Taas sulla vissiin kiehuu vähän liikaa, kun et osaa lukea viestejä tai et raivon takaa siihen pysty. En ole tuomitsemassa, tuskin kukaan täyspäinen aikuinen heitä tuomitsee. Olen tuomitsin vain näitä "väkivalta ratkaisee kaiken"-ihmisiä. Sinänsä hauska mutkat suoriksi-ajatusmalli, eli jos ei näe kostoa ratkaisuna mihinkään niin hyväksyy "lasten nussimisen". Kas kun et minua suoraan pedofiiliksi leimannut.Vai oletko vain tuomitsemassa niitä tyyppejä jotka eivät näe lapsien nussimista hyväksyttävänä?
Miks toivot näin? Luuletko että jos minulle tulisi omakohtaista kokemuksta asiasta niin olisin itsekin tuolla mukana kommentoimassa vihaisia kommentteja? Voin luvata etten olisi. Ei auta tilannetta millään lailla. Sen sijaan itse keskittyisin uhrin tukemiseen ja traumojen hoitoon. Teille muiluttajille vissiin itse lapsi on vain sivuasia, pääasia on että pääsee mätkiin jotain äijää turpaan ja että siitä saa vielä muun yhteisön hyväksynnän. Ihmettelen suuresti jos sinullakin on lähipiirissä tälläinen ikävä tapaus takana, ettet näe tapausten ennaltaehkäisyä tärkeänä.Tällaisessa tapauksessa toivoisin vain että oma sisaresi joutuisi pedon kohteeksi(kuulostaako mukavalta?). Ajatuksesi on niin ääripäästä-ääripäähän -tyylinen etten viitsi vittuilla sinulle enempiä.
Ahahaha, eli kun en ole lähdössä kanssasi lynkkausretkelle niin olen hyysääjä?kaltaistesi hyysäjien mielestä on okei, ettei dumata tekijöitä liikaa. .
Viestisi oli kyllä sisällöltään juuri kuten Facebookissa näkemäni. Onneksi sinä handlaat kuitenkin yhdys sanat ETKÄ KIRJOITA CAPS LOCKILLA. Eihän siitä, meitä on kyllä moneen junaan.
Tähän viestin loppuun tyydyn vain sanomaan että minä en ymmärrä kosto-periaatetta. Lähi-idässähän näitä harrastavat enemmänkin ja sieltä on tullut huomattua että ei se homma oikeen toimi.