Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 634 440
  • 13 571

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ikinä en käsiä pese vessareissun jälkeen, vaikka omistan hygienia- passinkin. Thl:n tyhjäntoimittajat jaksavat meuhkata bakteereista, että saadaan suojatyöpaikat pidettyä. Sairaana, tai ylipäänsä minkäänlaisessa flunssassa olen ollut viimeksi 2013 helmikuussa.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No kyllä mun mielestä edelleenkin se likainen kyrpä siellä housuissa käsilleen kusemisesta puhumattakaan on juntimpaa.

Jos mä himassa käyn kusella ja käsittelen puhdasta siitintäni kusematta käsilleni niin en mä herran pelossa ala käsiäni puunaamaan vaan marssin ihan suoraan vessasta ulos.
 

Savon Detroit

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Sabres
Ei kai käsien pesemättä jättämisessä sinänsä mitään varsinaisesti junttia ole, terveydestähän siinä vaan on kyse eli onhan se tietysti omalla tavallaan ihan rattoisaa vietellä aikaa jonkin salmonellan kanssa kun paska lentää tai ruokamyrkytyskin on ihan kliffaa, pistetääs pienet botulismit siinä sivussa mutta jollei noistakaan itte piittaa niin ehkä siitä naapurista ei ole niin rattosaa kun heittää pökäleet ensin itte pönttöön, kättelee sitä pökälettä vaikka ihan hipasemalla ja sitten naapurille tarjoaa ruskean kädenpuristuksen tai vaihtoehtoisesti levittää sen kaupan ovenkahvan kautta koko kaupungin iloksi eli jonkin sortin toisten huomioon ottamisestahan tuossa kai on kysymys, vaikka omassa kakkendaalissa pieharointi olisikin itselle se must.

Voihan kakka! : Z
 
Viimeksi muokattu:
Tilanne seuraava. Olet yleisessä vessassa jossa on useita pisuaareja/lastulevykoppeja. Lastulevykopissa ei ole allasta/hanaa. Ukko tulee ulos kopista ja kävelee ulos. Tiedätkö minkä määrän bakteereita se tyyppi levittää lähtiessään pesemättä käsiään?
Siis todellinen herrasmies pesee kätensä ENNEN kusemista. Sä siis kosket kaluusi likaisilla käsillä? Hyi hemmetti... Mitähän vaimosi/tyttöystäväsi ajattelisi jos tietäisi?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seuraa keskusteluun liittyvää pätemistä:

Mä pidän hyvänä tapana sitä, että pesee kätensä vessareissun jälkeen. Olen vienyt toiminnan jopa astetta pidemmälle ja kannan tällaista geeliä takkini taskussa. Jos tilanne on se, että vessassa on vähänkin ruuhkaa käsienpesualtailla, niin en jää siihen odottamaan, vaan painelen ulos ja hieron tuota geeliä käsiini. Se sitten taas ei kiinnosta vähääkään, jos joku vessakyttääjä huomaa mun poistuvan vessasta ilman käsipesua ja pahoittaa siitä mielensä.

Ennen tota geeliä mulla oli vastaavaan tarkoitukseen desinfioivia käsipyyhkeitä, mutta tuo geeli on helppokäyttöisempää, riittoisampaa ja huomattavasti halvempaa.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Töissä useamman kerran viikossa todistettua: käydään paskalla ja lähdetään käsiä pesemättä röökille. Tätä samaa idiotismia näki myös edellisessä työpaikassani, jossa valmistetaan purkkeja ja kippoja elintarviketeollisuuden käyttöön. Niitä samaisia kippoja, joita 100% tämänkin viestin lukijoista on viimeisen viikon aikana muodossa tai toisessa kantanut kotiinsa.
 

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ruoasta valittaminen.
Se, kun mies ja nainen syövät yhdessä ravintolassa, ja mies rupeaa naiselle valittamaan huonosta ruuan laadusta. Ja varsinkin siinä tilanteessa, kun he eivät tunne kovinkaan läheisesti, mistä johtuen eivät löydä sopivaa keskustelunaihetta, niin ei sitten keksitä muuta kuin ruuasta valittaminen.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Naama norsunvitulla sen puolikypsän pihvin syöminen ravintolassa kypsän pihvin tilattuaan. Itse en toki ikinä kehtaa valittaa. Niinkuin varmaan ei 90% suomalaisista.

