Viestin lähetti Predator
Tässä lienee kyseessä tämä ornitologinen outolintu, nimittäin banaanikotkan lähisukulainen, munahaukka?
Mitenkäs muuten pojjaat suhtautuisitte tilanteeseen sukupuoliroolit kääntäen. Elikkä 25-30v vetävän näköinen nainen ehdottelee pientä oppituntia 14-15v pojanklopille. Meinaan jos yhtään muistan itseäni tuossa iässä, niin aivan varmasti olisin kerjännyt vielä tukiopetustakin. Reisillehän se varmaankin kyllä olisi mennyt.
Näin päin en ole oikeudenkäynneistä kuullut koskaan puhuttavankaan. Ja jokuset tietämäni innokkat oppilaat ovat vielä vuosia jälkeenpäinkin kertoneet muistoistaan hyvinkin positiivisinä sekä oppitunneista olleen hyötyä myöhäisemmissä vaakamamboissa.
Muuten pieniä hajahuomioita asioihin:
Opiskeluaikanani kultaisella 80-luvulla olin ravintolassa kesätöissä ja voin kyllä sanoa, että nuoren nätin naisen iän arviointi on ainakin minulle todella vaikeata. Silloisen nuoren isän ja tuoreehkon aviomiehen moraali oli usein koetuksella, kun pitkiä silmäripsiä räpytellen kerrottiin miten tämä paperien vahingossa unohtamisen huomiotta jättäminen voitaisiin korvata. Samaten hotellin huonepalvelussa näki välillä aika etovia tilanteita, on muuten vittumainen tilanne viedä kuohuviinipulloa huoneeseen, jossa on viiskymppinen äijä munat pöydällä ja ympärillä kihertää pari mahdollisesti jopa siinä ja siinä 16v likkalasta. Ääritilanne tosin, mutta liikemiesten kansoittamassa hotellissa ehti parin kesän aikana nähdä kaikenlaista. Oli tilanteita, joissa varmasti olisi poliisille soitto ollut paikallaan, se olisi sitten kylläkin tiennyt varmasti välittömiä potkuja. En soittanut...
Omia tyttöjä ei minulla ole, poikia pari, molemmat nyt jo aikuisia. Heidän kaveripiirinsä ja mm. oman, myös nyt jo aikuisen, kummityttöni varttumista seuranneena voin sanoa, että kyllä sen henkisenkin kypsymisenkin ikähaarukka on todella iso. Olen tuntenut tyttöjä, jotka 14v tuntuvat aikuisemmilta kuin monet muut 18 vuotiaina (enkä tarkoita millään lailla seksuaalisesti), aikuisemmilta itse asiassa kuin minusta tulee ikänä.
Esikoiseni, nyt 25v, päätti tehdä minusta isoisän. Avokkinsa on 18v ja on huomattavasti 'aikuisempi' kuin poikani. Itse asiassa kuulin plikan iän vasta heidän vuoden verran seurusteltuaan ja yllätyin silloin suuresti. Ne ekat kerrat kun mietin, kehtaisiko mennä pyytämään sängyn siirtämistä vähän kauemmaksi seinästä, saattoivat hyvinkin olla lain mukaan pedofilian puolella, en nyt niin tarkoin muista. Hyvin heillä kuitenkin iparulesin tavoin menee ja epäilen edelleenkin enemmän poikani valmiukisa isyyteen.
Mitähän oikeastaa yrintinkään sanoa?
t. hanu