Mainos

Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 699 926
  • 13 829

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Äsken keihästä heittänneessä Seppo Hirvonen täyttää lähes tulkoon kaikki junttimaisuuden vaatimukset. Läski, kalju, pitkä leukaparta, tatuoidut kädet, heittää keihästä ja nimikin on Seppo.

Se on siinä. Ketju lukkoon.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ymmärrän, että ulkona on helle. En kuitenkaan ymmärrä sitä, että ruokakauppaan tullaan ilman paitaa. Kuvottavaa ja junttimaista.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sami Hedberg suomentamassa laulua, jonka sanoista ei tajua tuon taivaallista:
Sami Hedberg Show - Rammstein Kohtaus - YouTube

Ja yleisössä juntit luulee, että kyseessä on hauskakin juttu.

Tuo video paketoi kyllä vähintäänkin erinomaisesti Hedbergin "talentin" stand upin saralla. Kahden markan pablofranciscokopio höystettynä umpipaskoilla jutuilla lienee sitä huumoria sitten.

Oli kai tänne ihan asiaakin. Kävelin eilen paikallisen hotellin ohi ja siinä parkkipaikalla pappabetalar-sarjasta tutut kundit ottivat itsestään paidattomia posekuvia nojaillen äydiään vasten. Oluttölkit löytyi luonnollisesti käsistä ja musiikkia tajuttiin luukuttaa mahdollisimman kovaa. Vidun juntit!

Viimeksi muokattu:

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal

Janders

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Äsken keihästä heittänneessä Seppo Hirvonen täyttää lähes tulkoon kaikki junttimaisuuden vaatimukset. Läski, kalju, pitkä leukaparta, tatuoidut kädet, heittää keihästä ja nimikin on Seppo.

Se on siinä. Ketju lukkoon.

Amen.

Koitin etsiä herran kuvaa tänne laitettavaksi, mutta eipä löytynyt. Aluksi luulin että sinne on eksynyt joku kuulantyöntäjä heittelijöiden keskelle, mutta se olikin vaan Seppo.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Amen.

Koitin etsiä herran kuvaa tänne laitettavaksi, mutta eipä löytynyt. Aluksi luulin että sinne on eksynyt joku kuulantyöntäjä heittelijöiden keskelle, mutta se olikin vaan Seppo.
Jos keihäänheitosta tingitään (ja korvataan se vaikka mustalla t-paidalla) ja nimen kanssa ollaan joustavampia, niin noita poikia on Suomen heviskene täynnä. Joo, not My style either.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos keihäänheitosta tingitään (ja korvataan se vaikka mustalla t-paidalla) ja nimen kanssa ollaan joustavampia, niin noita poikia on Suomen heviskene täynnä. Joo, not My style either.

Tuomas Holopainen. Ketju lukkoon.

"Ketju lukkoon" on hyvinkin junttia.

Metatasoilu on erittäin junttia.

Mikä vitun meta.

onko pettterin juttujen diggaaminen junttia?

Hirvosen Seppo oli pysäyttävä. Jopa Ylen vatipäät tajus ottaa Hirvosen Sepon näytille.

Hauskahan tuo kohtaus ei ole, mutta se on stand up:ia eikä niiden "suomennosten" ole tarkoituskaan mennä oikein. Siinä se niin sanottu hauskuus pitäisi tuossa olla.

Seliseli. Hedberg ei vaan osaa saksaa, mikä kuuluu myös silloin, kun se yrittää sitä puhua. Kuvittelee kyllä osaavansa. Mulla on Samille tässä uus läppä:

Tom Waits sanoi jossain haastattelussa, kun siltä kyseltiin sen juomisesta, että "I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy". Tiedättekö mitä se on suomeks? Se on suomeks että "kyllä mä mieluummin otan pullon eteeni kuin lobotomian." Mitäköhän se Tomppa on siellä oikein miettinyt, kun on tollasia vastaillut, hö-hö-höö!

Sitten kerran Tom Waits kertoi keikalla tällasen jutun: "Okay, let’s see. Do you know that shrimp, this is really disturbing though, but shrimp... they never give anything to charity. I’ve never known a shrimp to give anything to charity and it’s always bothered me and finally someone told me that basically they’re just shellfish." Tiedättekö mitä se on suomeks? Se on suomeks että katkaravut ei lahjota ikinä mitään hyväntekeväisyyteen, koska ne on äyriäisiä. Vähänkö tyhmä jätkä toi Tom Waits, hö-hö-höö!

Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Turuilla ja toreilla myytävät huumoripaidat, jotka on tässä ketjussa toki jo mainittu noin miljoona kertaa. Kovasti olen koettanut kavereilta ja perheenjäseniltä kärttää, että tuollaisen päälleen laittaisivat illaksi, jonka allekirjoittanut tässä tapauksessa maksaisi. Ei ole irronnut. Tämä tai tämä ovat vielä melko kevyttä kamaa pieru on perseestä- tai tulin, näin ja kokeilin sormella-teksteille.

Toisaalta mikäpä minä punpulihomo olen muita arvostelemaan, kun Anal Thunderin bändipaidassa ajoittain yössä liikun.

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Metron rullaportaissa vasemmalla puolella seisominen.

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Turuilla ja toreilla myytävät huumoripaidat, jotka on tässä ketjussa toki jo mainittu noin miljoona kertaa. Kovasti olen koettanut kavereilta ja perheenjäseniltä kärttää, että tuollaisen päälleen laittaisivat illaksi, jonka allekirjoittanut tässä tapauksessa maksaisi. Ei ole irronnut. Tämä tai tämä ovat vielä melko kevyttä kamaa pieru on perseestä- tai tulin, näin ja kokeilin sormella-teksteille.

Toisaalta mikäpä minä punpulihomo olen muita arvostelemaan, kun Anal Thunderin bändipaidassa ajoittain yössä liikun.

Suomi-konepistooli-kiertuepaita on edelleen ylhäisessä yksinäisyydessään tässä kategoriassa. Ei sillä etteikö maanpuolustus olisi omissa papereissani korkealla, vaan siksi, että se on mautonta.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hävisittekö paljonkin?

Maalilla. Mutta olen tuota ihmetellyt myös voitokkaissa koitoksissa, sikäli kun olen nauruun tikahtumiseltani pystynyt. Myönnän kyllä, että onhan se aavistuksen nöyryttävää jäädä kakkoseksi pelaajalle, jonka selässä lukee Lurkki, Sköde tai Cobra. Junttiusväitteeni pysyy voimassa.

änähaim

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maalilla. Mutta olen tuota ihmetellyt myös voitokkaissa koitoksissa, sikäli kun olen nauruun tikahtumiseltani pystynyt. Myönnän kyllä, että onhan se aavistuksen nöyryttävää jäädä kakkoseksi pelaajalle, jonka selässä lukee Lurkki, Sköde tai Cobra. Junttiusväitteeni pysyy voimassa.

Näinhän se on. Koettelee myös minun junttimittariani. Ja sitten se kaikista juntein pelaa numerolla 69 ja nimellä slerba.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Junttimaista on pelata alasarjajalkapalloilua. Eikö me kaikki olla yhtä paskoja potkupalloilijoita että voisi olla yksi sarja kaikille?

Se olisikin kyllä näppärää, jos Suomessa olisi yksi sarja kaikille. Joukkueita voisi tuossa sarjassa pelata esimerkiksi 1000.

Junttimaista on tietysti harrastaa jotain sellaista, josta toiset saavat ihan oikeaa rahaa ja jotkut jopa aika isoja summia. Olenpas minä juntti, kun potkiskelen tuolla enkä esimerkiksi Barcelonassa.

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan

Kallion Siltasessa kohtasin jälleen kerran askeleen edellä olevia, tiedostavia hipstereitä, joista eräällä oli päällään "I'm with stupid ->"-klassikkopaita. Nämä ironiset hassuttelijanuoret eivät kopioi näemmä enää nörttejä, nyt päästiin jo junttiuden puolelle. Kohta ei enää tiedä mitä uskoa.

Näistä hassuttelupaidoista hassuin on silti se ainakin Merekeskuksessa myynnissä ollut "Hitler European Tour 1939-45" (ja tietysti pitää aina mainita selän puolella ollut keikkalista, sekä "Stalingrad: Cancelled"). Se olisi pitänyt hankkia.

Ja mitä tulee Anal Thunderiin: Anal Cuntilla (Wikipediaan ja AC:n läpimurtolevyn esittelyyn) on paljon coolimmat paidat ja paremmat biisit (YouTubeen).

Suosikkijoukkue
Jokerit
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy