Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 636 319
  • 13 571

scholl

Jäsen
On äärimmäisen junttia tehdä useita lottorivejä ja kuvitella todennäköisyyden seitsemän oikein tulokseen kasvavan merkittävästi. Hukkaan menevät ne rahat. Luulisi nyt Schollinkin ymmärtävän, että lotossa on aivan turha tehdä mitään pelistrategioita tai täyttää useampia kuin yhden rivin. Tuulari touhua.

Tuularitouhua on se, että arpoo, mitä loton kanssa tekee. Aiemmin en itse lotonnut ollenkaan, mutta nyt kun olen antanut itselleni kerrottavan, että Veikkaus nostaa potteja niin olen lähtenyt peliin mukaan sillä periaatteella, että voitan sen korkeintaan kerran, joten jos muistan tai muuten osuu sopivasti kohdalle niin pelaan sen 10 riviä, mikäli potti on >5me. Siihen operaatioon menee aikaa ehkä parikymmentä sekuntia. Se kalkkeerauspaperi on nimittäin nykyään noissa onlinekupongeissa pois, eikä rivejä tarvitse tehdä, vaan kone arpoo ne nanosekunnissa.

Tosin ihmettelen sitä, että ma jonkun iltapäivälehden sivuilla luki: lottovoittaja edelleen kateissa. Siis mikä tilivelvollisuus asiakkaalla on muka tarkistaa se kuponki heti tai muutenkaan ottaa yhteyttä, koska onhan siinä aikaa kai vuosi lunastaa voitto. Itselläni saattaa lojua se kuponki autossa useampia kuukausia tarkastamatta, jos ei tule tilannetta, että lottoaisin uudemman kerran.

Todennäköisyydet kuvittelen matemaattisesti lahjakkaana henkilönä tietäväni ja sen takia pidänkin panoksen aina vakiona. En siis pelaa tuhatta tai edes sataa riviä, mikäli potti olisi oleellisesti isompi, vaan aina kun lottoan (max muutaman kerran vuodessa), on panos sama.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yleensäkin tykkien käyttäminen, varsinkin näillä lämpötiloilla on hyvin junttia. Ymmärrän kyllä talven ja pakkaset, mutta keväällä? Samaan kategoriaan helteellä pipoa pitävien kanssa, taitavat vaan olla samaa porukkaa.

Kunhan saat joskus ilon tutustua eturauhasen tulehdukseen niin ymmärrät sinäkin enemmän.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Nimimerkki Kaukosäädin. Otteluseurannassa provoaa minkä kerkeää ja toivottelee Lukko -faneille kesälomia, mutta hän ei ilmeisesti tajua, että tuo ei ole ihan koodin mukaista, kun oma joukkue on jo kesälomalla.

No eipä noihin provoihin paljon kukaan tartukaan, minun lisäkseni.
 

Snagari

Jäsen
Kunhan saat joskus ilon tutustua eturauhasen tulehdukseen niin ymmärrät sinäkin enemmän.

Perusteluja tälle? Ulkona oli auringossa varmaan lähemmäs 10 astetta lämmintä, aika harva sinne tykkejä laittaa farkkujen alle. Kuten sanoin, ymmärrän pakkasilla tykkejä käyttävät ja itsekkin käytän yli 10 pakkasasteen lämpötiloilla tai kun tietää joutuvansa olevan kauan kylmässä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Nimimerkki Kaukosäädin. Otteluseurannassa provoaa minkä kerkeää ja toivottelee Lukko -faneille kesälomia, mutta hän ei ilmeisesti tajua, että tuo ei ole ihan koodin mukaista, kun oma joukkue on jo kesälomalla.

No eipä noihin provoihin paljon kukaan tartukaan, minun lisäkseni.

