Patajokeri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
Molemmat yhtä junttia. Pitää kävellä trendikkäästi (jos käytät sauvoja niin mahtavaa kuntoilua).
Pikkasen haisee provon poikanen ;) Toivottavasti...
Molemmat yhtä junttia. Pitää kävellä trendikkäästi (jos käytät sauvoja niin mahtavaa kuntoilua).
Onkohan sellaista rullamaista (~1cm leveää) punaista teippiä löydettävissä joka kestäisi ääriolosuhteissa (ts. talvivanteessa kiinni)? Sähköteippi ei ihan ajanut asiaa.
Opiskelijoiden haalaribileet.
Moni voisi yllättyä, kuinka paljon ympärillä on todellisuudessa juntteja. Ainakin yhtä enemmän kuin oli ensin ajatellut.Näistä junteista eniten juntteja ovat ne, jotka ovat juntteja tietämättä sitä itse.
Jupit ovat juntteja.
Hah, yes sir anna mun olla rauhassa juntti. Mistäs muuten tiedät että teippi tulee juurikin siihen mainitsemaasi tuunaukseen? Alan miehiä...?Auton tuunaus:
Että silleen...Onkohan sellaista rullamaista (~1cm leveää) punaista teippiä löydettävissä joka kestäisi ääriolosuhteissa (ts. talvivanteessa kiinni)? Sähköteippi ei ihan ajanut asiaa.
Tehty liian tieteelliseksi.
Muutama ehdoton:
-Lippis väärinpäin
-Pipo jatkuvasti päässä sisätiloissa ja vielä nukkuessakin
Suomalaisen potkupallon puolesta tirauttaminen väärässä paikassa, kuten aina. Se on perus-junttia, kuten samaisten tirauttelijoiden muistelot MM95:sta. Taitaa olla enempi ff:n puolella sitä muistelevat?- Kutsua suomalaista jalkapalloilua potkupalloksi
- MM95:n muisteleminen joka käänteessä
Heh, kun näitä juttuja on lukenut, niin tulee tunne, että jos ei halua olla juntti, pitää jäädä kotiin neljän seinän sisälle. Ai hitsi, sekinhän on junttia, kun ei uskalla kohdata maailmaa, mokomakin erakko!Niin tai näin, aina väärinpäin.
Iloisesti menevät sekaisin täällä junttius, lapsellisuus ja tyylittömyys. Jatkakaa vaan.
Minun mielestäni ei. En ole perehtynyt kovin tarkasti junttiuden syvimpään olemukseen, mutta minulle se käsitteenä tuo mieleen maalaisuuden, tietynlaisen yksinkertaisuuden ja tietämättömyyden. Lieveilmiöinä ehkä noista johtuen juuri tuo tyylittömyys päällimmäisenä.Junttius sisältää usein lapsellisuutta ja tyylittömyyttä. Jatka vain.
Jos juntti pitää määritellä asuinpaikan mukaan, niin silloin kolme SM-liigapaikkakuntaa on junttiuden kärjessä: Jyväskylä, Hämeenlinna ja Pori
Kahlasin ihan huvikseni tätä ketjua, ja tsekkasin asioita, joita kirjoittajat pitävät junttiuden merkkinä. Täältä löytyi sellaisiakin esimerkkejä, kuin vanhojen Jatkoaika-ketjujen nosto, Espanja-matkat tai jotkut perusautomerkit (joilla iso osa ihmisistä ajaa koko maailmassa). Eipä taida jotkut edes tietää, mitä juntti -sana tarkoittaa.