Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 622 042
  • 13 543

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
”Liiga” nimenä on alusta asti ollut niin junttimainen, että sitä ei pysty puhekielessä käyttämään. Onneksi ainakaan omassa kuplassa tuota ei juurikaan käytetä ja kaikki käyttävätkin ”sm-liiga” tai ”sm-sarja” nimiä. Toki nyt joku tulee sanomaan, että ylipäätään jääkiekosta puhuminen on junttia ja se on totta myös se!
Ja tätä mieltä oli sm-ugu tai pelkkä Ugu, jota kaveripiireissä (lue: kuplassa) käytetään, vaikka onkin ehkä vähän junttia Ugh!, olen puhunut.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
”Liiga” nimenä on alusta asti ollut niin junttimainen, että sitä ei pysty puhekielessä käyttämään. Onneksi ainakaan omassa kuplassa tuota ei juurikaan käytetä ja kaikki käyttävätkin ”sm-liiga” tai ”sm-sarja” nimiä. Toki nyt joku tulee sanomaan, että ylipäätään jääkiekosta puhuminen on junttia ja se on totta myös se!

SM-sarjassa (lausutaan essem-sarja) on kyllä ehdottomasti tyyliä.

Edit. Mielestäni Liiga on kuitenkin paljon parempi nimi kuin SHL. Pohjois-Amerikka -apinointi on junttia.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Mennä, kulkea ja taikkapa ihan vaan juoksennella kasarmin ulkopuolella Ruk tai vastaavassa verkkarissa.
Ja varsinkin jos siitä on selkeesti aikaa kun olet ollut kasarmin asukas.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mennä, kulkea ja taikkapa ihan vaan juoksennella kasarmin ulkopuolella Ruk tai vastaavassa verkkarissa.
Ja varsinkin jos siitä on selkeesti aikaa kun olet ollut kasarmin asukas.
Käytän edelleen pihahommissa vanhoja AUK-verkkareita. Onko miten junttia?

Pitäisikö ne säilöä intin jälkeen vaatekaappiin lopullisesti vai mitä niiden kanssa sitten pitäisi tehdä?
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Käytän edelleen pihahommissa vanhoja AUK-verkkareita. Onko miten junttia?

Pitäisikö ne säilöä intin jälkeen vaatekaappiin lopullisesti vaiw mitä niiden kanssa sitten pitäisi tehdä?
Ihan sama mulle mitä orapihlajoides takana niissä touhuat, taikka muutenkaan, mutta ulkopuolella pihaltasi niissä oot ihan vitun juntti.

Enkä nyt tarkoita sitä jos ne päällä niitä puskistasi marjoja sieltä suuhusi poimit vaikka aitasi ulkopuolella, niin se olkoon ihan ok, vaan sitä että meet vaikka Siwasta hakemaan maitoa jne.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ihan sama mulle mitä orapihlajoides takana niissä touhuat, taikka muutenkaan, mutta ulkopuolella pihaltasi niissä oot ihan vitun juntti.

Enkä nyt tarkoita sitä jos ne päällä niitä puskistasi marjoja sieltä suuhusi poimit vaikka aitasi ulkopuolella, niin se olkoon ihan ok, vaan sitä että meet vaikka Siwasta hakemaan maitoa jne.
Tämä alkaa haiskahtamaan perusjääkärin/tykkimiehen katkeruudelta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mun mielestä on aika junttimaista olla käyttämättä hyviä ja kestäviä vaatteita jos niissä on jonkun mielestä väärä tunnus.

Laittaisikohan sitä tänään kauppareissulle lähdettäessä CCCP-paidan vai hakaristipaidan päälle, ettei vaan olisi juntti?

(disclaimer: ei liity aiempiin viesteihin)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Laittaisikohan sitä tänään kauppareissulle lähdettäessä CCCP-paidan vai hakaristipaidan päälle, ettei vaan olisi juntti?

(disclaimer: ei liity aiempiin viesteihin)
Jos jompaa kumpaa noista omistat ja käytät niin olet puhtaasti vaan typerä, et juntti.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Laittaisikohan sitä tänään kauppareissulle lähdettäessä CCCP-paidan vai hakaristipaidan päälle, ettei vaan olisi juntti?

(disclaimer: ei liity aiempiin viesteihin)
Minä voisin myydä edullisesti erittäin vähän käytetyn Turkin futismaajoukkueen fanipaidan, jos tarvitsee hyvää palvelua kebab-pizzeriassa.
 

Ralph

Jäsen
Näin lenkillä katuvalon tolppaan liimatun punaisen tarran, jossa oli kuva kommandopiposta ja teksti "ei feissii, ei keissii". Ehkä juntteus on väärä termi, mutta ainakaan äijämäinen asia ei ole kyseessä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Näin lenkillä katuvalon tolppaan liimatun punaisen tarran, jossa oli kuva kommandopiposta ja teksti "ei feissii, ei keissii". Ehkä juntteus on väärä termi, mutta ainakaan äijämäinen asia ei ole kyseessä.
Oliko varisverkoston vai jonkun toisen vassari/anarkomarkoporukan tarra?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Muistutan pitkästä aikaa New Yorkerista. Voisiko juntimpia ja paskempia kuteita löytyä mistään. Juu ei. Halpoja ovat toki. Mutta myös todella rumia.

Täältä ne katujengit hakevat kuteensa, jos eivät onnistu Stockalta mitään varastamaan.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Muistutan pitkästä aikaa New Yorkerista. Voisiko juntimpia ja paskempia kuteita löytyä mistään. Juu ei. Halpoja ovat toki. Mutta myös todella rumia.

Täältä ne katujengit hakevat kuteensa, jos eivät onnistu Stockalta mitään varastamaan.
Sieltä olen elooni parhaat collarit löytänyt ikinä. Kävin jopa puoli vuotta myöhemmin asioikseni uudestaan jotta saisinko toiset varalle, mutta olivat harmikseni loppuneet.

Käynyt usein noissa jopa Primassa. Kukaan ei oo nauranu enkä oo jengiytymään joutunut eli onnistunut ostos?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sieltä olen elooni parhaat collarit löytänyt ikinä. Kävin jopa puoli vuotta myöhemmin asioikseni uudestaan jotta saisinko toiset varalle, mutta olivat harmikseni loppuneet.

Käynyt usein noissa jopa Primassa. Kukaan ei oo nauranu enkä oo jengiytymään joutunut eli onnistunut ostos?
En arvostellut nyt Prismaa. Sieltä voi löytää jotain ihan hyvääkin. Jos kaipaa hyvää tasaväristä kauluspaitaa, mustaa, valkoista, tummansinistä, niin Prismasta löytyy kyllä järkevään hintaan. Perusvaatteita löytyy sieltä oikein hyvin. Olen itsekin ostanut joskus vaatteita Prismasta.

New Yorker on vain oksettavaa halpaa trendipaskaa. Black Squad Projects ynnä muuta. Mitä roskamerkkejä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kaikki muu vaatetus on junttia paitsi schollin speedot.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
En arvostellut nyt Prismaa. Sieltä voi löytää jotain ihan hyvääkin. Jos kaipaa hyvää tasaväristä kauluspaitaa, mustaa, valkoista, tummansinistä, niin Prismasta löytyy kyllä järkevään hintaan. Perusvaatteita löytyy sieltä oikein hyvin. Olen itsekin ostanut joskus vaatteita Prismasta.

New Yorker on vain oksettavaa halpaa trendipaskaa. Black Squad Projects ynnä muuta. Mitä roskamerkkejä.
Et varmaankaan. Itse vaan puolustin sitä manaamaasi. Sillä olen oikein tyytyväinen collareihini edelleen, kuten Prismasta vuosia sitten ostamiini läpökköisiin, joilla olen siviilissä tallaillut helposti jo 2000vrk.
Mietippä että vitosen läpäreillä moinen matka. Usein vieläpä NY.n collarit jalassa, ehkä n. 153500h.

Köyhälle kelpaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös