Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Minun tänään tapaamani uusi tyttöystäväni kertoi ihan saman tarinan! Näköjään noita voi sattua muillekin.Oltiin vaimon kanssa Aulangon tekosaarilla grillaamassa
Minun tänään tapaamani uusi tyttöystäväni kertoi ihan saman tarinan! Näköjään noita voi sattua muillekin.Oltiin vaimon kanssa Aulangon tekosaarilla grillaamassa
Minun tänään tapaamani uusi tyttöystäväni kertoi ihan saman tarinan! Näköjään noita voi sattua muillekin.
Minun tänään tapaamani uusi tyttöystäväni kertoi ihan saman tarinan! Näköjään noita voi sattua muillekin.
Sami Hedberg suomentamassa laulua, jonka sanoista ei tajua tuon taivaallista:
Sami Hedberg Show - Rammstein Kohtaus - YouTube
Ja yleisössä juntit luulee, että kyseessä on hauskakin juttu.
Sami Hedberg suomentamassa laulua, jonka sanoista ei tajua tuon taivaallista:
Sami Hedberg Show - Rammstein Kohtaus - YouTube
Ja yleisössä juntit luulee, että kyseessä on hauskakin juttu.
Äsken keihästä heittänneessä Seppo Hirvonen täyttää lähes tulkoon kaikki junttimaisuuden vaatimukset. Läski, kalju, pitkä leukaparta, tatuoidut kädet, heittää keihästä ja nimikin on Seppo.
Se on siinä. Ketju lukkoon.
Jos keihäänheitosta tingitään (ja korvataan se vaikka mustalla t-paidalla) ja nimen kanssa ollaan joustavampia, niin noita poikia on Suomen heviskene täynnä. Joo, not My style either.Amen.
Koitin etsiä herran kuvaa tänne laitettavaksi, mutta eipä löytynyt. Aluksi luulin että sinne on eksynyt joku kuulantyöntäjä heittelijöiden keskelle, mutta se olikin vaan Seppo.
Jos keihäänheitosta tingitään (ja korvataan se vaikka mustalla t-paidalla) ja nimen kanssa ollaan joustavampia, niin noita poikia on Suomen heviskene täynnä. Joo, not My style either.
Hauskahan tuo kohtaus ei ole, mutta se on stand up:ia eikä niiden "suomennosten" ole tarkoituskaan mennä oikein. Siinä se niin sanottu hauskuus pitäisi tuossa olla.
Alasarjajalkapallossa painattaa pelipaidan selkään jotkut vitun typerät huumorinimet.
Turuilla ja toreilla myytävät huumoripaidat, jotka on tässä ketjussa toki jo mainittu noin miljoona kertaa. Kovasti olen koettanut kavereilta ja perheenjäseniltä kärttää, että tuollaisen päälleen laittaisivat illaksi, jonka allekirjoittanut tässä tapauksessa maksaisi. Ei ole irronnut. Tämä tai tämä ovat vielä melko kevyttä kamaa pieru on perseestä- tai tulin, näin ja kokeilin sormella-teksteille.
Toisaalta mikäpä minä punpulihomo olen muita arvostelemaan, kun Anal Thunderin bändipaidassa ajoittain yössä liikun.
Alasarjajalkapallossa painattaa pelipaidan selkään jotkut vitun typerät huumorinimet.
Hävisittekö paljonkin?
Maalilla. Mutta olen tuota ihmetellyt myös voitokkaissa koitoksissa, sikäli kun olen nauruun tikahtumiseltani pystynyt. Myönnän kyllä, että onhan se aavistuksen nöyryttävää jäädä kakkoseksi pelaajalle, jonka selässä lukee Lurkki, Sköde tai Cobra. Junttiusväitteeni pysyy voimassa.
Junttimaista on pelata alasarjajalkapalloilua. Eikö me kaikki olla yhtä paskoja potkupalloilijoita että voisi olla yksi sarja kaikille?
Toisaalta mikäpä minä punpulihomo olen muita arvostelemaan, kun Anal Thunderin bändipaidassa ajoittain yössä liikun.