Yhden itävaltalaisen frendin kanssa käytiin joskus hänen suomessa ollessaan mäkkärissa ja se kävi pyytämässä uutta juustohampparia koska hänen saamansa oli vähän jo jäähtynyt. Ihmetteli kovasti mun pientä nolostumista.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Töissä useamman kerran viikossa todistettua: käydään paskalla ja lähdetään käsiä pesemättä röökille. Tätä samaa idiotismia näki myös edellisessä työpaikassani, jossa valmistetaan purkkeja ja kippoja elintarviketeollisuuden käyttöön. Niitä samaisia kippoja, joita 100% tämänkin viestin lukijoista on viimeisen viikon aikana muodossa tai toisessa kantanut kotiinsa.
Mulle on ihan sama, mitä nuo töissä paskantajat tekevät suorituksensa jälkeen, vaikka nuolisivat kätensä. Kunhan putsaavat nyt edes pahimmat kokkareet pöntön reunoilta. Siinä tuntee itsensä melko kaupunkilaiseksi ja sivistyneeksi tuollaisen juntin jälkeen, kun tutkii edellisen juntin avantgardismia kauniilla valkoisella taustalla,

Mutta oletteko miettineet (Trenchtown selvästikin on), mitä siinä julkisen vessan ovenkahvassa on, kun huolellisesti pestyillä käsillänne avaatte oven lähtiessänne? En halua aiheuttaa teille traumoja, mutta...

Noin yleisesti olen kyllä sitä mieltä, että bakteerivouhotus on aika koomista puuhaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ovi työnnetään luonnollisesti olkapäällä auki ja otetaan kyynärpää avuksi jos tarvitsee kahvaa painaa. Mä opin käsihygienian hoitoalan koulutuksessa, aiemmin en ollut yhtä tarkka.
Entäs sisäänpäin aukeavat ovet? Koppien lukittavat ovet? The horror... the horror...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Naama norsunvitulla sen puolikypsän pihvin syöminen ravintolassa kypsän pihvin tilattuaan. Itse en toki ikinä kehtaa valittaa. Niinkuin varmaan ei 90% suomalaisista.
Nyt en ole aivan varma, edustaako lainaamani teksti sarkasmia tms., mutta tuossahan on vähintään tupla- ja potentiaalisesti jopa triplajunttiuden piirteet kasassa. Ensimmäinen ja lajissaan järkyttävä junttiuden piirre on pihvin tilaaminen kypsänä. Tilatusta kypsyysasteesta karkeasti poikkeavan pihvin syöminen tyytymättömänä toki pahentaa syntiä.

Mahdollinen triplajunttius tulee optiona vasta ravintolan ulkopuolella. Tähän päästään, kun ruokailija saapuu ravintolasta kotiin ja kirjoittaa ainakin 2-3 ravintolaportaaliin murska-arvion äskeisestä ruokapaikastaan. Siis antamatta äskeisen ravintolavierailunsa aikana lainkaan palautetta ravintolan henkilökunnalle, jolla olisi ollut mahdollisuus korjata asia paikan päällä. Ja antaa mahdollisesti jopa hyvitystä asiakkaalle loppulaskussa.

Mutta kypsän pihvin tilaaminen, saatana soikoon, olisi vanhatestamentillisessa katsannossa "Herralle kauhistus". Voi kiesuksen juntti minkä menee asiakas tekemään kypsän pihvin tilatessaan. Chateaubriand umpikypsänä ja tasaisen harmaana, mahtaa tulla vesi ääliön kielelle. Onk' Turun Sinappia kans?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tiedän useampiakin henkilöitä jotka, yleensä elokuvaa näkemättä, haukkuvat ks. leffan paskaksi jos kriitikko on antanut arvostelussaan runsaasti tähtiä. Tämä on äärimmäisen junttia jos ei ole edes leffaa nähnyt. Tosin yleensä nämä tyypit oikeasti tykkäävät näistä aivottomista roskarainoista ja ovat muutenkin vahvasti junttiosastoa.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt en ole aivan varma, edustaako lainaamani teksti sarkasmia tms.,

