Julkkiskaksosesi

  • 15 519
  • 102
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Lisäksi huvitti, että Mave on näköjään 175cm ja minä 186cm, eli ihan samanlaiset eivät mitatkaan ole pituuden suhteen jos tarkemmin katselee. No, ehkä se poika ei niin sitä pituuseroa hiffannut kun oli vasta kasvava pikkuskloddi.

Mutta lisääpäs siihen 175 cm luistimet, niin kas kummaa. Aikas samoissa mitoissa ollaan.

Henkilökohtaisesti olen niin tylsän tavallisen näköinen, etten muista ikinä kenenkään kertoneen minun olevan kenenkään julkkiksen näköinen. Tai sitten isohko klyyvari tekee minusta erinäköisen kuin joku julkimo. Lisäksi ulkonäkö muuttuu paljon sen mukaan, olenko jaksanut ajaa partaa vai en. Omalla kohdallani se nimittäin vaikuttaa "ikääni" noin kymmenen vuotta.
 

skriko #9

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nuorempana kuulin useinkin olevani Pauli Aalto-Setälän näköinen.

Poikani totesi jokin aikaa sitten, että David Morse on aivan näköiseni Vihreässä Mailissa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nuorempana näytin kuulema hätkähdyttävästi Don Johnssonilta. Huomasin kyllä yhteneväisyydet itsekin, ja käytin asiaa törkeästi hyväkseni. Akkaa pyöri jaloissa niin, että kengännauhat katkeili. Nyt asia on hieman toisin...

Sama kaiku on ollut askelten... Sanoivat aikoinaan naiset baarissa, että näytän ihan Ressu Redfordilta. Nykyään näytän kuulemma parrakkaalta Timo Soinilta... yhyy...
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Mäkihyppylegenda Toni Niemisen näköiseksi ovat joskus jotkut minua sanoneet. En tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Päättäkää te.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ulkonäön puolesta on joskus nähty samankaltaisuutta Jari Sillanpään kanssa. En myönnä.

Puheääni kuulemma muistuttaa Henry Kissingeriä...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Allekirjoittanutta on luultu useammankin kerran Ville Haapasaloksi tai "siksi-suomalaiseksi-näyttelijäksi-joka-on-Venäjällä-kuuluisa", kuten kerran R-kioskin jonossa takanani kuiskailtiin, vaikka aika paljon vaaleampi tapaus olenkin.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPin mestaruusjuhlien jatkoilla baarissa sain antaa nimmarin Eric Perrininä. Eki itse oli siinä muutaman metrin päässä mutta kai mun luokse oli lyhempi jono.

Kuka vitsiniekka tunnustaa pyytäneensä Perrin-paitaiselta partasuulta nimmarin tuona iltana? Kuulemma sekään ei haitannut, että puhuimme siinä nimmarinkirjoituksen lomassa sujuvaa suomea. No, sainpahan syyn kirjoittaa tähän ketjuun.

Leuaton olemukseni viittaa enemmän NCIS-sarjan Timothy McGeen näyttelijään, Sean Murrayhin. Pari kiloa tukevampana tosin.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Täytyy muuten sanoa, että harvinaisen komeita miehiä tällä palstalla on. Tämähän on oikea naisten unelmakarkkikauppa. Ei yhtään Juicea joukossa.

Ps: Se naispuolinen palstalainen, joka erehtyy tänne laittamaan mitään viittauksia itsestään ja Ice-T:n Cocosta ei saa sen jälkeen minulta hetken rauhaa.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Kovasti monet ovat silloin tällöin tulleet kehumaan keikkaani. Palefaceksi väittävät minua, etenkin kun nuorempana kaljun pään omasin. Toinen sitten on Duudsoneiden Jarppi. Sormet itselläni ovat kyllä kaikki tallella.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Sama kaiku on ollut askelten... Sanoivat aikoinaan naiset baarissa, että näytän ihan Ressu Redfordilta. Nykyään näytän kuulemma parrakkaalta Timo Soinilta... yhyy...

Heh heh, mitäs jätkät päästää itsensä rupsahtamaan... Viime aikoina olen kovasti saanut kuulla monilta naisilta (ja joiltakin miehiltäkin) olevani komeampi versio Charlie Hunmanista (Sons of Anarchy, roolihahmo Jax Teller), vielä kun hänellä oli pidemmät hiukset... Ei paha, kun toi Charlie on kuitenkin vielä pojankloppi muhun verrattuna
 
Pari viikkoa sitten yksi daami sanoi mulle ravintolassa että näytän ihan Mikko Koivulta, en tiedä pitäisikö ottaa loukkauksena että näytän turkulaiselta? Ei kyllä tarkoittanut pahalla koska pyysi saatille ja puhelinnumerokin löytyy.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Nebula on kovasti väittänyt, että minussa on samaa näköä kuin KalPan Jyri Junnilassa (kuvassa tosin Tapparan sotisovassa). Kerran eräs asiakas sanoi, että näytän ihan Jarkko Ruudulta, kun tällä on silmälasit päässä ja partaa naamassa. Otin sen loukkauksena. :D
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Eipä ole kukaan koskaan kehdannut päin naamaa sanoa, mutta lähimpänä omaa ulkonäköä taitaa olla Danny DeVito. Sillä tosin on liian vähän hiuksia huipulla.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Sharon Osbourne. En tiedä miksi, mutta näin eräs virtuaalisessa maailmassa ollut sovellus minulle väitti.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Taannoin, kun hiukseni oli erinäisten lääkkeiden vaikutuksesta kiharat huuteli asiantunteva salibandy-yleisö minulle Lorenz Backman-läppää. Yleisö oli siinä mielessä erittäin asiantunteva, koska joukon keskushahmo muistutti itsekin huomattavan paljon kyseistä julkimoa.

Hauskinta oli että kun tämä huumorin tonava huusi "on sulla vitun hyvän näköinen muija, mutta itse olet ruma!" mietin hetken aikaa ihan oikeasti mistä he saattoivat tuntea vaimoni...
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Keravalla kun tuli laulettua karaokea pari viikkoa sitten, yksi emäntä tuli sanomaan mulle, että näytän ihan Arttu Wiskarilta.

Ei käynyt sinä(kään) iltana flaksi. Miksiköhän.
 

Ralph

Jäsen
Jotkut sanonut, että minulla olisi samaa näköä Thomas Mullerin kanssa. Vähän olen samaa mieltä, mutta myös jotain yhteistä Jack Wilsheren kanssa. Ilmeisesti olen joku näiden kahden sekotus, niin ulkonäöltä kuin jalkapallotaidoilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös