Julkkiskaksosesi

  • 15 529
  • 102

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Enpä muista montaa kertaa minua verratun kehenkään, mutta joskus yläasteella kuulemma olin John F. Kennedyn näköinen.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Koska olen laiska, lainaan päivän parin takaisen ihmettelyketjun viestini tänne sellaisenaan.

Viime viikonloppuna baarissa tuli yht'äkkiä joku jätkä sanomaan: "Sä oot ihan Jarkko Ruudun näköinen!" Noh, minä kiittelin hölmistyneenä ja jatkoin iltaa. Ei siinä vielä mitään, mutta eilen serkkulikan poikakaveri, joka ei ollut vielä edes jutellut minun kanssani yhteisissä perhejuhlissa, tuli sanomaan samaa. Ihmeellistä, ajattelin, koska milloinkaan ennemmin kenellekään ei ole tullut mieleen, että meikäläisessä ja Jarkko Ruudussa olisi samaa näköä.

Asiahan piti varmistaa, ja kaivoin netistä tämän kuvan Jarkosta ja näytin sen äidille ja siskolleni. Kummatkin sanoivat, että ällistyttävän samannäköisiä olemme. Jos oma äitee on sitä mieltä, niin pakko se on uskoa.

Vieläkin on sellainen mitä vittua -fiilis. Pitänee vain olla tyytyväinen, että satun näyttämään yhdeltä lempipelaajaltani ja se pelaaja kiekkoilee vielä lempijoukkueessani. Pitänee laittaa pelipaita tilaukseen ja livahtaa Jokereiden pukukoppiin muina miehinä hengailemaan Karlssonin kanssa.

Mutta stadiin synkille kujille tai nakkikioskille en taida enää uskaltaa mennä...

Lisäksi armeijassa minua osastoni kaverit jatkuvasti kutsuivat minua Ridge Forresteriksi. Yhdessä vaiheessa olin varma, että nyt ne vittuilee ja melkein raivostuin kunnolla, mutta ne rauhoittelivat minut melko vilpittömällä naamalla vakuuttelemalla, että ihan tosissaan me ollaan, näytät Ridgeltä. Pari ekaa kuukautta olinkin sitten Ridge, lausuttuna kuten kirjoitettuna.

Ja vielä senkin lisäksi minua on ennen armeijaikää sanottu Mikko Leppilammeksi ja Arnold Swarzeneggeriksi-mikä-lieksi. Näitä en allekirjoita. Sekä kerran minua sanottiin vompatiksi. Saatan olla samaa mieltä...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Heh heh, mitäs jätkät päästää itsensä rupsahtamaan... Viime aikoina olen kovasti saanut kuulla monilta naisilta (ja joiltakin miehiltäkin) olevani komeampi versio Charlie Hunmanista (Sons of Anarchy, roolihahmo Jax Teller), vielä kun hänellä oli pidemmät hiukset... Ei paha, kun toi Charlie on kuitenkin vielä pojankloppi muhun verrattuna

Ja ikää oli? Tämä meleko lailla on välttämätön tieto tämän keskustelun jatkamiseksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mua on sanottu ainaki Leonardo DiCaprion näköiseksi, sitten Johnny Deppin näköiseksi, Robert De Niron näköiseksi ja ai niin Al Pacinon. Niin ja sitten vaikka Rambon näköseksi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mua on sanottu ainaki Leonardo DiCaprion näköiseksi, sitten Johnny Deppin näköiseksi, Robert De Niron näköiseksi ja ai niin Al Pacinon. Niin ja sitten vaikka Rambon näköseksi.

Ollaan varmaan sukua, kun mulla on ihan sama tilanne, paitsi että mulle ei tuota Pacinoa ole sanottu, mutta yksi Shakiran näköinen ex-tyttöystävä sanoi mua Brad Pittin näköiseksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ollaan varmaan sukua, kun mulla on ihan sama tilanne, paitsi että mulle ei tuota Pacinoa ole sanottu, mutta yksi Shakiran näköinen ex-tyttöystävä sanoi mua Brad Pittin näköiseksi.

Niin varmaan ollaan. Mua sano Rambon näköiseksi nykyinen tyttöystäväni, hän on muuten aivan Näkymättömän Suen näköinen. Nimenomaan silloin, kun hän on näkymättömänä.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Sanovat, etta olen Mats Sundinin nakoinen. Ja olenhan mina. Huomasi itse Sundinkin kerran kun olin katsomassa Leafsien matsia ja istuin aivan niitten penkin kupeessa. Ohi luistellessaan jai tuijottamaan suu auki, lol
Heja heja heja!
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Monet on haukkunut Mr. Beaniksi, sama juttu siis kuin Käyttäjänimettömällä. Kun olin rasvaamassa köyttä tämän infon takia, niin sainkin kuulla että ilmeet ja eleet on samanlaiset, etten siis ole ihan yksi yhteen Mr. Bean. Tämä kyllä helpotti. Kaveri tokasi joku vuosi sitten että olen futaaja Mateja Kezmanin näköinen ja täytyy sanoa että hämmästyttävän paljon on samaa sivuprofiilissa. Myös Tero Pitkämäen näköiseksi sanottu, mikäs siinä sukulaismies ja kaikkea. :)
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Ja ikää oli? Tämä meleko lailla on välttämätön tieto tämän keskustelun jatkamiseksi.

Ehkei meidän tarvitsisi jatkaa tätä sinänsä tuiki tarpeellista keskustelua... Uskoisin olevani noin 10 vuotta vanhempi tohon siloposki näyttelijään verrattuna, jota pidän noin kolmikymppisenä (needless to say; itsehän olen samanlainen baby-face...). Vielä joitakin vuosia sitten se oli vähän ongelmakin, kun näytin niin nuorelta, mutta tällä iällä siihen osaa jo suhtautua positiivisesti. Faija oli reilusti yli viisikymppiseksi samannäköinen kuin kolkytvuotiaana, joten varmaan geeneissä tämäkin...

Itse toki ehdin katsoa ensimmäisen tuotantokauden kyseistä sarjaa edes tajuamatta yhdennäköisyyttä. Parisuhteen täydellinen puolisko (lue: vaimo) huomautti yhdennäköisyydestä eka kerran kysymällä, että missäs vaiheessa olen ehtinyt näyttelijänuraakin luomaan. Mutta myönnettävä se on, olemme hämmästyttäävän paljon samannäköisiä ainakin ton sarjan roolihahmon kanssa. Minä toki muutaman kilon, eli enemmän, komeampi!
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Meikäläistä on useampikin sanonut Kevin Baconin näköiseksi, viimeksi tämä tapahtui pari kuukautta sitten.
 
Ulkonäön puolesta on joskus nähty samankaltaisuutta Jari Sillanpään kanssa. En myönnä.

Julkkiskaksosen lisäksi mulla näyttäis olevan myös Jatkiskaksonen.

Tuosta Sillanpäästä olen minäkin saanu kuulla osani. Mielelläänhän sitä kyllä olisi hippusen miehekkäämmän könsikkään ottanut Julkkiskaksosekseen kuin Sillanpää.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Joskus joku muija luuli baarissa Ilari Sahamieheksi. Olisin pitänyt varmaan pitää pokka ja olla samaa mieltä. Tosin oli kyllä kyseinen neiti aika tuiterissa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joskus joku muija luuli baarissa Ilari Sahamieheksi. Olisin pitänyt varmaan pitää pokka ja olla samaa mieltä. Tosin oli kyllä kyseinen neiti aika tuiterissa.
Olisit pyytänyt kämpille pelaamaan räsypokkaa...
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Emäntä väitti mun näyttävän Leppilammelta kun aloitettiin yhteiselomme vuosia sitten. Eipä kuulu enää samaa:).. Se mies jos kuka on ruma..

Nuorempana (lue= 25kg sitten) joku tuli aina baarissa kyselemään kuinka on pelit menny..Ei voi tietää keneksi on luullu..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Silloin kauan sitten, kun olin nuori ja pitkätukkainen, sain aina välillä kuulla olevani Marko Asellin näköinen. Kieltämättä jotain samaa meissä oli, siis ulkonäössä, paitsi että minä olin urheilullisempi enkä ollut enkä ole demari.

Santeri Kinnusen näköiseksi on myös joskus haukuttu. En kyllä tiedä, miksi.

Viimeisen vuoden aikana minulta on kysytty, siis eri ihmisten toimesta ja eri yhteyksissä:
- olenko entinen jalkapalloilija
- olenko jääkiekkoilija
- olenko olympiaurheilija

Vain viimeiseen noista vastasin rehellisesti.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Ja tässä jollain lailla samaa näköä:

Linkin Park - One Step Closer - YouTube

Linkki YouTubeen, Linkin Parkin One Step Closer -biisiin. Hyvä kappale, näytän vähän tuolta vaaleatukkaiselta laulajalta. Tosin vain kasvoilta, sillä vaatetus on erilainen. Minulla ei ole kuitenkaan minkäänlaisia tatuointeja tahi lävistyksiä, vähän erilainen hiustyyli mutta noin muutoin. Niin ja laulutaito on lähinnä ala-arvoinen, joten sikäli ei ole yhteyksiä myöskään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös