Pieni ryhmä akateemisia ihmisiä ajoi minut tällä kertaa tähän ketjuun. Emännän serkku on tällainen mahtava kaveri. Saman ikäinen, kuin minä, mutta päivääkään ei ole oikeita töitä tehnyt, vaan pyörii vuodesta toiseen eri yliopistoissa opiskelemassa.
Keskustellessa tämä kaverin tai hänen kavereidensa kanssa on sama puhutko seinälle vai näille janareille. Omat mielipiteet ja huimat visiot tulee kyllä esiin, mutta ketään muuta ei kuunnella.
Sitten ajetaan vielä läpi ja spämmätään kaikki tukkoon noita "tekijänoikeuslakiin oikeutta, yrittäjyys kunniaan" blaa blaa mitään nuokaan eivät tiedä mitä todellisuudessa nuo pitävät sisällään vaan yrittävät olla vain niin pirun fiksuja ja akateemisia, pyritään todistamaan että ollaan korkeammalla jalustalla ja fiksumpia, kuin muut.
Tekisi mieli ensi kerralla hänet nähdessäni tokaista, että mene sinäkin vittu töihin ja tee jotain tämän maan hyväksi. Tollanen poliittinen spämmäily ilman tekoja ei hyödytä ketään, tai vuodesta toiseen yliopistoissa pyöriminen.
Vituttaa siis ylimieliset ja saamattomat yliopistorunkkarit. Jos luet tämän ja olet käynyt yliopiston, mutta et ole ym. runkku, niin pyydän sinulta anteeksi. En muilta.... Ugh.
Edit. Junttimaista siis se, että joko minä olen juntti, kun en ymmärrä heidän paremmuuttaan, tai se, että on vitun junttia luulla Suomessa itsestään akateemisen koulutuksen perusteella jotain kansainvälistä yli-ihmistä.