Wimbledonin katsomoissa paljon noita juntteja!!!+20 keleillä vapaa-ajalla esim. uhreilutapahtumassa ihmiset, jotka ovat pitkät housut jalassa.
Wimbledonin katsomoissa paljon noita juntteja!!!+20 keleillä vapaa-ajalla esim. uhreilutapahtumassa ihmiset, jotka ovat pitkät housut jalassa.
Sori. Olisi pitänyt varmasti mainita, että pukukoodilliset tapahtumat sitten erikseen. Wimbledon on Wimbledon ja koodit/tyylit noihin tapahtumiin on ok, tiistai-iltainen pesäpallopeli Seinäjoella on sitten asia erikseen..Wimbledonin katsomoissa paljon noita juntteja!!!
Tuolla nyt ihan sama miten on pukeutunut. On junttimaista pelkästään mennä pesäpallopeliin.Eilenkin pesäpallopelissä
Sekin on varmasti totta ;)On junttimaista pelkästään mennä pesäpallopeliin.
Junttimaista olla kesäkuumilla vapaa-ajan tapahtumassa rennot vaatteet päällä..hmm :D Ettei nyt vaan herra Ministeriin osunut ja uponnut tämä "pitkät housut" -case.Ja sandaalit jalassa. Se vasta junttimaista onkin.
Ei osunut. Itse asiassa en juurikaan kayta pitkia housuja muuten kuin toissa ja lentomatkoilla.Junttimaista olla kesäkuumilla vapaa-ajan tapahtumassa rennot vaatteet päällä..hmm :D Ettei nyt vaan herra Ministeriin osunut ja uponnut tämä "pitkät housut" -case.
Ministerismiehenä Soini tietää kuinka pukeudutaan arvokkaasti kun mennään edustamaan. Hyvin istuvat housut ja paita, rentoutta tuo kotiin jätetty kravatti ja takki käsivarrella. Siitä voi ottaa mallia jos haluaa pukeutua hyvin ja tilanteeseen sopivasti.Kyllä allekirjoittanut olisi helposti päässyt eilen tähän ketjuun; pesäpallopelissä Imatralla (hei haloo!), jalassa maastoshortsit, päällä Kivesveto Go-Go-t-paita ja HH-purjehdustakki neonkeltaisella hupulla. Jalkaan olivat unohtuneet mökiltä vielä feikki-crocsit. Lisäksi join Karhun suoraan tölkistä kaljakarsinassa. Soinikin nähtiin eli olisiko 8/10 nyt vähintään?
Tämä oli hyvä! *peukku ylös*Kyllä allekirjoittanut olisi helposti päässyt eilen tähän ketjuun; pesäpallopelissä Imatralla (hei haloo!), jalassa maastoshortsit, päällä Kivesveto Go-Go-t-paita ja HH-purjehdustakki neonkeltaisella hupulla. Jalkaan olivat unohtuneet mökiltä vielä feikki-crocsit. Lisäksi join Karhun suoraan tölkistä kaljakarsinassa. Soinikin nähtiin eli olisiko 8/10 nyt vähintään?
Jos vaikka pesispeli alkaa kuudelta, eikä tosiaan mikään hiostava helle ole, niin minä ainakin vedän farkut jalkaan. Kahdeksalta voi olla jo kovinkin viileä ja sataa vaikka vettä, oli ilma lähtiessä kuinka hyvä tahansa. Junttimaista on palella turhaan.
En oikein taida olla ihan keskivertoinen suomalainen peruspallopää.Jos vaikka pesispeli alkaa kuudelta, eikä tosiaan mikään hiostava helle ole, niin minä ainakin vedän farkut jalkaan. Kahdeksalta voi olla jo kovinkin viileä ja sataa vaikka vettä, oli ilma lähtiessä kuinka hyvä tahansa. Junttimaista on palella turhaan.
Onko naisilla huumorintajua?
Ei, mutta kyllähän ne panemisesta enemmän puhuu kuin miehet, jos ne keskenään jonnekin päästää.
Minulla on kolme isosiskoa. Olen ollut heidän pelireissujen (Lue: tytttöjen pussikaljabusseilujen) seurauksena hakemassa heitä tai/ja roudailemassa paikallisesti. Skaalana on ollut:Naisten tavoista en tiedä kun vielä vähemmän niiden kuulee puhuvan munajuttuja.
Nyt on jo aika paha. Toisaalta petyin, koska sukat sandaaleissa olisi kruunannut kokonaisuuden.Putinin odottelu tien varressa: Ihmiset odottavat Putinia tienvarressa - "toivottavasti näen ainakin Putinin saattueen" | Itä-Savo
Nyt on jo aika paha. Toisaalta petyin, koska sukat sandaaleissa olisi kruunannut kokonaisuuden.
Tuosta tulikin mieleen, että voin vaan säälivästi miettiä kaikkia myyjiä, jotka saavat nykyään kuulla tätä: "Hulluhan se on, joka ei puolta tarjoa" -hassuttelua.Eikä "olokee hiljaa ja huutakee" - paitaa ollut päällä.
Minulla on kolme isosiskoa. Olen ollut heidän pelireissujen (Lue: tytttöjen pussikaljabusseilujen) seurauksena hakemassa heitä tai/ja roudailemassa paikallisesti. Skaalana on ollut:
a ) hyvä känni
b ) hurja känni
c ) nolostuttava känni
d ) paskaa korvista känni
Summa summarum. Naiset ovat verbaalisesti seksistä puhuttaessa meitä noin kaksi ja puoli miljoonaa kertaa lahjaakkaampia.
Nuorena, ensimmäisen ajokeikeikan jälkeen en nukkunut kahteen päivään - kämmeniin kasvoi känsät.
Naiset rökittävät meidät - Taas!