H.Incandenza
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Ei ole, ihan oma tontti.
Joo, siis itselläni. Vuokra. Kommenttina siihen, kun pettter sanoi rahojen olevan kiinni omaisuudessa toisin kuin kaupungissa.
Ei ole, ihan oma tontti.
Kova kaveri, sanoisi Huttusen Jopa. Ennätysmies ei onneksi paljastanut syöneensä turkulaisella ABC:llä "taivaallisen hyvää" lehtipihviä.Eikö tässä ketjussa ole jo todistettu, että ABC-asemia käyttävät ovat erittäin juntteja?
Tässä on siis todistetusti Suomen juntein mies: ABC-bongari Teemu kiersi kaikki liikennemyymälät | Ajankohtaista | ABC | ABC-ketju | FI | ABC-asemat
Linkki vie ABC:n kotisivuille ja juttuun miehestä, joka kiersi Suomen kaikki ABC-asemat.
Entäs vertaileminen ja laatuun panostaminen muissa asioissa, onko sekin junttia? Vai onko se junttia vain, jos se koskee äänentoistolaitteita? Jos vaikkapa kitaraa ostaessa tutkii ja vertailee päiväkausia, että mikä soitin kuulostaisi omaan korvaan parhaalta eli hifistelee niiden sointien, soitettavuuden ynnä muun kanssa. Tai jos televisiota valitessa on tarkka paneelin laadusta ja väritasapainosta jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Onko kaikenlainen kiinnostus jotain asiaa kohtaan ja siihen paneutuminen junttia?Hifistelijät, siis ne jotkut kaiutinfriikit.
On se kyllä melko junttia, esimerkiksi noi telkkarihifistelijät. En ole hirveästi miettinyt kun en tunne sitä jengiä, mutta kaikki mun tuntemat hifimiehet on kyllä juntteja ja se jengi mitä näkee aina hifimessuilla. Mun mielestä toi on aika vastaava juttu kuin se autojen tuunaaminen. Täysikäiset ihmiset amisviikset hulmuten vanhan bemarin kimpussa. Osaksi varmaan samaa porukkaakin. Niin ja eikö ne just niitä kaiuttimia sinne autoihin asentelekin ja sitten huudattavat lujalla.Entäs vertaileminen ja laatuun panostaminen muissa asioissa, onko sekin junttia? Vai onko se junttia vain, jos se koskee äänentoistolaitteita? Jos vaikkapa kitaraa ostaessa tutkii ja vertailee päiväkausia, että mikä soitin kuulostaisi omaan korvaan parhaalta eli hifistelee niiden sointien, soitettavuuden ynnä muun kanssa. Tai jos televisiota valitessa on tarkka paneelin laadusta ja väritasapainosta jne. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Onko kaikenlainen kiinnostus jotain asiaa kohtaan ja siihen paneutuminen junttia?
Oma käsitys hifityypeistä on ehkä lähempänä nörttiä kuin junttia. Nörttikin voi varmaan olla juntti, mutta ei kai ole sitä sentään automaattisesti. Autojen tuunaajat ovatkin sitten jo ihan oma keskustelunsa.On se kyllä melko junttia, esimerkiksi noi telkkarihifistelijät. En ole hirveästi miettinyt kun en tunne sitä jengiä, mutta kaikki mun tuntemat hifimiehet on kyllä juntteja ja se jengi mitä näkee aina hifimessuilla. Mun mielestä toi on aika vastaava juttu kuin se autojen tuunaaminen. Täysikäiset ihmiset amisviikset hulmuten vanhan bemarin kimpussa. Osaksi varmaan samaa porukkaakin. Niin ja eikö ne just niitä kaiuttimia sinne autoihin asentelekin ja sitten huudattavat lujalla.
No älä mene sinne hifimessuille. Eikös sellainen on aika junttiakin?En ole hirveästi miettinyt kun en tunne sitä jengiä, mutta kaikki mun tuntemat hifimiehet on kyllä juntteja ja se jengi mitä näkee aina hifimessuilla.
Mä kierrän yleensä noi kaikki isoimmat messut kun ilmaislippuja aina välillä jostain saan. Hifimessut on näköjään Habitaren yhteydessä parin viikon päästä.No älä mene sinne hifimessuille. Eikös sellainen on aika junttiakin?
Mä kierrän yleensä noi kaikki isoimmat messut kun ilmaislippuja aina välillä jostain saan. Hifimessut on näköjään Habitaren yhteydessä parin viikon päästä.
Tuo ilmaiskaman perässä juokseminen on kyllä niin junttia.
En mä noita kiertele tai no kerran oon hakenut kun tohon Hertsikaan avattiin Tokmanni. Ulkona pistin ne tavarat reppuun, heitin ämpärin ojaan ja hain toisen kun jonot oli suht lyhyitä, heh. Vieläkin se ämpäri tavaroineen kyllä möllöttää tuolla kaapissa. Pesuainetta, pyykkinarua, huulipunaa, paketti sokeria, vanha PC-peli/musa-CD, joku lasten vaate ja mitä kaikkea siinä oli. Karkit vaan söin. Sellainen iso Milkan popcorn-suklaalevykin siellä oli. Eilen muuten Ruoholahteen avattiin Tokmanni ja siellä taas olivat jakaneet 1000 ämpäriä. Metrossa näin mainoksen.Kierrät varmaan kaikki ämpärinjakotapahtumatkin? Tuo ilmaiskaman perässä juokseminen on kyllä niin junttia.
Tämä itsepuolustus kurssi Malmilla. Tai oikeastaan en edes tajua noita heittoja.
Joku juntti kehtaa kaupitella paikallisen kylän fb-sivuilla tälläisiä t-paitoja. Ja siellä on jo moni juntti laittanut tilausta menemään.
Jotenkin muistuttaa etäisesti Edmonton Oilersin logoa.
Tuskin kenelläkään on käyttötilillä miljoonia... Siinä ei ole mitään järkeä.Olihan siellä 32k. Sen jälkeen alkoi lähinnä naurattamaan. Elkeet viittasivat miljooniin.