Mistä sä sen tiedät, kun et ole asunut hämeenlinnassa, tuossa Korson Kouvolassa?
Moni hämeenlinnalainen on niin minulle kertonut, ja ne on rehtiä ja suoraselkäistä porukkaa.
Mistä sä sen tiedät, kun et ole asunut hämeenlinnassa, tuossa Korson Kouvolassa?
Moni hämeenlinnalainen on niin minulle kertonut, ja ne on rehtiä ja suoraselkäistä porukkaa.
No perkele jos näin niin uskottavahan se on. Mulle joskus jääny paska maku suuhun, ku joku Birdhill kaupitteli lokakuussa pokkana uusiaperunoita. En ostanut.
Kyseessä oli varmasti joku Hämeenlinnan torilla vaikuttanut päijäthämäläinen tai vorssalainen. Toki olisit silti voinut ostaa: niistä perunoista olisi varmasti saanut hyvää mokkoa.
Forssalainen olisi myynyt piriä
Kerro mulle, erittele, mikä siinä on junttia vr. F1, ralli, dragrace, sadanmetrin juoksu, kuulantyöntö tai purjehdus?
niillä radoilla käännytään vain yhteen suuntaan, siis ei ollenkaan oikealle kääntyviä mutkia, F1:ssä ja Ralleissa on myös niitä, kannattaa tsekata!
Yksi junttimaisimmista piirteistä ihmisessä on mielestäni se, että ei osata pätkääkään kuunnella muita (työelämässä tai siviilissä), vaan pidetään sitä omaa kantaa täysin absoluuttisena totuutena. Voihan sitä oikeassa ollakin, mutta täytyy osata huomioida toisenlaiset lähestymissuunnat asioihin, ja huomioida se, että siinä "omassa totuudessa" voi helposti olla seikkoja, joita ei tullutkaan ajatelleeksi ennenkuin joku toinen asiasta mainitsee.
Harri Olli. Ei muuta.
Kaveri oli vaihdossa Texasissa, en nyt muista missä kaupungissa, mutta siellä oli helvetisti juoksutossut/farkut comboa. Suomessa onneksi yllättävän vähän näkee ainakaan nuoremmalla väestöllä.Farkut tai jotkut vastaavat housut ja juoksemiseen tarkoitetut lenkkarit. Ei jumalauta mikä yhdistelmä. Joskus pohdin saavatko kyseisen yhdistelmät käyttäjät naista itselleen ollenkaan. Tuskinpa.
Kaveri oli vaihdossa Texasissa, en nyt muista missä kaupungissa, mutta siellä oli helvetisti juoksutossut/farkut comboa. Suomessa onneksi yllättävän vähän näkee ainakaan nuoremmalla väestöllä.
Farkut tai jotkut vastaavat housut ja juoksemiseen tarkoitetut lenkkarit. Joskus pohdin saavatko kyseisen yhdistelmät käyttäjät naista itselleen ollenkaan. Tuskinpa.
P.S. Eivät kai nuo Superstarit edes ole ns. juoksukenkiä, vaan ylipäätään katu/koripallotossuja?
Nimimerkillä. Farkut & Adidaksen Superstarit. Siinä vasta yhdistelmä :)
Kato, osui ja upposi. Adidaksen Superstar II:set on about mukavimmat tennarit, mitä on ikinä jalkaan tullut laitettua ja kyllähän sen mukaan on mentävä.
Superstarit oli "tyylikkäät" 10v sitte. Nyt menee jutti/amis/janari akselille. Hyvät on jalassa sen tiedän kyllä.
Superstarit oli "tyylikkäät" 10v sitte. Nyt menee jutti/amis/janari akselille. Hyvät on jalassa sen tiedän kyllä.