Tuo on kyllä aika junttia. Omaan kännykkään ja Facebookkiin on jo tullut joitakin lomantoivotuksia ym. vittuiluja mm. Ässien ja Ilveksen kannattajilta. Pitäisikö munkin mennä lärväämään naapurille, kun se saa vaan 10000 euroa enemmän palkkaa. Noihin on lisäksi turha vastata, kun ne mitään ymmärrä. Omalla kohdalla esim. silloin kun Ässät hävisi loppuottelun niin sama radiohiljaisuus jatkui koko kevään ja kesän. Uskomattoman junttia kumminkin.
 

tutzba

Jäsen
Tuo on kyllä aika junttia. Omaan kännykkään ja Facebookkiin on jo tullut joitakin lomantoivotuksia ym. vittuiluja mm. Ässien ja Ilveksen kannattajilta.

No tuohan nyt riippuu ihan kaveriporukasta missä ollaan. Minä vittuilin kaverille kun HPK tippui, hän vittuili minulle kun Jokerit tippui. Onko se junttia? Ehei. Pitäähän sitä veistä kääntää, mutta kuitenkin hyvässä hengessä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Perusteluja tälle?

Tarvitseeko tätä nyt mitenkään muuten perustella kuin että on ihan helvetin vittumainen vaiva, varsinkin jos on päässyt kroonistumaan, ja monesti ei ole muuta apua kuin pitää itsensä mahdollisimman lämpimänä. Joku "lähemmäs kymmenen" astettakaan ei ole vielä mitään silloin kun tuo vaiva on päällä, ja minä ainakin mieluummin olen juntti ja pidän pitkiä kalsareita sen sijaan että kusen neuloja ja kärsin koko ajan vittumaisesta särystä.

Eli tarkoituksenani oli siis selittää että pitkien kalsareiden pitäminen keväällä ei välttämättä ole pelkkää junttimaisuutta, ja sinäkin tulet sen siinä vaiheessa ymmärtämään jos/kun tähän vaivaan törmäät.
 

Snagari

Jäsen
Tarvitseeko tätä nyt mitenkään muuten perustella kuin että on ihan helvetin vittumainen vaiva, varsinkin jos on päässyt kroonistumaan, ja monesti ei ole muuta apua kuin pitää itsensä mahdollisimman lämpimänä. Joku "lähemmäs kymmenen" astettakaan ei ole vielä mitään silloin kun tuo vaiva on päällä, ja minä ainakin mieluummin olen juntti ja pidän pitkiä kalsareita sen sijaan että kusen neuloja ja kärsin koko ajan vittumaisesta särystä.

Eli tarkoituksenani oli siis selittää että pitkien kalsareiden pitäminen keväällä ei välttämättä ole pelkkää junttimaisuutta, ja sinäkin tulet sen siinä vaiheessa ymmärtämään jos/kun tähän vaivaan törmäät.

No tässä kohtaa olemme eri aaltopituuksilla. Kaikki ylläoleva on varmasti totta.

Mutta tarkoitin junttimaisuudella sitä, kun näin jonkun kaverin kaupungilla jolla oli tietysti suoralippainen lippis, joku kokoa XXXXXL oleva paita ja housut roikkuivat polvitaipeissa ja olivat "revityt", ja alla tykit. Luulen, että tuon jannun vaivana ei ollut eturauhastulehdus.
 

Rocco

Jäsen
Suomalaiset vaalimainokset.

Kaikki identtisiä toistensa kanssa. Naama, numero ja tyhmä slogan.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Mies ilman paitaa katsomossa

Kyllä tuli taas myötähäpeän tunnetta, kun katseli eilistä peliä telkkarista... Ensin Lukon puolesta ja sitten tämän partaveikon takia, joka siellä pelissä kannusti ilman paitaa... Ei ehkä ihan junttimaisinta, mutta tietääkseni Suomessa ollaan ilman paitaa ainoastaan jääpallopeleissä ja nekin ovat Torniolaisia...

