Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 613 302
  • 13 531

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ei huomaa pukeutumisjuttuja, sukupuolesta riippumatta, on todennäköisesti tämän ketjun tavaraa ihan itse.
Ja jos huomaa, on hinttimäisintä mitä tiedät ketjun kamaa ihan itse
 
Eli heteroosi mies vetää markettivaatteissa, eikä auto saa olla pieni ja pinkki? Oikea ketju, kuten @Leon mainitsi.

Illalla Herculekseen kai sitten.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli heteroosi mies vetää markettivaatteissa, eikä auto saa olla pieni ja pinkki? Oikea ketju, kuten @Leon mainitsi.

Illalla Herculekseen kai sitten.
Varmaan osui ja upposi, mutta mun pointti ei ole ollut se mitä kukakin pukee ja ajaa... Mutta ei kai kukaan voi väittää kirkkain silmin etteikö toisiin (siis ei itseensä) miehiin huomionsa kiinnittävä olisi gay.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Varmaan osui ja upposi, mutta mun pointti ei ole ollut se mitä kukakin pukee ja ajaa... Mutta ei kai kukaan voi väittää kirkkain silmin etteikö toisiin (siis ei itseensä) miehiin huomionsa kiinnittävä olisi gay.

Mitäs sä olet... 12-vuotias?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bändipaidoista vielä. Vituttaa suuresti, kun menin joskus myymään Lontoosta kielikurssilla vuonna -84 ostamani The Lords of the New Church t-paidan luokkakaverilleni, joka oli kovempi musamies mitä minä. Nykyään olis kiva patsastella tolla paidalla kylillä, vaikka saattais olla vähän tiukka nykyiseen moodiini. Hipsterit kadehtisivat niin saatanasti, vaikka tod.näk. eivät edes tietäisi koko bändiä.

Nuorempana tuli keikoilla käytyä paljonkin, mutta nyt näin iän myötä harvemmin. Pari paitaa noistakin on tarttunut mukaan. Olisko ollu vuonna 1998, kun Eppu Normaali esiintyi Turkuhallissa ja vuonna 2004 Stray Cats Helsingissä Nordiksella. Noista molemmista ostin keikkapaidat ja käytän niitä nykyään salipaitoina. Junttina varmaan pidetään, kun nykyään salilla pitäis olla jotain värikkäitä teknisiä paitoja yms. En tiedä, olisko rauta kevyempää pinkissä "teknisessä" paidassa.

Btw, ens kesänä Poriin kattoon Stray Catsia. Ehkä sieltä löytyy uus salipaita.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viime aikoina hankkimiani bändipaitoja: The Smiths, Kraftwerk, Joy Division, Mayhem...
Olen ylpeästi juntti. <3
Mayhemin paidasta todellakin täältä pisteet.

Nyt on näköjään Panteran paita päällä. Extrajunttia.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla on nyt päällä Kingston Wallin paita.

Tänä vuonna on tullut ostettua jo neljä bändipaitaa (tai musiikkiaiheista), vaikka yleisesti ottaen en kovinkaan paljoa niitä osta. The Holy, Mikko Saarelan muistopaita, em. Kingston Wall ja Ellips. Viimeksi mainitun psykedeelinen kullanvärinen painatus on siinä määrin tyylikäs, ettei välttämättä edes tunnistaisi junttimaiseksi bändipaidaksi.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Bändipaidoista vielä. Vituttaa suuresti, kun menin joskus myymään Lontoosta kielikurssilla vuonna -84 ostamani The Lords of the New Church t-paidan luokkakaverilleni, joka oli kovempi musamies mitä minä.

Jumaleissön, tuo olisi kova. Itse voisin pitää vanhoja bändipaitoja, mutten oikein mahdu niihin, joten olen antanut pojan käyttöön.

Kun käytiin pojan kanssa Kantolassa katsomassa Gunnareita, testasin vuonna -91 ostamaani "Get in the ring Motherfucker"-paitaa. Menihän se päälle, mutta ei näyttänyt kovin seksikkäältä, joten siirsin seuraavalle sukupolvelle.

Samoin voisin pitää reilun 10 vuoden takaista Nightwishin "Natuvissyset" Tavastian salakeikan paitaa, mutten mahdu oikein siihenkään.

Perkele, täytyy laihduttaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kun käytiin pojan kanssa Kantolassa katsomassa Gunnareita, testasin vuonna -91 ostamaani "Get in the ring Motherfucker"-paitaa. Menihän se päälle, mutta ei näyttänyt kovin seksikkäältä, joten siirsin seuraavalle sukupolvelle.

hetkinen! mä näin siellä tommosen paidan! olin to-del-la kateellinen!

PS @Reverent : Lords of the New Churchin paidan menetyksen aiheuttama vitutus erittäin ymmärrettävä vitutus.

