Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 638 241
  • 13 571

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Perinteissä pysyi: junttimaista oli.

No höh, odotin jotain kyllä paljon kovempaa settiä, jotain tämänkaltaista aitoa junttitimanttia, mutta jouduin nyt hieman pettymään.

Ja hei, jos tarkoitus on tehdä jääkiekon MM-kisoihin Suomen kannatuslaulu, joka ei ole juntti, niin antaa tulla vaan konseptia ja ehkä jopa artisteja. En näillä aamuilla* jaksa uskoa, että tuo on mahdollista.

Linkki: Youtube Poju - Alivoimamaali.

* Juntti sanonta.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Jatkoajan etusivulta bongattua:

Kai Suikkanen on juntti - kolumnit - Maajoukkue - www.jatkoaika.com

En tiedä, ollaanko tässä sitä mieltä, että junttimaisinta mitä tiedetään. Mutta juntiksi Suikkasta kehutaan. Onhan se äijä, ei siitä mihinkään pääse.

Olin juuri tulossa postaamaan samaa ja tokaisemaan, että miksiköhän tämäkin asia tuli vasta tämän kolumnin myötä mieleen. Varmasti siksi, että Suikkasen tapauksessa junttius on erittäin positiivisessa sävyssä ja jopa tuottanut menestystä. Toki olen kyllä muutoinkin kaiken junttiuden kannattaja, enkä vähiten siksi koska itse tuota porukkaa myös edustan ja monesti siinä mielessä, minkä hienompi porukka mieltää negatiiviseksi.
 

trap

Jäsen
Mun mielestä Suikkanen (ja Petri Matikainen) ovat luoneet junttiudellaan ja äijäilyllään ihmeellisen muka-äijän maineen, vaikka molemmat ovat todellisuudessa ahkeria mediapelin pelaajia ja kitisijöitä. Monesti vielä valitukset tulee muodossa "minähän en itke, mutta tuomarit oli ihan saatanan paskoja."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mun mielestä Suikkanen (ja Petri Matikainen) ovat luoneet junttiudellaan ja äijäilyllään ihmeellisen muka-äijän maineen, vaikka molemmat ovat todellisuudessa ahkeria mediapelin pelaajia ja kitisijöitä. Monesti vielä valitukset tulee muodossa "minähän en itke, mutta tuomarit oli ihan saatanan paskoja."
Yksi ero niillä kuitenkin on. Tulokset. Suikkanen teki surkeasta Tepsistä mestarin ja on nyt tekemässä surkeasta Pelicansista mestareita. Matikainen teki yhdessä kaudessa mestareista lauman ämmiä.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Näppäinäänet puhelimessa. Vittu sitten pitää suht hiljaisessa julkisessa tilassa kirjoittaa jotain romaania. piip-piip-tööt-piip-piip-tööt-tööt-pip-pip-pip-piip... Saatana, kuka niitä ääniä muka tarvii.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mun mielestä Suikkanen (ja Petri Matikainen) ovat luoneet junttiudellaan ja äijäilyllään ihmeellisen muka-äijän maineen, vaikka molemmat ovat todellisuudessa ahkeria mediapelin pelaajia ja kitisijöitä. Monesti vielä valitukset tulee muodossa "minähän en itke, mutta tuomarit oli ihan saatanan paskoja."

Sitä ehkäpä osaa arvostaa sitten vasta kun tämä juntti nostaa oman jengin suosta mestaruustaistoon tai jopa mestariksi ja paskat nakkaa siitä mitä suustaan päästää. Tällaisia juntteja löytyy muuten muitakin..Hannu Jortikka ja Jukka Rautakorpi pari kovaa hemmoa mainitakseni. Tami on lähellä tätä junttivalmentaja-nimikettä mutta hieman puuttellisin tukoksin meidän liigassa.
 

trap

Jäsen
Sitä ehkäpä osaa arvostaa sitten vasta kun tämä juntti nostaa oman jengin suosta mestaruustaistoon tai jopa mestariksi ja paskat nakkaa siitä mitä suustaan päästää.

