Tuplasti vanhempi kuin sinäMitäs sä olet... 12-vuotias?
Tuplasti vanhempi kuin sinäMitäs sä olet... 12-vuotias?
Tuplasti vanhempi kuin sinä
6*2 tulo ei ole 76... Mutta todistaa epäilyni oikeaksi.76-vuotias? No sitten joo ymmärtää paremmin tuon ajattelumallin. Voimia papalle sinne vaan.
Mayhemin paidasta todellakin täältä pisteet.Viime aikoina hankkimiani bändipaitoja: The Smiths, Kraftwerk, Joy Division, Mayhem...
Olen ylpeästi juntti. <3
Bändipaidoista vielä. Vituttaa suuresti, kun menin joskus myymään Lontoosta kielikurssilla vuonna -84 ostamani The Lords of the New Church t-paidan luokkakaverilleni, joka oli kovempi musamies mitä minä.
Kun käytiin pojan kanssa Kantolassa katsomassa Gunnareita, testasin vuonna -91 ostamaani "Get in the ring Motherfucker"-paitaa. Menihän se päälle, mutta ei näyttänyt kovin seksikkäältä, joten siirsin seuraavalle sukupolvelle.
hetkinen! mä näin siellä tommosen paidan! olin to-del-la kateellinen!
PS @Reverent : Lords of the New Churchin paidan menetyksen aiheuttama vitutus erittäin ymmärrettävä vitutus.
PS2: bändipaidathan ovat nimenomaan ei-juntteja. Upeita epäajanmukaisia ilmestyksiä. Minullahan on GNR-paitoja kaappi täynnä. Ja lisää tulee!
Käyttäjä poistanut alkuperäisen viestin t. Modet
Vahvasti tämä. Tänään olin töissä leijonapaita päällä niin eikö joku sanonut että "ota pois tuo, marginaalilaji". Toisteli vielä pariin kertaan "marginaalilaji, marginaalilaji". Onneksi tosin oli ainoa joka noin sanoi.Jääkiekon väheksyminen sillon kun menestytään ja vertaaminen joihinkin harrastaja, vain koska ei satu itse tykkäämään lajista
Vaimon siskon häihin tuli sulhasen suku bändi/huumoripaidoissa ja työhousuissa/verkkareissa. Oli junttia ja noloa, vaikka olikin vapaamuotoisempi pukeutumiskoodi. Itsekin välttelen puvun käyttöä siinä mielessä, että laitan päälle vain, jos tilaisuus vaatii.Puvun käyttämisen välttely. Tyyliin "minä en mitään pukua päälle laita" ja sitte mennään kummitytön lakkiaisiin crocsit jalassa ja t-paita päällä. Niin kuin se olisi joku miehen merkki.
Ei junttia vaan selkeästi Emo-junttia, tai Mod-Junttia. Bandeistä pisteet.Viime aikoina hankkimiani bändipaitoja: The Smiths, Kraftwerk, Joy Division, Mayhem...
Olen ylpeästi juntti. <3
No, itse suhtaudun pukeutumiseen (töissä ja tilauisuuksissa yms) melkoisen vakavasti. Lisähuomautuksena että mittatilaus puku, paidat ja käsin tehdyt kengät ovat saakelin paljon mukavampia päällä kuin Crocsit. No asiaan. Pukukoodin idea on että pukeutumilla koodin mukaan kunnioitetaan isäntää/emäntää/tilaisuutta. Ei nostella omaa häntää ja varasteta huomiota itse asiasta, pukeutumalla räikeästi/liian poikkeavasti ym.Puvun käyttämisen välttely. Tyyliin "minä en mitään pukua päälle laita" ja sitte mennään kummitytön lakkiaisiin crocsit jalassa ja t-paita päällä. Niin kuin se olisi joku miehen merkki.
Täältä löytyy miltei tommonen. Minä en mitää pukua päälle laita, mutta se johtuu siitä että minähän en mihinkään vitun pukujuhliin mene. Edes crocseissa tai t-paidassa.Puvun käyttämisen välttely. Tyyliin "minä en mitään pukua päälle laita" ja sitte mennään kummitytön lakkiaisiin crocsit jalassa ja t-paita päällä. Niin kuin se olisi joku miehen merkki.
Pestäänköhän noita kiertopalkintoja kuinka hyvin? Montakohan litraa jotain afrikkalaista HIV-sylkeä joku veikkausliigan mestaruuspytinki on vuosien varrella kuorruttanut?Kieltämättä tuo on helvetin junttimaista purra jotain voitettua mitalia
Sukat sandaalien sisällä. Onko juntimpaa?
Okei. Paita housujen sisässä, henkselit, jalassa sandaalit joiden alla sukat. Siihen päälle vielä sellai kunnon kummeli look ja olet saavuttanut täydellisen junttimaisen habituksen. Mää en aio kokeilla kuitenkaa. Pelottais liikkuu ulkona.On. Henkselit.