Ei vaan oli ihan esimerkkiheitto edellisiin joiden mielestä ruoasta valittaminen on junttia. Pointti oli että juntimpaa se on sitä tilatusta poikkeavaa tai muuten huonoa ruokaa irvistys naamalla syödä kuin siitä mainita.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei vaan oli ihan esimerkkiheitto edellisiin joiden mielestä ruoasta valittaminen on junttia. Pointti oli että juntimpaa se on sitä tilatusta poikkeavaa tai muuten huonoa ruokaa irvistys naamalla syödä kuin siitä mainita.
Asia kunnossa, ymmärrän. Tuo mainitsemani jälkikäteen valittaminen jossain ravintolaportaalissa jotenkin vielä kruunaisi suorituksen, varsinkin jos muistaa olla antamatta henkilökunnalle palautetta paikan päällä. Päinvastoin, kiitetään vielä tarjoilijaa ja sanotaan että ruoka oli tosi hyvää. Eipä saa keittiö mitään syytä tarkistaa toimintatapojaan, kun asiakkaatkin tykkäävät.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noin yleisesti olen kyllä sitä mieltä, että bakteerivouhotus on aika koomista puuhaa.

Olen tästä täsmälleen samaa mieltä. Kuitenkin pidän bakteerivouhotuksen typeryyttä ihan yhtä selvänä asiana kuin sitä, että vessassa asioimisen jälkeen pestään kädet. Ei ole niinkään väliä mitä on itse mieltä käsipesun tarpeellisuudesta, se vaan kuuluu hyviin tapoihin ja niin vaan kuuluu toimia.

Ja sivumennen pitää sanoa, että otan päähineen pois päästä ruokapöytään istuessani ja pidän jokseenkin junttimaisena käytöksenä, jos joku ei niin tee ja perustelee sen jollain "kato nykymaailmas saa tehdä niinku tykkää" -argumentilla. Ihan ymmärrettävää se kuitenkin on, sukupolvien välinen kuilu ja noin. Toivottavasti nykynuoriso kuitenkin pesee kätensä vessareissun jälkeen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pedofiilien lynkkaamispuheet facebookissa.

Kannattaa ensin kokeilla omaa suhtautumista asiaan jos vaikkapa omaa pikkusiskoa joku pedofiili nussii useamman vuoden ja saa palkinnoksi n. 4 vuotta linnaa(istuu vajaan puolikkaan). Oman kokemuksen pohjalta en dumaa näitä "fb-paskiaisia" sekuntiakaan vaikkei heillä mitään kokemusta asiasta olisikaan. Omalla kohdalla vaati aika helvetisti säilyttää asiallisuus ko. sijaisisää kohtaan. Kun ensin kriittiset junnuvuodet joutunut asumaan samassa taloudessa ja myöhemmin sitten tunnusti omin sanoin tekonsa. Sosiaalitoimea ei kiinnostanut vittuakaan, koska hellariperhe ja itse sai kuunnella oman siskon sekä toisen sijaissiskon puheita noista teoista.

Kauniisti sanottuna vituttaa tyypit jotka eivät hyväksy lasten nussimista, mutta kuitenkin suhtautuvat lynkkayspuheisiin kuin världensbästa-ihmiset. Pelisilmä on tervetullut piirre ennenkuin aletaan tuomitsemaan "pedofiileille kuolema" -tyylin puheita.

Edit. Pahoittelut purkauksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ja sivumennen pitää sanoa, että otan päähineen pois päästä ruokapöytään istuessani ja pidän jokseenkin junttimaisena käytöksenä, jos joku ei niin tee ja perustelee sen jollain "kato nykymaailmas saa tehdä niinku tykkää" -argumentilla.

Kyllä jos jollain on hattu päässä, niin näkisin isällisen läpsäytyksen olevan paikallaan. Oppiipahan olemaan.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä jos jollain on hattu päässä, niin näkisin isällisen läpsäytyksen olevan paikallaan. Oppiipahan olemaan.

Itse kyllä otan sen pois päästä syödessäni julkisella paikalla vaikka tätä länsimaiden fiksaatiota hatutta syömiseen en ymmärräkkään.