Totta kai! Kyllä minä arvostan sekä Suikkasta että Matikaista valmentajina suuresti. Viesti liittyikin enemmän tuohon herrojen ns junttimaisuuteen ja mediaesiintymisiin, jotka toisinaan on ihan puhtaasti laskelmoituja temppuja, viimeisimpänä tämä Hodgman-case.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sitä ehkäpä osaa arvostaa sitten vasta kun tämä juntti nostaa oman jengin suosta mestaruustaistoon tai jopa mestariksi ja paskat nakkaa siitä mitä suustaan päästää. Tällaisia juntteja löytyy muuten muitakin..Hannu Jortikka ja Jukka Rautakorpi pari kovaa hemmoa mainitakseni. Tami on lähellä tätä junttivalmentaja-nimikettä mutta hieman puuttellisin tukoksin meidän liigassa.
Tamminen on kuitenkin kansainvälisissä liemissä keitetty mies, joka osaa puhua useita kieliä (japanin kuulemma unohtanut). Osaako Suikkanen puhua edes englantia?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tamminen on kuitenkin kansainvälisissä liemissä keitetty mies, joka osaa puhua useita kieliä (japanin kuulemma unohtanut).

Ei lontoon kielen osaaminen mielestäni poista mahdollista junttistatusta. Osaan mäkin enklantia ja olen juntti.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Valmismarinoidut lihat. Jos ei itse ehdi tai osaa marinoida, ne lihat pitää syödä vaikka mieluummin pelkän suolan ja pippurin kanssa. Ja maksimissaan lapsille ne grillitassut, jumankauta.

Hommatkaa makuaisti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On noissa valmiiksi marinoiduissa hyviäkin vaihtoehtoja.
 

Vaakunanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kavereiden välinen halailu on ihan vitun junttia. Minkä ihmeen takia jonkun ämmän pitää yrittää halata mua, jos se ei oo mun muija. Ja sitten vielä loukkaannutaan jos ei suostu halailemaan.

Ämmät on ihme jengiä. Juntteja.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Lasten ja lastenlasten tapa mennä ryöväämään isänsä omaisuus lesken eli heidän oman äitinsä ja isoäitinsä surressa vieressä.

Tällaista toimintaa pyysin seuraamaan aitiopaikalta ensimmäisen kerran vuoden 2007 lopulla, kun isoenoni kuoli. Tuskin oli mies haudan lepoon päässyt, kun jälkeläiset olivat jo lesken huushollissa nyysimässä kaikkea heidän isällensä kuuluvaa. Ryöstelyporukkaa johti kaiken lisäksi vävy, joka siviiliammatiltaan on poliisi. Vitutti suunnattomasti, mutta kun yritti puuttua tähän touhuun, ohjattiin kohteliaasti sivummalle.

Nyt näyttää pahasti siltä, että sama meno jatkuu. Tädin lapset ovat jo vuosia muutenkin pumpanneet rahaa isovanhemmiltaan, ja kun isoisä meni kuolemaan, on tämä kööri tulossa nyhtämään loputkin tuhkat pesästä. Mummoni pelkää niin kovasti tätä kahden "miehen" ja kahden "naisen" muodostamaa koplaa, että antaa heille vielä hieman jotain kaupan päälle, jotta he jättäisivät hänet rauhaan. Tätini on mukana näiden pumppaajien touhuissa.

Lisäksi toinen enoni on antanut ymmärtää, että hänkin on kiinnostunut putsaamaan isänsä asunnon muutamista "ylimääräisistä" tavaroista.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Yksi keino voisi olla se, että saisit mummon 'valvontaan'. Monesti, kun ikää alkaa tulemaan / on ongelmia mielenterveyden kanssa / syystä tai toisesta ei ole kykeneväinen huolehtimaan omaisuudestaan, ihmiselle asetetaan holhooja. Holhoustoimen edessä nämä saalistajat jäävät työttömiksi. Voisi olla isoksi avuksi mielestäni.

E: Tee vaan ilmoitus, että katsot holhouksen tarpeeliseksi, niin saat turvattua vanhan ihmisen elämän ja saat itsellesi mielenrauhan. Jos siis haluat tehdä asialle jotain.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mummo on näillä näkymin saamassa jonkinlaisen holhoojan, tästä on nimittäin ollut puhetta toisen enon sekä äitini kanssa jo useamman vuoden ajan.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kysy tuomareilta mikä oli meno? Vittu jos vihelletään ihan vihkoon niin silloin pitää vaikka hyökätä kentälle, jos muu ei auta! Aivan vitun säälittävää tuomaritoimintaa taas! Aleksi Rantala sun talo palaa jo!!
Ilmalan vastaus kysymykseen miksi heittää tavaraa jäälle. Poimittu narrien fanimatkat osastolta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös