Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olitko säkin korfulla 12-19.5 vai mistä mut bongasit?
Korfu on junttia kans. Oliko vielä B-luokan matka eli akan kanssa olit? Silloin mentäisiin Nynny-ketjun asioihin.
Olitko säkin korfulla 12-19.5 vai mistä mut bongasit?
Korfu on junttia kans. Oliko vielä B-luokan matka eli akan kanssa olit? Silloin mentäisiin Nynny-ketjun asioihin.
Mikä on ainoa oikea sekä myös PC-hyväksynnän saanut miesten kesämuoti? Tietää sitten miten pukeutua kun myrskyt loppuvat.
Kiitos etukäteen.
Nynnylle, eli mulle, vaimon kanssa reissaaminen on A-luokan matka.
Nynnylle, eli mulle, vaimon kanssa reissaaminen on A-luokan matka.
Otetaan puolet pituudesta ja puolet leveydestä pois, niin ollaan jo suht kaukana reisitasku-metsähousujen osastolta.
Arvostat enemmän että olisi numeroa liian pienet speedot, ajellut sääret ja rasvattu vartalo?Suomalaisten keski-ikäisten miesten shortsimuoti, jossa pitkät lahkeet viistävät ikään kuin maata, mutta eivät aivan. Mustat sukat asettuvat edukseen noissa. Kokonaisuus alleviivataan ylikireällä lacoste-pikeellä, joka on tarkoitettu puolta nuoremmille.
Arvostat enemmän että olisi numeroa liian pienet speedot, ajellut sääret ja rasvattu vartalo?
Arvostat enemmän että olisi numeroa liian pienet speedot, ajellut sääret ja rasvattu vartalo?
Tunnistitko itsesi?
Tuohan onkin se ainoa vaihtoehto.
Aikuisethan eivät toki muutenkaan käytä shortseja kaupungin muurien sisäpuolella, joten sikäli vähän turha aihe.
Ymmärrätkö jos joku huomaa esimerkiksi hienon/ruman auton vai onko sellaisen huomioiminen hinttimäistä?En vain ymmärrä miehiä, jotka huomaavat toisten miesten pukeutumisen. Avauduinkin tästä muutama päivä sitten hinttimäisintä - ketjussa...
Riippuu autosta. Onko suosikkisi pinkki Yaris?Ymmärrätkö jos joku huomaa esimerkiksi hienon/ruman auton vai onko sellaisen huomioiminen hinttimäistä?
Jos ei huomaa pukeutumisjuttuja, sukupuolesta riippumatta, on todennäköisesti tämän ketjun tavaraa ihan itse.En vain ymmärrä miehiä, jotka huomaavat toisten miesten pukeutumisen. Avauduinkin tästä muutama päivä sitten hinttimäisintä - ketjussa...
Haha. Hyvä vastaus.Riippuu autosta. Onko suosikkisi pinkki Yaris?
Ja jos huomaa, on hinttimäisintä mitä tiedät ketjun kamaa ihan itseJos ei huomaa pukeutumisjuttuja, sukupuolesta riippumatta, on todennäköisesti tämän ketjun tavaraa ihan itse.
En lähe sun kanssa treffeille.Ja jos huomaa, on hinttimäisintä mitä tiedät ketjun kamaa ihan itse
Varmaan osui ja upposi, mutta mun pointti ei ole ollut se mitä kukakin pukee ja ajaa... Mutta ei kai kukaan voi väittää kirkkain silmin etteikö toisiin (siis ei itseensä) miehiin huomionsa kiinnittävä olisi gay.Eli heteroosi mies vetää markettivaatteissa, eikä auto saa olla pieni ja pinkki? Oikea ketju, kuten @Leon mainitsi.
Illalla Herculekseen kai sitten.
Varmaan osui ja upposi, mutta mun pointti ei ole ollut se mitä kukakin pukee ja ajaa... Mutta ei kai kukaan voi väittää kirkkain silmin etteikö toisiin (siis ei itseensä) miehiin huomionsa kiinnittävä olisi gay.
Tuplasti vanhempi kuin sinäMitäs sä olet... 12-vuotias?
Tuplasti vanhempi kuin sinä
6*2 tulo ei ole 76... Mutta todistaa epäilyni oikeaksi.76-vuotias? No sitten joo ymmärtää paremmin tuon ajattelumallin. Voimia papalle sinne vaan.