Takatukat
Sano nyt vielä, että viiksetkin on junttia.
Takatukat
Onneksi helvetinmoinen ryijy syvään uurretulla kaula-aukolla ei tule koskaan olemaan junttia.Sano nyt vielä, että viiksetkin on junttia.
Lookin kruunaa sormenpaksuinen melkein umpikultainen kaulaketju ja kourallinen Old Spicea naamalle, siitä mukavasti valuu ryijylle ja tuoksu pysyy viikon.Onneksi helvetinmoinen ryijy syvään uurretulla kaula-aukolla ei tule koskaan olemaan junttia.
Taisi olla se kuuluisa Panomies.Noin kolmekymppiseltä vaikuttanut kaveri ajoi tänään Tampereella mopoauton parkkiin keskustorille, avasi ikkunan ja pisti röökin palamaan. Takalasissa oli Faketaxi tarra.
Olisko ollut @Johnny B. Goode ? Tai näytti se Sami Hedbergiltä.Noin kolmekymppiseltä vaikuttanut kaveri ajoi tänään Tampereella mopoauton parkkiin keskustorille, avasi ikkunan ja pisti röökin palamaan. Takalasissa oli Faketaxi tarra.
Oli kyllä melkoinen tapaus. Ihan älytöntä, että noin homofobisia ihmisiä löytyy vieläkin. Pakko sillä soittajalla on olla muitakin ongelmia kuin pelkästään homoviha/fobia.Radio Rockille huutopalautteen soittanut miestapaus tuossa noin 45min sitten. Korporaatiossa puhuttiin miesten meikkauksesta, niin sieltä tuli joku hk:n sinistä syövä tosimies huutamaan puhelimeen. Kiitos nauruista.
Todella cool. Näitä oli noin 15 vuotta sitten nuorilla iivanoilla Moskovassa, junttimaista se oli sielläkin. Kertaalleen näin siellä auton, jossa oli ymmärtääkseni oikeita luodinreikiä. Sellaiset vasta junttimaisia ovat. Lienevätkö olleet itse ammuttuja, se jäi selvittämättä.Ne vekkulit luodinreikätarrat auton kylkeen liimattuna osuvat mainiosti tämän otsikon alle. Tosi cool!
Todennäköisesti kyseessä oli ihan vaan perus Radio Rockia kuunteleva vielä henkisesti aikuiseksi kasvamaton "tosiäijjä".Oli kyllä melkoinen tapaus. Ihan älytöntä, että noin homofobisia ihmisiä löytyy vieläkin. Pakko sillä soittajalla on olla muitakin ongelmia kuin pelkästään homoviha/fobia.
Tää olisi hauska kuulla.Oli kyllä melkoinen tapaus. Ihan älytöntä, että noin homofobisia ihmisiä löytyy vieläkin. Pakko sillä soittajalla on olla muitakin ongelmia kuin pelkästään homoviha/fobia.
scholl? Kisapuisto? mixu?Oli kyllä melkoinen tapaus. Ihan älytöntä, että noin homofobisia ihmisiä löytyy vieläkin. Pakko sillä soittajalla on olla muitakin ongelmia kuin pelkästään homoviha/fobia.
Puhuttiin uudesta trendistä nyt 2020-luvulla, menikyyristä. Eli sama homma mitä manikyyri, mutta miehille. Kuuntele päivän kooste, alkupuolella tulee sinne jos tulee. Itse ainakin haluan kuulla tuon vielä uudestaan.Tää olisi hauska kuulla.
Oliko vielä niin että puhuttiin miesten meikkaamisesta vain eikä homoista?
Nikulan puhetyyli on yksi rasittavimmista mitä tiedän. Kuulostaa olevan ihan itseään täynnä. Hyvin kuvasit sen tuossa yhdellä lauseella.Jone myös iskee pöytään tiukkaa yliäännettyä faktaa näyttääkseen intellektuellilta.
Niin mutta se on pelkkä suositus vaan. Eikö se sana tarkoita jotain 10 - 20 prosentin mahdollista käyttöä jos päässä miettii. Miks ne ei pistäis pakkoa, jos se kerta olis niin tärkeää. Futismatsissakin se yks nainen tuli pari kertaa oikein näyttää että ylemmäs maskia ja mä pistin. Nordiksellakin käytän, mutta en matkalla. Kyllähän ne suosittelee ettei söisi lihaa ja vaikka mitä. Voin mä vetää pihvin tai vaikka lihamakaronilaatikkoa. Ai niin sitä makaroniakaan ei suositella kun vehnää. Nää on näitä. Ei sais lentää kun maailma tuhoutuu blaa blaa. Soutuveneellä Amerikkaan, Kapteeni Planeetta ja Ruotsin Greta. Ei suositella juotavan alkoholia. Voin mä ruuan kanssa ottaa lasillisen viiniä tai ilman ruokaa laatikollisen kaljaa. Hampaiden pesu aamuin illoin ja iltarukous. No mä oon uskovainen mies. Lestalla ei ole sivustatäytettävää pesukonetta. Hammaslääkäriliitto suosittelee ksylitolia. Omega kolme ja vitamiinipillerit. Ostos-tv:ssä mainostettiin kuntoilulaitetta ja Dr Pepper suositteli. Lapsena tunsin yhden purkkaa jauhavan. Pyöräilykypärät ja muumiheijastimet. No baariin kyllä pitäis laittaa pyöräilykypärä tai vaikka joku lätkäveskan maski. Miten jengi uskaltaa olla ilman.Maskin käytöstä kieltäytyminen tilanteissa joihin sitä on suositeltu. Kyseessä on taloudellisesti lievä kulu, jonka epämukavuusastekaan ei ole kovin suuri. Menee lähinnä itsepäisyyden piikkiin, jos maskia ei suostu pitämään, ja sehän tunnetusti kuuluu vahvasti junttiuteen.
Junttius maksimoidaan kuuntelemalla lukiessa Frederikin junttidiskoa ja pitämällä lukemastaan että musiikista.On ostaa Frederikin uutuskirja ja lukea se.