Se nyt vaan on kotona opetettu.

Juntimpana pidän kuitenkin pikkusieluisuutta jos joku oikeasti pahoittaa mielensä jos joku näin ei toimikaan.

Puhumattakaan jostain läpsimisestä.

Jossain grillillä käydessä varmaan on ainut tilanne kun saatan syödä hattu päässä. Siinä kun joku seniili käytöstapakyttäri tulis läpsimään niin aika äkkiä olisi kentässä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kauniisti sanottuna vituttaa tyypit jotka eivät hyväksy lasten nussimista, mutta kuitenkin suhtautuvat lynkkayspuheisiin kuin världensbästa-ihmiset. Pelisilmä on tervetullut piirre ennenkuin aletaan tuomitsemaan "pedofiileille kuolema" -tyylin puheita.
No johan tuli juuri sellaista puhetta mitä viestissäni puhuin. Pari kysymystä.

Millä tavoin tuo enää tilannetta parantaa että lapsiinsekaantujalta viedään "munat saunan taakse"? Parantaako se uhrin traumat että syyllistä ammutaan haulikolla mahaan, vedellään auton peräkoukussa ympäri maakuntaa ja lopulta paskannetaan naamalle? Mitä sillä voitetaan että mahdollisesti hankitaan itselle rikosrekisteriä kostotoimenpiteistä?

Entä jos kuvitellaan että valtion budjetista lohkaistaisiin joku summa, heitetään vaikkapa 100k joka voitaisiin käyttää näihin lasten hyväksikäyttö-tapauksiin. Jos arvon ZayWest saisi päättää, niin käyttäisitkö rahat a) pedofiilien mahdollisuuteen saada henkistä apua ja näinollen mahdollisesti ennaltaehkäistä tulevia hyväksikäyttötapauksia, vai b) sadalla donalla paikallisille isännille pari haulikkoo ja vitusti pesismailoja, ja lupa mukiloida pedarit tuhannen paskaksi?

Alkuperäisessä viestissäni itse näin ratkaisuna asiaan että pyrittäisiiin ennaltaehkäisemään näitä tapauksia, eikä keskityttäisi siihen millaisia rangaistuksia jo tapahtuneista teoista tulee.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Lippalakki päässä sisällä ja syödessä-keskustelua käytöstavoista
Tuossa tuo JA-ketju muistin virkistykseksi, jossa läpsimisen kannattajat ja lakki päässä syöjät kohtaavat.

Ja tässä Vanha Lenin viesti, josta läpsintä-keskustelu sai alkunsa. Erinomaisen hyvää debattia.

Linkki Jatkoajan keskustelupalstan viestiketjuun Lippalakki päässä sisällä ja syödessä-keskustelua käytöstavoista, ja siellä Vanha Len-nimimerkin lähettämään kommenttiin.
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Ottamatta kantaa pedofiilinmetsästämisen junttimaisuuteen itse tekona, sanon kuitenkin sen, että noiden ryhmien jäsenet ovat hyvin usein juntteja. Elämänkoulua, Suomipaitaa, tribaalitatuointia ja naisten duckface-selfieitä vilisee. Ja kun profiileita vilkaisee pidemmälle, löytää työpaikkatiedoista rekka kuskia ja metalli miestä ja tykkäyksistä mm. Klamydia ja Petri Nygård. Eli kyllä nuo ryhmät ainakin vahvasti korreloivat junttiuden kanssa. Ehkä tuosta korrelaatiosta syntyy sitten se kuva, että pedohunttaaminen on automaattisesti junttia.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Kyllä jos jollain on hattu päässä, niin näkisin isällisen läpsäytyksen olevan paikallaan. Oppiipahan olemaan.

Olinkohan aikanani ammattikorkeakoulun aikaan juntti kun kerran läppäsin kovaäänisen ristoräppääjän lippiksen ruokalan lattialle ohitse kävellessäni. Minua niin kyrsi sen muukin käyttäytyminen ruokapöydässä ja kiltevä lippis päässä kruunasi kaiken. Eipä tuo hömötintti tilanteeseen muuten reagoinut kun katsomalla hölmönä perään. Ite en tainnu edes sanoa mitään, läpsäsin vaan sen lätsän päästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös