Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Rossija -huudot urheilutapahtumassa, jossa Venäjä ei ole osallisena tai pelaavana osapuolena.
Käykää nyt joku ihmeessä laittamassa jotain typerää tuolle hihnalle. Vaikka käytetty moottorisaha varastosta, dildo makuuhuoneen laatikosta tai vastaava. Tai vähintään suuri paperilappu, johon on piirretty kirkkoveneitä ja peniksen kuvia ja niin edelleen. Typeryyteen on vastattava samanlaisella typeryydellä.Mitä Prismasta ostetaan keskiyöllä? Juhannuksen erikoisin tv-ohjelma kuvaa kassahihnaa suorana lähetyksenä | Me Naiset
Televisiokuvaa Prismasta suorana. Täyttänee kaikki junttimaisuuden kriteerit
No mikä siinä nyt on niin junttia? Itse en ole saunaihmisiä, mutta kyllä puusaunassa on erilaiset löylyt, kuin sähkösaunassa.Mökkisaunomisen jälkeen todeta terassilla kovaan ääneen pyyhe lantioilla ja irvistys naamalla "Kyllä perkele puusauna on aina puusauna!"
Samaa kysyisin itsekin. Muuten oon samaa mieltä kanssasi.No mikä siinä nyt on niin junttia? Itse en ole saunaihmisiä, mutta kyllä puusaunassa on erilaiset löylyt, kuin sähkösaunassa.
Televisiokuvaa Prismasta suorana. Täyttänee kaikki junttimaisuuden kriteerit
Vähän tullut muotiin? Tuohan on ollut osa hevimiesten asumusta noin 15 vuotta tai jotain sinnepäin. Camoshortsit, reisarit jne.Usein kun näkee jollain maastohousut jalassa (pl.tietysti intti- ja metsästys-jutut tai vähäosaiset), niin tulee junttius kyllä mieleen. Toki se kuvio on vähän tullut nuorison muotiin mukaan, mutta en silti osaa pitää sitä tyylikkäänä asusteena urbaanissa ympäristössä. Juntti mikä juntti!
Vähän tullut muotiin? Tuohan on ollut osa hevimiesten asumusta noin 15 vuotta tai jotain sinnepäin. Camoshortsit, reisarit jne.
Kai tuo voi silti junttia olla, en tiedä.
Kyllähän maastohousut on erittäin kätevät festareilla, tänäkin juhannuksena vettä tuli välillä esterin perseestä ja yöllä oli pakkasta. Itsellä oli tosin farkut ja pitkät kalsarit. Oli aivan saatanan kylmä.Tosiaan camot sekä erilaiset renksuhousut ovat olleet nuorempien metallimiesten suosiossa jo pitkään, ja ne ovat ehdottomasti junttiketjun asiaa.
Onneksi olen liian vanha festareille. Tosin en niissä koskaan ole viihtynyt. Maastohousut, camot ja vastaavat on todella enemmän kuin junttia. On mulla parit mökillä, mutten ne menevät jalkaan vain puutöihin. Yksin.Kyllähän maastohousut on erittäin kätevät festareilla, tänäkin juhannuksena vettä tuli välillä esterin perseestä ja yöllä oli pakkasta. Itsellä oli tosin farkut ja pitkät kalsarit. Oli aivan saatanan kylmä.
... Itsellä oli tosin farkut ja pitkät kalsarit. ....
Mamikset, nehän vasta junttia ovat :D
Häät päättyivät surullisissa merkeissä, kun poliisi vei sulhasen mukanaan. Tuoretta aviomiestä epäillään pahoinpitelystä.
Salossa eilen lauantaina järjestetyt häät päättyivät karusti, kun morsian joutui kutsumaan paikalle poliisin.
Morsian kuljetettiin juhlapaikalta sairaalaan, sulhanen käsi- ja jalkaraudoissa putkaan.
Komisario Marko Luotonen Lounais-Suomen poliisilaitokselta sanoo, että morsian kutsui paikalle apua hääjuhlien päätteeksi lauantaina yöllä.
– Sulhanen on pahoinpidellyt morsiamen. Mutta se, että miksi näin on käynyt, ei ole tiedossa. Morsian on sitten soittanut hätäkeskukseen.
Luotosen mukaan poliisin saapuessa paikalle vieraat olivat jo poistuneet ja keski-ikäinen morsiuspari oli juhlapaikassa kahdestaan.
Alkoholi näytteli Luotosen mukaan roolia tapahtuneessa.
– Poliisin mennessä paikalle sulhanen on ollut sammuneena. Hän on siitä sitten herännyt ja ruvennut aggressiiviseksi. Hän on vastustanut poliisia, ja sen takia hänet on laitettu rautoihin.
Luotosen mukaan tapausta lähdetään tutkimaan pahoinpitelynä.
Luotosella ei ole tietoa morsiamen tilanteessa saamien vammojen vakavuudesta tai laadusta.
Riika Nykänen
En ota kantaa itse pukeutumisasiaan, mutta jos mulla on polvet ilman kalsarien tarjoamaa lisäsuojaa pakkasella, miten se lisää riskiä saada virtsatien tulehdus? Tietoni ihmisen anatomiasta saattavat olla toki puutteelliset.Vielä juntimpaa on kärvistellä kovissa pakkasissa lyhyissä kalsareissa ja kylmettyä tai hankkia pahimmassa tapauksessa vaikkapa virtsatietulehdus - kaikki vain sen takia, että voi olla kova jätkä vaikka kukaan ulkopuolinen ei päällyshousujen alle näe kalsareiden pituutta.
Mikä tuossa on junttimaista? +20 on sitä paitsi ihan siinä ja siinä, että tarkeneeko lähteä ilman pitkiä housuja minnekään.+20 keleillä vapaa-ajalla esim. uhreilutapahtumassa ihmiset, jotka ovat pitkät housut jalassa.