Hauska idea!Toisen ketjun innoittamana avaan keskustelun aiheesta, muistutatko erehdyttävästi jotain julkisuuden henkilöä.
Minähän olen lähes identtinen kaksonen snooker-pelaaja Joe Swailille, ainakin joidenkin kuvien perusteella.
Mun mielestä sä oot Oliver Riedelin näköinen.Mua on kaksi kertaa luultu Tommy Lindgreniksi, joten kai meissä sitten jotain samaa on. Toisaalta viimeksi eilen mua haukuttiin Hans Välimäen näköiseksi, joten ota noista sit selvää...
Mua on kerran eräässä nimeltä mainitsemattomassa alkoholia myyvässä anniskeluravintolassa, jossa musiikkia soitetaan livenä usein, Jackie Chanin näköisestä. Tyyppi kävi jopa juttelemaan mulle ensiksi englanniksi. Hyvä ettei nimmaria alkanut pyytämään. Itse en kyllä miellä itseäni ollenkaan kyseisen legendan näköiseksi mieheksi.
Huvittavaa, vai pelottavaa, että olen oikeastaan aikaslailla näköisekseen sinut kuvitellut. Omissa fantas... mielikuvissani sulla on lähinnä ollut silmälasit ja ajat Seatilla Helsinki-Hämeenlinna -väliä.Minähän olen lähes identtinen kaksonen snooker-pelaaja Joe Swailille, ainakin joidenkin kuvien perusteella.
Seat on myyty ajat sitten jonnekin Itä-Suomeen. Hämeenlinnaan mennään harvakseltaan, laseja käytän vain lukiessa ja tietokoneen ääressä. Toki Swailin paidat olisivat minulle hartioista kireät ja nykyään vatsan kohdalta löysät.Huvittavaa, vai pelottavaa, että olen oikeastaan aikaslailla näköisekseen sinut kuvitellut. Omissa fantas... mielikuvissani sulla on lähinnä ollut silmälasit ja ajat Seatilla Helsinki-Hämeenlinna -väliä.
Scholl, Tobias ja muut kauppakorkean käyneet näyttävät suurin piirtein tältä. Carlos myös, mutta kiharatukkaiselta ja hiukan tukevammalta. Lisäksi hän ajaa jatkuvasti Camrylla alppiteitä.
Kun Samuli Edelmmann oli lihavampi näytin kuulemma aivan häneltä. En tiedä pitäisikö tuo ottaa loukkauksena vai vakavana loukkauksena.
-Tinke