PS2: bändipaidathan ovat nimenomaan ei-juntteja. Upeita epäajanmukaisia ilmestyksiä. Minullahan on GNR-paitoja kaappi täynnä. Ja lisää tulee!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kävin tänään kärppäikoni Kyle Turriksen kunniaksi ABC:llä syömässä. Se on jo itsessään kohtalaisen junttia toimintaa, mutta kyllä siellä näkee erittäin junttia käytöstä ihmisiltä. Lähes poikkeuksetta siellä näkee sitä että kun ravintolan puolella kahdesta kassasta ainoastaan toinen on käytössä, niin joku juntti seisoo silti lähes mielenosoituksellisesti siinä tyhjän kassan edessä ja odottaa että sieltä toiselta kassalta tullaan palvelemaan häntä. Toisen kassan jonossa on ehkä kolme ihmistä ja siinä ajassa olisit sen noutopöydän maksanut jo kahdeksan kertaa kuin mitä meni odotellessa siinä että toiselta kassalta tultiin sinun luokse.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jääkiekon väheksyminen sillon kun menestytään ja vertaaminen joihinkin harrastaja, vain koska ei satu itse tykkäämään lajista
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
hetkinen! mä näin siellä tommosen paidan! olin to-del-la kateellinen!

PS @Reverent : Lords of the New Churchin paidan menetyksen aiheuttama vitutus erittäin ymmärrettävä vitutus.

PS2: bändipaidathan ovat nimenomaan ei-juntteja. Upeita epäajanmukaisia ilmestyksiä. Minullahan on GNR-paitoja kaappi täynnä. Ja lisää tulee!

Nimenomaan. Bändipaidat ovat hyvin autenttisia ja ajattomia, tiettyyn tilanteeseen, aikakauteen, levyyn tai jopa elämämvaiheeseen sidonnaisia "päiväkirjoja" menneistä. Jos se vähän kirpeälle mennenille tai viime keväiselle salmarille haiskahtaa, alleviivaa se vain hyvin relevanttia kokonaisuutta. Mitä karheampaa ja vaikeammin luettavaa teksti on, sitä enemmän todennäköisesti sen kantajalla on annettavaa ko. yhtyeen triviaaleihin. Näin väittäisin.

Ja nyt puhutaan nimenomaan vanhoista keikkapaidoista eikä mistään Mustamäeltä tai Kaubamajasta ostettuja yhden kaljapullon maksavia painatuspaitoja.

Myöskään mitkään H&M - bändipaidat eivät kuulu minun tarkoitusperääni tässä asiassa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Käyttäjä poistanut alkuperäisen viestin t. Modet

Saako kysyä miksi tiputuksessa känneistä? Sammuitko johonkin tms.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jääkiekon väheksyminen sillon kun menestytään ja vertaaminen joihinkin harrastaja, vain koska ei satu itse tykkäämään lajista
Vahvasti tämä. Tänään olin töissä leijonapaita päällä niin eikö joku sanonut että "ota pois tuo, marginaalilaji". Toisteli vielä pariin kertaan "marginaalilaji, marginaalilaji". Onneksi tosin oli ainoa joka noin sanoi.

Voihan se olla pieni laji joo. Mutta toisaalta jos se saa tässä kansakunnassa hieman kärjistäen koko kansan sen taakse ja miljoonia ihmisiä telkkarin ääreen, niin sillä ei mielestäni ole yhtään mitään merkitystä onko se marginaalilaji.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Puvun käyttämisen välttely. Tyyliin "minä en mitään pukua päälle laita" ja sitte mennään kummitytön lakkiaisiin crocsit jalassa ja t-paita päällä. Niin kuin se olisi joku miehen merkki.
Vaimon siskon häihin tuli sulhasen suku bändi/huumoripaidoissa ja työhousuissa/verkkareissa. Oli junttia ja noloa, vaikka olikin vapaamuotoisempi pukeutumiskoodi. Itsekin välttelen puvun käyttöä siinä mielessä, että laitan päälle vain, jos tilaisuus vaatii.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Puvun käyttämisen välttely. Tyyliin "minä en mitään pukua päälle laita" ja sitte mennään kummitytön lakkiaisiin crocsit jalassa ja t-paita päällä. Niin kuin se olisi joku miehen merkki.
No, itse suhtaudun pukeutumiseen (töissä ja tilauisuuksissa yms) melkoisen vakavasti. Lisähuomautuksena että mittatilaus puku, paidat ja käsin tehdyt kengät ovat saakelin paljon mukavampia päällä kuin Crocsit. No asiaan. Pukukoodin idea on että pukeutumilla koodin mukaan kunnioitetaan isäntää/emäntää/tilaisuutta. Ei nostella omaa häntää ja varasteta huomiota itse asiasta, pukeutumalla räikeästi/liian poikkeavasti ym.
Pukukoodin noudattamatta jättäminen on kuin näyttäisi keskisormea juhlakalulle/tilaisuudelle.

Toki on poikkeuksia mutta näin yleisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös