Joskus ala- ja yläasteaikojen välimaastossa meikäläinen oli kuulemma Jan Zeleznyn näköinen. Heitin silloin keihästäkin, joskin huomattavasti heikommalla menestyksellä. Hopeamitali oli uran kovin saavutus... silloin hävisin viimeistä edelliselle, eli voittajalle noin 20m. Kyseessä oli kunnanmestaruuskilpailu.
Myöhemmin meikäläistä on väitetty "Kyllä isä osaa" -aikaisen Tom Lindholmin näköiseksi. Samoin myös Kevin Costneriksi. Sikäli mielenkiintoista, koska kyseiset herrat ovat ulkonäöllisesti hyvinkin kaukana toisistaan. Olenko sitten heidän avioton lapsensa, tai puuttuva lenkki evoluution ketjussa... paha sanoa.
Nyt viikonloppuna baarissa minua sanottiin Palefacen näköiseksi. Pidin pitkähköä tukkaani silloin ponnarilla. Pukeutumistyylini on tosin tyylikkäästi rock, eikä minulla ole viiksiä - vain leukaparta. En siis voi täysin yhtyä tähänkään mielipiteeseen.
Joskus neljän vanhana olin mummoni kanssa käymässä Helsingissä. Joku tuntematon mummoikäinen nainen sanoi minua kadulla Erkki Tuomiojan pojan näköiseksi. Erkillähän ei ole lapsia. Tuolloin en vielä kokenut kommenttia loukkauksena. Nykyään mietin, oliko se sellainen. Elämä on kuitenkin jatkunut, enkä ole kertaakaan äänestänyt SDP:tä. Enkä muitakaan vasemmistopuolueita.