Pekko Pelikaani
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Se sinulle suotakoon.Taidan olla. Ja hiekkaa pillussa kullin alla olevassa mitättömässä vitussa :D
Koskaan ei pidä tunnustaa sen ehtii myöhemminkin.
Se sinulle suotakoon.Taidan olla. Ja hiekkaa pillussa kullin alla olevassa mitättömässä vitussa :D
Menis heittämällä myös ärsyttävimpien termien ketjuun toi hiilihydraattiabsolutismi.Hiilihydraattiabsolutismi. "Syön vain rahkaa ja salaattia" -tyypit.
Kyllä! Piti tulla samaa kirjoittamaan kun Ziguli-Zepelin uusimpia koronakommentteja luin. Toivottavasti saa pitää juhlansa jotta juhlien jälkeen sarasiepit pääsevät laukomaan "en tajunnut" -kommenttejaan kun korona pamahtaa päälle. Ja näiden omaan napaansa tuijottavien kokovartalokyrpien/vaginoiden vuoksi "tavikset" joutuvat sitten rajoittamaan omia vaatimattomia menojaan. "Mutku mä haluun pitää juhlat, lällällää, ja kuitenkin kaikki saa koronan jossain vaiheessa. Ja Suomen kansa on puolellani!"Sedu Koskinen. By far.
Mitä se nyt taas on tehnyt? Toki asiasta lähes samaa mieltä. Onhan siellä vielä se yks Pohojamaalainenkin kilpailemassa.Sedu Koskinen. By far.
Tässä Sepolla pari kommenttia jolla pääsee tähän ketjuun. Etenkin kommentti hoitokulujen maksamisesta.Mitä se nyt taas on tehnyt? Toki asiasta lähes samaa mieltä. Onhan siellä vielä se yks Pohojamaalainenkin kilpailemassa.
On junttia nimitellä Zedua ”Seduksi” tai ”Sepoksi”.Tässä Sepolla pari kommenttia jolla pääsee tähän ketjuun. Etenkin kommentti hoitokulujen maksamisesta.
Sedu Koskinen järjestää megabileet koronarajoitusten keskellä: ”Olen itse riskiryhmässä” – hoitajat tyrmistyivät Sedu Koskinen järjestää megabileet koronarajoitusten keskellä: ”Olen itse riskiryhmässä” – hoitajat tyrmistyivät
Nyt vasta näin uutisen tuosta nimenvaihdosta. Aika vahvaa suorittamista.On junttia nimitellä Zedua ”Seduksi” tai ”Sepoksi”.
Seppo on seppo vaikka voissa paistais.Nyt vasta näin uutisen tuosta nimenvaihdosta. Aika vahvaa suorittamista.
Kerro nyt muutama vaihtoehto.De facto ilmaisun käyttäminen keskustelupalstalla. Saman tarkoituksen ilmaisemiseen löytyy suomen kielestä varmasti useitakin eri vaihtoehtoja, joten tuon de facton käyttäminen on erityisen noloa.
Muitakin kuin tosiasiallisesti ja todellisuudessa?De facto ilmaisun käyttäminen keskustelupalstalla. Saman tarkoituksen ilmaisemiseen löytyy suomen kielestä varmasti useitakin eri vaihtoehtoja, joten tuon de facton käyttäminen on erityisen noloa.
Oliko sulle päivän, viikon, vai peräti pitemmän ajanjakson kohokohta?Pariin tuota de factoa käyttävään junttiin näytti osuvan.
Katopa sanakirjasta osua-verbin merkitys. Se ei merkitse esim. "kiinnostavaa". Tämä on ihan de facto totta.Kolmaskin. Teitähän nyt riittää.
Koska tähän vaikuttaa olevan siistiä tarttua, niin liityn rinkiin mukaan. Sinusta on tosiasiallisesti junttimaisinta käyttää ilmaisua keskustelupalstalla? Voi hyvin olla. Jatkoajassa olisivat siis kaikki edes yhden viestin kirjoittaneet toiminnaltaan junttimaisia?De facto ilmaisun käyttäminen keskustelupalstalla.
Jep. Jos tosiaan on niitä vasta-argumentteja, niin argumentoikaa sitten. Argu-men-toikaa! Sen sijaan, että tulee näitä unisia.Junttimaista on ensin heittää rapalaa keskustelupalstalla ja sitten kun omat argumentit on ammuttu täyteen reikiä niin todetaan "osui arkaan paikkaan" ja "älkää olko tosissanne".