Molemmat korona-ääripäät:
Eli olla niin juntti, ettet pidä ikinä maskia kaupassa, kontakteissa tai missään vaikka toisilla olisi maski. Et hemmetti edes lääkärin odotustilassa, koska minun päähän ei perhana tollasta vaginasuojaa tungeta. Yskit ja pärskit täysin holtittomasti, eikä sinua paljon turvavälit kiinnosta. Minulla kun on oikeus tehdä kaikki se mitä huvittaa, tässä ja nyt, ja sen kaiken minä tässä nyt teen. Fake news, fuck you and fuck the police!!! Paitsi että ehkä pitäisi kooklesta kattoa, mitä tollaset möllykkä-sanat tarkottaa.
Tai sitten olla niin koronahysteerinen juntti, että vaikka asuisuit missä, niin tuijotat uutisia tunnin välein saadaksesi ehkä uusimmat koronatiedot, ja viimeksi olet nähnyt riskiryhmään kuuluvan tuttavasi maaliskuussa, vaikka normaalisti näkisitte viikoittain. Ja kaupassa sinulla on tuplamaski, ja juokset karkuun kun näet toisen asiakkaan, oli tällä maskia tahi ei. Olet myös jättänyt ainakin muutaman mahdollisesti lääkäriä vaatineen vaivan/kivun hoitamatta, koska korona voi syödä sinut siellä vastaanotolla. Pysy kaukana ja kaivaudu maahan!
Molemmissa kyllä junttimittari huutaa kovaa. Ja onhan noita nähty nyt.