat tulevat päätökseensä, niin tällainen haaveilija löytää itsensä pötköltään siitä ylä- tahi alatasanteelta ja kivistävät jäsenet ovat entistä raihnaisemmassa kunnossa. Ja takaatulevia vi*uttaa kun yks tyyppi vaan makoilee heidän kiireensä tiellä.
Käsikädessä käveleminenkin lonnien muiden tien tukkona on jos ei nyt junttia niin ärsyttävää. Huonokuntoisia ihmisiä ja pieniä lapsia talutetaan ei aikuisia terveitä ihmisiä.Joo ja käsikädessä vielä.
Mikäs rallista tekee niin junttia?
Ollaanko lähellä voittavaa vastausta?
Junteinta olisi jos liikkuisi julkisesti noissa kalsareissa ns. ihmisten ilmoilla kaiken kansan nähtävillä. Tosin junttius ei taitaisi silloin olla merkitsevin asia, jota pohdittaisiin.Periaatteessa joo, mutta ehkä vielä juntimpi olisi asukokonaisuus jossa kyseinen teksti myös t-paidassa ja lippiksessä.
Kuka on käynyt ottamassa mun hanurista kuvan? Vaadin korvauksia.
Tästä voisi tehdä jutun iltapäivälehteen, jossa tietysti ei paljastettaisi nimeä vaan asian arkaluontoisuuden takia vedottaisiin nimettömyyteen. TV:ssä jutun voisi tehdä niin että sinusta näkyisi vain hahmo hämärässä huoneessa ja ääntäsi olisi muutettu.Kuka on käynyt ottamassa mun hanurista kuvan? Vaadin korvauksia.
"Juntin maine vedettiin lokaan - katso kuvat!" -jatkojuttuna "Tästä syystä juntti vaatii kovauksia"Tästä voisi tehdä jutun iltapäivälehteen, jossa tietysti ei paljastettaisi nimeä vaan asian arkaluontoisuuden takia vedottaisiin nimettömyyteen. TV:ssä jutun voisi tehdä niin että sinusta näkyisi vain hahmo hämärässä huoneessa ja ääntäsi olisi muutettu.
Aika lähellä, tuo MR UKKO on kuitenkin vähän turhan fiini brändi(?) näille. Noissa pitäisi lukea Suomen lipun väreissä pelkästään
Jussi Eskola kun puhuu maailmancupista lyhenteellä "äm cee".