Pikkasen tribaalia vielä nahkaan piirrettynä kruunaa kyllä kakun:D

Toivottavasti oli puhdasta iloa, eikä sitä perinteistä esitystä, että "mä oon niin hooceefani, että vedän vaikka ilman paitaa, tiätsä!!"
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Siinä yhdessä kuvassa rantapallon sisään laitettu Southern Comfort pullo oli aika briljantti yksityiskohta, vaikka en ymmärtänytkään miksi rantalelut lensivät, kun Lukko jatkaa vielä pronssipeliin. Tai ymmärsinhän minä, muttei siinä mitään logiikkaa silti ollut.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kyllähän tämän jo mainitun kuvan jälkeen voidaan alkaa harkita ketjun lukkoonlaittamista.

Voihan vinetto, aikuinen mies...

(linkki: Jatkoaika.com)

Ylipäätään suurin osa tatuoinneista kuuluu tähän ketjuun. Erityisesti pisteet kaikille tribaaleille/piikkilangoille haban ympäri. Myös "tramp stamp" alaselässä saa kunniamaininnan.
 
Perseelle läpsiminen. Tuli naamakirjassa kutsu johonkin perseelleläpsimispäivään. Toki jos jotkut tykkää keskenään sitä sängyssä harrastaa niin sitten on OK.
 
Kun lähtee vähän kauemaksi Helsinginstä niin tulee väistämättä fiilis, että ympärillä on pelkkiä juntteja. Näin ei asia tietenkään ole, mutta varmaankin murteet, sanavarasto ja muutenkin tapa puhua luovat usein junttimaisen kuvan. Lahtelaiset ja muut hieman lähempänä asuvat ovat vielä ihan ok, mutta jos joidenkin jyväskyläläisten mölöttäjien keskuudessa joutuu viettämään pidemmän aikaa niin meinaa lievä ahdistus iskeä. Toki siihenkin tottuu, mutta vie kyllä kauemin kuin vuorokauden.

Onko nämä niitä niin sanottuja landepellejä?
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
No kyllä siellä juntissa Jyväskylässä soitellaan ihan pelin läpi tuota We are the championsia, toinen mitä olen kuullut tv:n välityksellä on ollut Popedan Pitkä kuuma kesä, joka sekin taitaa olla melko junttia joidenkin mielestä.
Popeda oli eilisiltana keikalla paikallisessa yökerhossa ja Pitkä kuuma kesä soi tilaisuuden mainoksessa, jota on viimeisen viimeisen kuukauden aikana näytetty mediakuutiolla kutakuinkin joka ikisellä pelikatkolla. Onneksi keikka oli eilen, joten pronssiottelussa kyseisestä mainosta ei tarvitse enää katsoa tai kuunnella. We are the Championsin olen kuullut hallissa vain kerran eli A-nuorten juhlimisen aikana.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja hän ei luultavasti tiedosta, kuinka rumaa jälkeä tatskaaja onkaan tehnyt. Tuo on ihan kamala.

Vasemmassa forkussa on myös melko upea leima. Voi tsiisus saatana mitä touhua.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosta paidatta esiintymisestä - ottamatta nyt kantaa edellä käsiteltyyn yksittäistapaukseen. Kaupunkialueella (pois lukien uimarannat) paidan pois ottaminen julkisella paikalla on äärimmäisen junttimaista, varsinkin jos vartalo on epämuodostuneessa ja turpeessa kunnossa. Sii miettikää jossain terassilla, hielle haiseva ja mahakas adonis imailemassa stobea. Se arvostelukyvyn puute...
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
- Maakuntalehtien kommenttipalstat. Luulisi että nuo ovat provoa, mutta taitavat olla ihan tosissaan siellä.

- Uusnatsit. Täyttä paskasakkia, työttömiä pikkunilviäisiä jotka eivät osaa muuta kuin erottaa mustan ja valkoisen, kaikki muu onkin sitten hämärän peitossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös