Minä jankutan? Pieni näkemysero. Minä käyn tänne tipauttamassa ketjun otsikon mukaisen mielipiteen, jonka jälkeen sinä ja pari muuta itkijänaista ratsastatte tänne vinkumaan. Mielipiteeni taisi ns. osua arkaan paikkaan. Kaiken itkemisesi jälkeen ehkä sinulle on suklaa(juna)hommat tutumpia. Eiköhän sun olisi aika lopettaa itsesi nolaaminen enää enempää noilla alemman kastin koulukiusaajajutuilla. Minun tippani tai tipattomuuteni hepin päässä ei pitäisi olla sinun asiasi.No ei vittu soikoon @BigRedBob: turhaa kai se on tägätä kun pyörit täällä tippa linsissä ja toinen kikkelin päässä jankuttamassa ja kerjäämässä huomioita. Mutta tägätään nyt niin et pahoita mieltäsi enempää. Ota poika suklaata, se auttaa.
Ruoan haku kuitenkin vaikeutuu, ensimmäisenkin satsin saaminenkin on vaikeaa, kun väylät on tukittu. Jos henkilökuntaa oikeasti kiinnostaisi joku muu kuin raha, niin ne vaunut käskettäisiin heivaamaan heti kättelyssä helvettiin eli ovien ulkopuolelle odottelemaan. Jos joku hätätilanne äkillisesti tulee, niin sittenhän onkin oikea aika alkaa ohjaamaan führer-mammoja panzereineen hyvässä järjestyksessä ulos. Suosittelen sinulle ja @kiwipilot :ille jotain ravintoloita lastenvaunuilla tukkivien allergialasten isukkien tukiryhmää, jos tämä niin syvästi kosketti. Pus pus ja jaxuhali teille.Mä oon kokonaan luullut, että niin isät kuin äiditkin ovat lastensa vanhempia. Paljon oppii kun sun vuodatuksia seuraa. Mutta palataanpas siihen alkuperäiseen ongelmaasi. Onko jäänyt safkaa saamatta, kun reitit on ollut tukittuna. Et ole vieläkään saanut vastattua. Tulipalojen sun muun suhteen sinun tuskin tarvitsee huolehtia. Eiköhän henkilökunta pidä poistumisreitit avoinna. Suosittelen kuiten valitsemaan pöydän mahdollisimman läheltä ovea.
Viimeksi muokattu: