Eugeniikka ja muu 30-luvun hörhöily.Korvaa tässä lauseessa sana "kotikasvatuksesta" sanalla "geeniperimästä", niin lienet oikeassa.
boldattu lainauksesta avainsana mikäli degeneroituminen on jo pitkällä...
Eugeniikka ja muu 30-luvun hörhöily.Korvaa tässä lauseessa sana "kotikasvatuksesta" sanalla "geeniperimästä", niin lienet oikeassa.
Luepa tästä natsitutkijoiden näkemyksiä: http://www.cell.com/neuron/fulltext/S0896-6273(10)00137-6Eugeniikka ja muu 30-luvun hörhöily.
boldattu lainauksesta avainsana mikäli degeneroituminen on jo pitkällä...
Juurikin näin.Tuossa kontekstissa voisi kirjoitta myös Thaimaalle.
Näinhän se on, vaikka Ruotsin vallan aikana suomalaiset tunnettiinkin niinä raittiimpina (etenkin ruotsalaisiin verrattuna), rehdimpinä ja ahkerampina osina valtakunnan rahvasta (viinanhimo tuli kuvioihin lähinnä raittiusliikkeen myötä kun käytännön syistä miedot juomat vaihtuivat pariksi vuosikymmeneksi spirtus-sportukseen). Mutta hyvähän se on aina muistaa tuhkaa päälle sirottaa ja haukkua heikkogeenisiä suomalaisia.Kyllähän tuo geneettinen junttiteoria ainakin ruotsalaisten kokemuksiin suomalaisista sopii. Monta vuosisataa ruotsinvallan alla koittivat meitä sivistää, mutta junttius (ja viinanhimo) säilyi.
Mä allekirjoitan tämän myös täysin. Työskentelin Forssassa aikoinaan kuusi vuotta eli omakohtaista kokemustakin löytyy.Katsottuani yhden erän verran FPS:n kotipeliä Fanseatilta, olen saanut varmistuksen sille mitä olen aina epäillytkin; mitä junttimaisuuteen tulee niin ei ole Forssan voittanutta.
Katsottuani yhden erän verran FPS:n kotipeliä Fanseatilta, olen saanut varmistuksen sille mitä olen aina epäillytkin; mitä junttimaisuuteen tulee niin ei ole Forssan voittanutta.
Katsottuani yhden erän verran FPS:n kotipeliä Fanseatilta, olen saanut varmistuksen sille mitä olen aina epäillytkin; mitä junttimaisuuteen tulee niin ei ole Forssan voittanutta.
Kaija Koo.
Kaija Koo.
Kyse ei missään nimessä ole ulkonäöstä (Kaija on ihan ok MILFFI), mutta jotenkin tuo koko sen ympärillä oleva jonkinasteinen "mania" muodostaa kyllä aika junttimaisen symbioosin itse artistin kanssa. Eihän se varsinaisesti siis Kaijan itsensä vika ole.Nyt oli rohkea teko. Valmistaudu kuitenkin siihen että henkilöllisyytesi kaivetaan esiin ja joudut vastaamaan sanoistasi staystrongnaisille(suomeksi: olemme kauniita juuri tällaisina 180kg räkäläreettoina). Joku saattaa vielä kyseenalaistaa heittosi niin että sä alat vihdoin viimein käsittää.
Saman ilmiön olen todennut aikoinaan Pieksämäen yöelämässä. Eli oikeastaan junttimaisinta mitä tiedän on se kun Pieksämäen yökerhossa Tinakenkätyttö soi ja jostain Niskamäestä oli pojat lähteneet vähän isolle kirkolle.Tätä mietin 18-vuotiaana, kun yökerhon "suomipoppipuolella" Tinakenkätyttö oli kovimpia hittejä. Junteimmin hoilotti ne jätkät, jotka olivat Turun lähikunnista tulleet kaupunkiin.
Tätä mietin 18-vuotiaana, kun yökerhon "suomipoppipuolella" Tinakenkätyttö oli kovimpia hittejä. Junteimmin hoilotti ne jätkät, jotka olivat Turun lähikunnista tulleet kaupunkiin.
Saman ilmiön olen todennut aikoinaan Pieksämäen yöelämässä. Eli oikeastaan junttimaisinta mitä tiedän on se kun Pieksämäen yökerhossa Tinakenkätyttö soi ja jostain Niskamäestä oli pojat lähteneet vähän isolle kirkolle.
Kyse ei missään nimessä ole ulkonäöstä (Kaija on ihan ok MILFFI), mutta jotenkin tuo koko sen ympärillä oleva jonkinasteinen "mania" muodostaa kyllä aika junttimaisen symbioosin itse artistin kanssa. Eihän se varsinaisesti siis Kaijan itsensä vika ole.
Tuon jälkeen joku kävi tilaamassa soittoon Martti Vainaan ja sallittujen aineiden pelimiehen.
Kyllä pilluralli on vähentynyt, itsekin ajelin kartsaa ympäri joskus 18-kesäisenä aika paljon mutta sen huomasi kyllä itsekin että parin kesän aikana ne autot siellä kylillä väheni. Toki itse ei tullut niin pahasti jotain toria pyörittyä ympäri, vaan ajettiin kyllä kaikki mahdolliset lähikylien pikkutiet läpi kesän valoisina öinä. Oli itse asiassa ihan metkaa puuhaa.Tosin noina aikoina velloi enemmän amisten pilllurallikin. En tiedä, onko tätä kulttuuria enää. Onko?
Kyllä pilluralli on vähentynyt, itsekin ajelin kartsaa ympäri joskus 18-kesäisenä aika paljon mutta sen huomasi kyllä itsekin että parin kesän aikana ne autot siellä kylillä väheni. Toki itse ei tullut niin pahasti jotain toria pyörittyä ympäri, vaan ajettiin kyllä kaikki mahdolliset lähikylien pikkutiet läpi kesän valoisina öinä. Oli itse asiassa ihan metkaa puuhaa.