A-nuoriin mielenkiintoinen sentterivärväys Stadista. Viime kaudella Kollien pistepörssin jaettu pörssikärki, 48ott 14+26=40.
Julius Janhonen at eliteprospects.com
Erittäin hyvä pelaaja, kun joitain pelejä katsonut.A-nuoriin mielenkiintoinen sentterivärväys Stadista. Viime kaudella Kollien pistepörssin jaettu pörssikärki, 48ott 14+26=40.
Kahden pelin otannalla ei yhtään syöttöä omille. Ei tainnu edes kertaakaan lavasta kiekko karata omille vaan aina koitti itse vaan painaa maalille. Tässä ei onnistunut kovinkaan hyvinA-nuoriin mielenkiintoinen sentterivärväys Stadista. Viime kaudella Kollien pistepörssin jaettu pörssikärki, 48ott 14+26=40.
Viime kaudella pelasi hyvin. Tosin en älyttömän montaa peliä nähnyt. Harmi jos nyt pelannut ylimielisesti.Kahden pelin otannalla ei yhtään syöttöä omille. Ei tainnu edes kertaakaan lavasta kiekko karata omille vaan aina koitti itse vaan painaa maalille. Tässä ei onnistunut kovinkaan hyvin
Eikö Vuoren pitänyt olla tulossa takaisin Lukon johonkin juniorijoukkueeseen? Nyt tie vie ilmeisesti Itävaltaan.
Nämä "syytökset" ovat kyllä olleet enemmän tai vähemmän katkerankuuloisten vanhempien aikaansaannoksia. Oliko mitään mainintaa ulkomaalaisten määrästä per joukkue?Länskärissä oli aukeaman juttu Lukon junnujoukkueista. Yhden asian tuolta saa nostaa esiin. Esim C junnuihin ulkomailta tulleet pelaajat maksavat kuukausimaksuja kuten ns omatkin pojat, vaikka päinvastaisia epäilyjä on tässäkin ketjussa esitetty.
Länskärissä oli aukeaman juttu Lukon junnujoukkueista. Yhden asian tuolta saa nostaa esiin. Esim C junnuihin ulkomailta tulleet pelaajat maksavat kuukausimaksuja kuten ns omatkin pojat, vaikka päinvastaisia epäilyjä on tässäkin ketjussa esitetty.
Ulkomuistista olisko ollut 7 vai 8 joista kolme b:ssä ja a:ssa. C ei tainnut varsinaisia ulkkareita ollakaan kuin yksi.Oliko mitään mainintaa ulkomaalaisten määrästä per joukkue?
On muuten Herpinin veljeksistä Matthieu nimeltään hän ketä pelaa B:ssä.A:n ulkomaalaiset: Robert Arrak, Ondrej Cubo, Roman Meluzin, Louis Herpin (joka on syntynyt Ranskassa mutta käytännössä on Lukon kasvatti)
B: Aron Jessli, Daniil Trakth, Libor Nemec, Antoine Herpin (sama kuin isoveli Louisilla)
C: Roman Kukumberg jr
Mikäköhän tommoinen Antoine on ja mistä se on mun päähäni tullut? Mä korjaan sen tuohon aiempaan juttuun.On muuten Herpinin veljeksistä Matthieu nimeltään hän ketä pelaa B:ssä.
Joo, pelasi aika pitkään myös Lukon junnuissa.Mikäköhän tommoinen Antoine on ja mistä se on mun päähäni tullut? Mä korjaan sen tuohon aiempaan juttuun.
Tai no se on tietysti se veljessarjan kolmas ja vanhin pelaaja joka niinikään on Lukon kasvatti mutta jossain muualla jo tällä hetkellä.