pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Hävettää noiden junttien puolesta.
Kerro mitä korkeakulttuuria harrastit itse juuri tuohon aikaan.
Hävettää noiden junttien puolesta.
Katselin tietenkin oopperaa portviiniä siemaillen. Miten niin?Kerro mitä korkeakulttuuria harrastit itse juuri tuohon aikaan.
Katselin tietenkin oopperaa portviiniä siemaillen. Miten niin?
Leipäjonot erikseen ja surullista, että sellaisiakin nyky-Suomessa on. En vaan ymmärrä tollasta ilmaisen kokiksen/ämpäreiden kiihkoa. Jotenkin sen ymmärtää jossain Oulussa tai Tampereella, mutta että täällä Turussakin, suomalaisen sivistyksen alkulähteillä.Monilla ei ole parempaa tekemistä kuin jonottaa. Onneksi joillain on.
Mää päivitän paskalla ollessa : "kinkkupaskalla"
Alkaa olla tämäkin ketjun aiheeseen osuvaa kamaa.Muutenkin facebookkiin päivittäminen
Alkaa olla tämäkin ketjun aiheeseen osuvaa kamaa.
No, kappas, siitä onkin jo noin kauan, kun olin kukkotappelussa.
Voititko vai tuliko selkään?
Suomen kansallislaulun laulaminen ruotsiksi. Juuri tuli televisiosta maamme-laulu ruotsiksi suomalaisen version perään. Mä häpeän.
Ei ole! Ei perkele ole! Täällä ei mitään hinttikieliä kaivata! Suomi finland perkele! Hoppapoppakun ulkomaan elävät saavat tietää ruotsin olevan Suomen virallinen kieli. Jos osaisin sen selittää, niin olisin poliitikko.
Joudun välillä hankalaan välikäteen ulkomailla, kun ulkomaan elävät saavat tietää ruotsin olevan Suomen virallinen kieli. Jos osaisin sen selittää, niin olisin poliitikko.
Samaan kategoriaan menee kuvien ottaminen jouluruuista tai katetusta pöydästä ja niiden postaaminen facebookiin. Hankkisivat elämän vidun juntit.Ottaa kuvia facebookiin jostain omista jouluvirityksistä ja toivottaa kaikille hyvää joulua vaikka oikea tarkoitus onkin rehvastella jollain omilla joulunviettotavoilla.
Hmm. Itse ei ole kyllä tullut kuin pientä ihmettelyä vastaan ja useimmiten vain "makes sense" tyylistä ajatusta. Homogeeninen kielikulttuuri on muutenkin harvinaista ja maailman mittapuulla suomen kokoinen alue lienee sieltä harvinaisemmasta päästä kielten sekoittumisen suhteen.
Joskus tuli sanottua että pakettimatkojen/matkatoimistojen käyttö, mutta toisaalta jos ei niitä olisi, niin aika paljon vähenisi vanhemman sukupolven matkustusinto. Joillekin jo ylipäätään netin käyttö on aika kova kynnys, saati sitten että lähtisivät räätälöimään itselleen lentoja ja hotelleja erikseen. En oikein näe sitä mahdollisuutta joidenkin kohdalla :)
Kateellisuuden kitkeränsuolaiset kyyneleet maistuu tänne asti.Ottaa kuvia facebookiin jostain omista jouluvirityksistä ja toivottaa kaikille hyvää joulua vaikka oikea tarkoitus onkin rehvastella jollain omilla joulunviettotavoilla.
Kateellisuuden kitkeränsuolaiset kyyneleet maistuu tänne asti.
Junttimaisinta mitä tiedän on arvostella muiden joulunviettoa sen perusteella mitä näkee Facebookissa. Tai sitten tosiaan se on vaan sitä kateellisuutta kun kokee itse jääneensä jostain paitsi.
Ensimmäistäkään tilapäivitystä en ole tänä(kään) jouluna tehnyt ja muutenkin tässä ei ole psyykeen kanssa mitään hätää, kiitos vain huolenpidosta. No pieni kohmelo on kun tuli konjakkia juotua aamuyölle saakka mutta muuten ei mitään hätää.Vielä junttimaisempaa on tulla keskustelupalstalle kertomaan psyykkiset defenssijärjestelmät kierroksilla miten toisen ihmisen hyvin junttina pitävä tapa ei ole junttia vain koska itse on sattunut tekemään juuri näitä juntteja kuvapäivityksiä, josta saa kai jonkinlaisen kovetuksen.
Junttimaisuuden ja ärsyttävän välillä on raja. Itse jos pidän asioita junttimaisina, niin en pidä niitä ärsyttävinä. Jos nään jonkun kävelemässä vyölaukussa, niin en pidä sitä ärsyttävänä vaan mega-junttimaisena. Jos nään jonkun pönkittävän ja hakevan hyväksyntää/katellisuutta omaan elämäänsä postaamalla kaiken (vaikka nyt sitten joululahjoista, ruuista jne.) facebookiin, en pidä sitä ärsyttävänä, vaan junttimaisena.Pitää Facebookissa kavereina sellaisia joiden päivitykset ärsyttävät.