Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 621 048
  • 13 543

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
"Minä olen minä, enkä muuksi muutu" lausahdukset tatuointina tai muuten vain elämän mottona yms huttuna.

Olisikin raikasta nähdä joskus tatuointi jossa lukee "minä olen minä, mutta muutun iltapäivisin kyrvän nupiksi, lumpeenlehdeksi ja ranskanleiväksi".
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"Minä olen minä, enkä muuksi muutu" lausahdukset tatuointina tai muuten vain elämän mottona yms huttuna.

Olisikin raikasta nähdä joskus tatuointi jossa lukee "minä olen minä, mutta muutun iltapäivisin kyrvän nupiksi, lumpeenlehdeksi ja ranskanleiväksi".
Jos mää olsin ottanu aikuisuuden kynnyksellä motokseni tuon lauseen, niin mut olis uitettu tervassa ja höyhenissä jo tuhat kertaa.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Puolusta ja suojele aina veljeä ja hänen kunniaa

Puolusta ja suojele aina järjestöä ja sen kunniaa

Suorita jäsenmaksut yms. aina ajallaan
Jos olisin pilkunnussija, jota en tietenkään ole, sijoittaisin ensimmäisen ja toisen teesin väliin teesin ”Älä turhaan käytä omistusliitteitä”.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nämä helvetin "Flash mob" -perseilyt. Ei ole onneksi omalle kohdalle sattunut, mutta kyllä väkivaltasia ajatuksia herättää.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Nämä helvetin "Flash mob" -perseilyt. Ei ole onneksi omalle kohdalle sattunut, mutta kyllä väkivaltasia ajatuksia herättää.
Vieläkö näitä tapahtuu?
Luulin niiden olevan takavuosien muoti-ilmiön.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vieläkö näitä tapahtuu?
Luulin niiden olevan takavuosien muoti-ilmiön.
Kato hidas hämäläinen kyseessä niin nyt vasta alkanut vituttamaan.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Ostetaan Audi tai Bemari ja sitten käyttäydytään liikenteessä kuin idiootit koska ottaa päähän kun joku noob Toyota Corolla ohittaa ja pitää ohittaa takaisin tai ainakin nostaa nopeutta kun Corolla yrittää ohittaa, vaarantaen näin kaikki muut liikkujat. Valitettavasti näitä pellejä näkee melkein joka päivä liikenteessä ja automerkit ovat yleensä aina Audi tai BMW. Toki en yleistä kaikkia kyseisten merkkien ajajia, mutta kusipääprosentti on aika korkea.
 

Center#30

Jäsen
Suosikkijoukkue
CAR, FLA, Suomen maajoukkue(et)
"Juha-Pekka Hytönen köröttelee traktorilla paikalle, avaa hytin oven ja vilkuttaa ja hymyilee leveästi. Taustalla traktorin mankasta raikaa Kake Randelin"
Eihän nyt Juha-Pekka yksin Valmetin puikoissa ole? Vänkärin paikalla istuu tukevasti Louhivaaran Ossi ja Tuppuraisen Jani. Tietysti mankasta laitetaan välillä soimaan Irwiniä ja Leevi and the Leavingsia.
 

Marlboro

Jäsen
Mielenkiinnolla odotan saako joku jypissä vastaavan täyteen vai meneekö seura konkurssiin ennen sitä. Toivon jälkimmäistä.
Ei sun tarvitse odotella kun sellainen löytyy jo.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Oikeasti en todellakaan toivo, että mikään joukkue vetää konkurssit, siitä ei ole mitään hyötyä liigalle.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oikeasti en todellakaan toivo, että mikään joukkue vetää konkurssit, siitä ei ole mitään hyötyä liigalle.
Lähtökohtaisesti en minäkään, mutta kun tuolla tavalla alettiin törkyilemään Pyörälää kohtaan niin payback time.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Lähtökohtaisesti en minäkään, mutta kun tuolla tavalla alettiin törkyilemään Pyörälää kohtaan niin payback time.

Ja konkurssiin mennessäänkin JYP enemmän liigaseura kuin Kärpät koskaan tulee olemaan.

No ei kai, klassinen kärppäviha nousi pystyyn kun näkyi uusi seuraennätys tulleen ja ajattelin sillä hassutella tänne puolelle. Oikeasti hiton hieno saavutus ja hieno ura Pyörälällä takana, toivottavasti vielä edessäkin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ja konkurssiin mennessäänkin JYP enemmän liigaseura kuin Kärpät koskaan tulee olemaan.

No ei kai, klassinen kärppäviha nousi pystyyn kun näkyi uusi seuraennätys tulleen ja ajattelin sillä hassutella tänne puolelle. Oikeasti hiton hieno saavutus ja hieno ura Pyörälällä takana, toivottavasti vielä edessäkin.
Väärin hassuteltu.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Eihän nyt Juha-Pekka yksin Valmetin puikoissa ole? Vänkärin paikalla istuu tukevasti Louhivaaran Ossi ja Tuppuraisen Jani. Tietysti mankasta laitetaan välillä soimaan Irwiniä ja Leevi and the Leavingsia.
Eikös Irwin ole enemmän jotain turenkilaisten touhuja. Valmetin kopissa pitää soittaa jotain huomattavasti paskempaa, vaikka Jypinkylä Fyysiseltä preesensiltä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Menkööt nyt tähän ketjuun. Olen ollut välillä havaittavissa sellaista että jotkut näkevät vain sen oman alan raskauden ja osaavat arvostaa lähinnä vain sitä omaa työalaansa. Ja tällainen kapeakatseisuus on mielestäni junttimaista.

Tyyliin jossain hoitoalalla jossa osataan meuhkata vain siitä kuinka se oma ala on niin raskas. Ymmärrystä ei oikein löydy välttämättä kuitenkaan muita aloja kohtaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös