Juniorit kaudella 2020–2021

  • 197 327
  • 920
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Mikäköhän tommoinen Antoine on ja mistä se on mun päähäni tullut? Mä korjaan sen tuohon aiempaan juttuun.

Tai no se on tietysti se veljessarjan kolmas ja vanhin pelaaja joka niinikään on Lukon kasvatti mutta jossain muualla jo tällä hetkellä.


KOOVEE:ssä näkököjään vaikuttaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Jos joku sattuu paikalle menemään, niin pieni raportti Arrakista ja Nymanista olisi tilauksessa.
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikäköhän tommoinen Antoine on ja mistä se on mun päähäni tullut? Mä korjaan sen tuohon aiempaan juttuun.

Tai no se on tietysti se veljessarjan kolmas ja vanhin pelaaja joka niinikään on Lukon kasvatti mutta jossain muualla jo tällä hetkellä.
Kaverin nimi taisi olla silloin nuorena suomalaisille joukkuekavereille liian hankala kun se joukkueen sisällä käännettiin pikaisesti muotoon Antti/Andy Herpinen
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kolme kertaa tappiotilanteesta tasoihin ja pilkkujen jälkeen Lukolle 4-3 voitto Jokereista.

Ei syyttä suotta ole mielestäni puhuttu positiivisesti tästä joukkueesta. Kokonaisuudessa Lukko oli Jokereita parempi ja erittäin laadukkaasti valmennettu.

Pelaajista jäi mieleen takalinjoilta Leppänen sekä Ervasti positiivisesti. Arrak oli myös kentällä itse rauhallisuus ja pelasi mallikkaasti, jonka lisäksi erottui kyllä fyysikalla edukseen.

Hieno ja viihdyttävä ilta oli hallilla. Vahva suositus myös muille mennä seuraamaan tätä joukkuetta.
 

Juippi88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Osaako joku kertoa enemmän tosta Ervastista? Kaverilla suht hyvät tilastot, siltä ajalta mitä on iältään edes kerennyt pelailemaan. Vaikuttaisi aika potentiaaliselta tapaukselta?

Onko vielä mitään sen erikoisempaa sopparia edes Lukon kanssa?
 

Gally11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens #11 - Saku Koivu, Brendan Gallagher
Ylempään liittyen niin kiinnostaisi tietää myös saman ikäisestä Sami Päivärinnasta. Näyttää olevan melko pienikokoinen (EP:n mukaan 173cm), mutta iski harjoituskaudella hyvät tehot ja nytkin oli näköjään kahdessa maalissa mukana. Ja ikää näyttää tosiaan olevan vasta 17v, eli on Jeremi Tammelan jälkeen joukkueen toisiksi nuorin hyökkääjä.

Lähinnä kysyisin siis sitä, kuinka kokonaisvaltaisesta pelaajasta on kyse? Vai onko näitä jotka junnuissa iskevät kovia tehoja mutta muun pelaamisen taso ei riitä Liigaan, nimiä mainitsematta.
 

Unajan Urho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muutaman pelin nähneenä kehoittaisin ihmisiä oikeasti saapumaan hallille katsomaan hyvää kiekkoa. Muutama vuosi rämmitty pitkälti valmennuksesta johtuen, nyt näyttää tosi hyvälle. Päivärinta vaikuttaa hyvältä paketilta, ei varsinaisia heikkouksia varsinkin kun vetää häkin kanssa. Edellä mainittu Leppänen myös viihdyttävä pelaaja. Suurin ongelma taitaa olla maaalinsuulla, tänään ei kyllä siihen kaadettu. Arrakia en nyt minään niin ihmeellisenä pidä jos ottaa huomioon että pari vuotta iässä vaikuttaa paljon. Menkää ihmeessä itse katsomaan miltä homma näyttää
 
Osaako joku kertoa enemmän tosta Ervastista? Kaverilla suht hyvät tilastot, siltä ajalta mitä on iältään edes kerennyt pelailemaan. Vaikuttaisi aika potentiaaliselta tapaukselta?

Lyhyesti:

- Viivavedot menee hyvällä prosentilla maalille asti
- Hyvä peliäly puolustajaksi
- Luistelee hyvin
- Osaa tehdä peliä eteenpäin vieviä ratkaisuja
- Kiekollinen osittainen moderni puolustaja

Ylempään liittyen niin kiinnostaisi tietää myös saman ikäisestä Sami Päivärinnasta.

- Viime kausina ollut hyvä aloittaja (yli 50 pinnaa prosentit varmaa joka kausi ollut)
- Peliäly kehittynyt vuosien mittaan huimaa tahtia
- Sebastian Ahomainen tietokone raksuttanut tämän kauden peleissä koko ajan
- Pelaa hyvin kahteen suuntaan
- Käsistään taitava pelaaja
- Sijoittuu kentällä fiksusti ja välttää hyvin fyysisiä tilanteita jotka heikkous kevyen rakenteen takia

Näyttää olevan melko pienikokoinen (EP:n mukaan 173cm
Näihin liittyen tulossa lisäinfoa Lukon suunnalta lähiaikoina. Tuo on vuoden vanha pituus kuten myös painokin (67kg) joka elitestä löytyy.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
U20 Kauden aloitus on kyllä ollut ihan pikkuisen erilainen mitä se oli parina viime kautena, ainakin pisteiden valossa.

Kyllä minun mielestäni se, että Kalle sai Marko Virtasen ensin nyt vuodeksi junioreiden päävalmentajaksi ja siitä sitten jatkaa liigajoukkueeseen, niin on yksi isoimmista sulista Kallen hattuun. Ja todella tärkeä asia ei pelkästään liigajoukkueelle, vaan yleisesti koko organisaatiolle.

Joo, kausi on nuorilla vasta ihan alussa, mutta jo nyt näyttää siltä, että tästä kaudesta on syytä odottaa aika erikonäköistä tulosta ja kokonaisuutta kuin muutamista viime kausista!
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä minun mielestäni se, että Kalle sai Marko Virtasen ensin nyt vuodeksi junioreiden päävalmentajaksi ja siitä sitten jatkaa liigajoukkueeseen, niin on yksi isoimmista sulista Kallen hattuun. Ja todella tärkeä asia ei pelkästään liigajoukkueelle, vaan yleisesti koko organisaatiolle.

Joo, kausi on nuorilla vasta ihan alussa, mutta jo nyt näyttää siltä, että tästä kaudesta on syytä odottaa aika erikonäköistä tulosta ja kokonaisuutta kuin muutamista viime kausista!
Jos nyt en ihan väärin muista, niin Marttilan kausilla viiden pinnan keräämiseen meni kymmenkunta peliä, ainakin siis ekalla kaudella, vaikka nimilista ainakin mun mielestä oli vähintään kohtuullinen (Heinola, Laitinen, M. Petman, Ruotsi, Saarela jne.) Toki siellä nytkin on nimiä, joista varmasti odotetaan edustukseenkin jollain aika välillä pelaajia.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Onhan tuossa aika ainutlaatuinen näytönpaikka tulevalle edustuksen päävalmentajalle. Kova sainaus tuo oli kyllä Kallelta, että Virtanen junnujen vetäjäksi tuli ennen edustuksen pestiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös