Julkkiskaksosesi

  • 15 529
  • 102

kepardi

Jäsen
Jani Sievisen näköiseksi on sanottu aika moneen kertaan viimeisen 15 vuoden aikana. Useimmin täysin ventovieraat, mutta muutama myös lähipiiristä maininnut. Varmaan sitten jotain samoja kasvonpiirteitä löytyy vaikka itse en niitä kyllä näe.
 

scholl

Jäsen
Jani Sievisen näköiseksi on sanottu aika moneen kertaan viimeisen 15 vuoden aikana. Useimmin täysin ventovieraat, mutta muutama myös lähipiiristä maininnut. Varmaan sitten jotain samoja kasvonpiirteitä löytyy vaikka itse en niitä kyllä näe.

ootko lihonnut samaa tahtia kuin Sievinen? Kohta Jani haastaa Jutin sillä saralla. Pullaa tulee kroppaan tasaisesti 5-10 kiloa per vuosi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
ootko lihonnut samaa tahtia kuin Sievinen? Kohta Jani haastaa Jutin sillä saralla. Pullaa tulee kroppaan tasaisesti 5-10 kiloa per vuosi.

Se olisikin hienoa jos Jani siirtyisi Suurimmassa Pudottajassa valmentajasta kilpailijaksi. Voisi jo puhua twististä.
 

scholl

Jäsen
Joskus joku muija luuli baarissa Ilari Sahamieheksi. Olisin pitänyt varmaan pitää pokka ja olla samaa mieltä. Tosin oli kyllä kyseinen neiti aika tuiterissa.

tuiterissa olevat muijat ovat huvittavia. Olin kerran Ruotsin risteilyllä nimimerkkien Daespoo, Hartza ja monien ei JA-nimimerkkien kanssa ja sanoin yökerhossa aivan huvikseni jollekin ohi kulkevalle naiselle moi. Se joku espoolainen nainen luuli, että olen hänen entinen työkaverinsa. Jouduin myöhemmin illalla näyttämään henkkarit, kun hän ei uskonut. Kyse ei ollut mistään laivavalaasta, vaan suht ok näköisestä espoolaisesta neitokaisesta, mutta hän oli kyllä aika humalassa. Ehkä se oli kuitenkin hauskempi ilta näin, että oli sitä naisseuraa, koska siellä laivalla ei muuten ollut mikään huippumeininki.
 

scholl

Jäsen
Jotkut sanonut, että minulla olisi samaa näköä Thomas Mullerin kanssa.

Toi ei oo kyllä mikään Muller, vaan Müller. Muller olisi varmaan ranskalainen, koska siellä eivät osaa asioitaan. Tai sitten se englantilainen Eurosport 2 selostaja, joka lausuu bandesliga, wokhe jne. Jos olisi sellainen ketju: "ketkä saavat sinut raivostumaan" niin hän olisi varmaan useimmilla ykkösenä. Nilkki ei opi lausumaan mitään sanoja, paitsi Lahm taitaa mennä ihan hyvin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Minua on sanottu Ilkka Jääskeläisen näköiseksi, mutta ei meissä kyllä mitään samaa ole kuin että molemmilla on kaksi silmää ja kaksi korvaa yms. Mutta ehkä hiukset on aavistuksen samanlaiset.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Samuli Edelmann aikoinaan ja tällä hetkellä vitun kusipää.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Samuli Edelmann aikoinaan ja tällä hetkellä vitun kusipää.

Jaa - minä taas kuulemma muistutan "vitun mulkkua" toisinaan, mikäli on uskomista johonkin satunnaiseen kanssaihmiseen - ja miksipä emme uskoisi...
Kuvaa moisesta ei nyt ole tähän hätään ladata tänne, kun en oikein itsekään tiedä, miltä moinen oikeasti näyttäisi - siis oman kuvani sijaan.
 

kepardi

Jäsen
ootko lihonnut samaa tahtia kuin Sievinen? Kohta Jani haastaa Jutin sillä saralla. Pullaa tulee kroppaan tasaisesti 5-10 kiloa per vuosi.
En ole Sievisen entisessä enkä nykyisessäkään kunnossa ollut koskaan. En ole myöskään ennen tätä ketjua asiaa itse tuonut esille. Kunhan joskus sanonut että olen kuullut ennenkin kun on asiasta sanottu. Baarireissulla alkoi joskus puolituttu naisporukka hihkumaan että Sievistä muistutan niin eräs nainen katseli nenänvarttaan pitkin ja vähän kiukkusena tuli sanoon että "sori nyt vaan mutta ei sulla oo kyllä yhtään samanlainen kroppa kuin Sievisellä". Ihan mielenkiintoinen kommentti kun en tuollakaan kerralla ollut asiassa mitenkään aloitteellinen eikä nyt varsinkaan mitään leijumista oo koskaan aiheuttanut.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mulderiksi kutsuttiin aikoinaan. Leukaperä, silmät ja letti kuulemma samaa sarjaa. Molemmat oltiin myös seksiaddikteja.

Letti ja leukaperä on vaihtunut, mutta seksiaddiktio on jäänyt. Foxista en tiedä varmaksi, mutta niin kauan kun panee Teá Leonia, niin epäilen.
 
Ala-Härmässä vieraillessani tuli paikalliset varhaisteinitytöt räpsimään valokuvia ja luulivat salkkareiden Amiksi. Oli muutamat nimmariakin vailla. Tämä siis joskus noin vuonna 2003. Myöhemmin joku on erehtynyt yleisötapahtumassa kysymään, että "soitatteko te täällä", viitaten johonkin Sunrise Avenuen laulajaan, kuka lie?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Harrastukset meillä taitaa olla tämän Riberyn kanssa vähän erit viitaten tuohon viimeiseen linkkiin.
Tästä olinkin aivan varma, ja siksi käytin viestissäni termiä "oikea Ribery".

Itse olen taas saanut useampaan otteeseen kuulla olevani tämän näköisen hiihtäjän näköinen. Tiedä sitten. (Linkki ohjaa kuvaan Noah Wyle -nimisestä näyttelijästä.)
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Jotain Kataisen (70%) ja Stubbin (30%) väliltä. Nuorempana sanoivat "Tompaksi" viitaten Tom Cruiseen. Kohteliasta mutta ei paikkansapitävää. :-)
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Jos tämännäköinen juippi tulee vastaan, niin kyseessä saatan olla minä tai sitten Vof -voittaja Sipolan Mikko. Kuulemma. Itsekin jotain yhtäläisyyttä kieltämättä näen.

Linkissä kaikkien yllätykseksi Mikko Sipolan kuva (josta toisella vilkaisulla löydän aavistuksen myös Litti Litmasta)
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Heh, hauska ketju...

Todellisten asiantuntijoiden toimesta sain lempinimen "Mikko Kurvisen näköinen mies" => http://hifk.fi/images/uploads/uutiset/Mikko_Kurvinen.jpg

Tuohon kun laittaa sellaiset 10-15kg lisää valkoista lihaa ja muutamat iäntuomat potkukelkan jäljet naamaan niin a vot!

En ehtinyt tsekkaamaan, mutta joko viiskasi on postannut tänne Jaska Jokusen kuvan?
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Viime viikolla duunikaveri repesi ja sanoi, että minä näytän ihan Johan Bäckmanilta.

Pelottavina yhteneväisyyksinä meillä on melkein sama ikä ja syntymäpaikka (Porvoo). Eli jos saisin Cityburgerin edessä koodiston mukaisen selkäsaunan ja tämä pahoinpitelijä sanoisi luulleensa minua Johaniksi. En voisi kuin tuntea syvää myötätuntoa tätä ihmistä kohtaan. Noin minäkin tekisin! Kiitos!
 

BigJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kerran tissibaarissa eräs kanssa-asiakas kertoi minun näyttävän ihan Wayne Rooneylta.

Mielestäni en ehkä ihan niin pallokorvaisen ladin näköinen ole, vaikka äärimmäisen komea muuten olenkin. Jotain perää herran sanoissa oli kuitenkin, sillä hiustenkasvu on meillä Waynen kanssa ainakin yhtä laadukasta.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joskus ala- ja yläasteaikojen välimaastossa meikäläinen oli kuulemma Jan Zeleznyn näköinen. Heitin silloin keihästäkin, joskin huomattavasti heikommalla menestyksellä. Hopeamitali oli uran kovin saavutus... silloin hävisin viimeistä edelliselle, eli voittajalle noin 20m. Kyseessä oli kunnanmestaruuskilpailu.

Myöhemmin meikäläistä on väitetty "Kyllä isä osaa" -aikaisen Tom Lindholmin näköiseksi. Samoin myös Kevin Costneriksi. Sikäli mielenkiintoista, koska kyseiset herrat ovat ulkonäöllisesti hyvinkin kaukana toisistaan. Olenko sitten heidän avioton lapsensa, tai puuttuva lenkki evoluution ketjussa... paha sanoa.

Nyt viikonloppuna baarissa minua sanottiin Palefacen näköiseksi. Pidin pitkähköä tukkaani silloin ponnarilla. Pukeutumistyylini on tosin tyylikkäästi rock, eikä minulla ole viiksiä - vain leukaparta. En siis voi täysin yhtyä tähänkään mielipiteeseen.

Joskus neljän vanhana olin mummoni kanssa käymässä Helsingissä. Joku tuntematon mummoikäinen nainen sanoi minua kadulla Erkki Tuomiojan pojan näköiseksi. Erkillähän ei ole lapsia. Tuolloin en vielä kokenut kommenttia loukkauksena. Nykyään mietin, oliko se sellainen. Elämä on kuitenkin jatkunut, enkä ole kertaakaan äänestänyt SDP:tä. Enkä muitakaan vasemmistopuolueita.
 
Suosikkijoukkue
KK
Yksi ruotsalainen Egyptissä sanoi, että näytän ihan nuorelta Jere Karalahdelta. Sit kun oli vähemmän partaa ja hiuksii päässä muutama vuosi sitten, niin joku laukoi että näytän XL5:n Micalta. Huhhuh.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaa-a...kerran yksi poikakaveri hellitteli mua Kleopatrakseen, kun mulla oli kans sellainen jyrkästi leikattu tumma otsis, sekä vahvat kasvonpiirteet. Nythän on käynyt ilmi, että Kleopatra olikin hemmetin ruma! Oli sen pojan onni, että sanoi tuon ennen viimeisen tiedon julkistamista, muuten olisin voinut vähän motata;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös