Viime viikonloppuna baarissa tuli yht'äkkiä joku jätkä sanomaan: "Sä oot ihan Jarkko Ruudun näköinen!" Noh, minä kiittelin hölmistyneenä ja jatkoin iltaa. Ei siinä vielä mitään, mutta eilen serkkulikan poikakaveri, joka ei ollut vielä edes jutellut minun kanssani yhteisissä perhejuhlissa, tuli sanomaan samaa. Ihmeellistä, ajattelin, koska milloinkaan ennemmin kenellekään ei ole tullut mieleen, että meikäläisessä ja Jarkko Ruudussa olisi samaa näköä.
Asiahan piti varmistaa, ja kaivoin netistä tämän kuvan Jarkosta ja näytin sen äidille ja siskolleni. Kummatkin sanoivat, että ällistyttävän samannäköisiä olemme. Jos oma äitee on sitä mieltä, niin pakko se on uskoa.
Vieläkin on sellainen mitä vittua -fiilis. Pitänee vain olla tyytyväinen, että satun näyttämään yhdeltä lempipelaajaltani ja se pelaaja kiekkoilee vielä lempijoukkueessani. Pitänee laittaa pelipaita tilaukseen ja livahtaa Jokereiden pukukoppiin muina miehinä hengailemaan Karlssonin kanssa.
Mutta stadiin synkille kujille tai nakkikioskille en taida enää uskaltaa mennä...
Heh heh, mitäs jätkät päästää itsensä rupsahtamaan... Viime aikoina olen kovasti saanut kuulla monilta naisilta (ja joiltakin miehiltäkin) olevani komeampi versio Charlie Hunmanista (Sons of Anarchy, roolihahmo Jax Teller), vielä kun hänellä oli pidemmät hiukset... Ei paha, kun toi Charlie on kuitenkin vielä pojankloppi muhun verrattuna
Mua on sanottu ainaki Leonardo DiCaprion näköiseksi, sitten Johnny Deppin näköiseksi, Robert De Niron näköiseksi ja ai niin Al Pacinon. Niin ja sitten vaikka Rambon näköseksi.
Mua on sanottu ainaki Leonardo DiCaprion näköiseksi, sitten Johnny Deppin näköiseksi, Robert De Niron näköiseksi ja ai niin Al Pacinon. Niin ja sitten vaikka Rambon näköseksi.
Ollaan varmaan sukua, kun mulla on ihan sama tilanne, paitsi että mulle ei tuota Pacinoa ole sanottu, mutta yksi Shakiran näköinen ex-tyttöystävä sanoi mua Brad Pittin näköiseksi.
Ja ikää oli? Tämä meleko lailla on välttämätön tieto tämän keskustelun jatkamiseksi.
Ulkonäön puolesta on joskus nähty samankaltaisuutta Jari Sillanpään kanssa. En myönnä.
Mä sanoisin sua ennemminkin Kevin Baconin ja James Woodsin rakkauslapsen näköiseksi.Meikäläistä on useampikin sanonut Kevin Baconin näköiseksi, viimeksi tämä tapahtui pari kuukautta sitten.
Mä sanoisin sua ennemminkin Kevin Baconin ja James Woodsin rakkauslapsen näköiseksi.
Mika "Kemin Keiju" Halvarin oloiseksi on kehuttu.
Olisit pyytänyt kämpille pelaamaan räsypokkaa...Joskus joku muija luuli baarissa Ilari Sahamieheksi. Olisin pitänyt varmaan pitää pokka ja olla samaa mieltä. Tosin oli kyllä kyseinen neiti aika tuiterissa.
Jorma Sevon?Nuorempana (lue= 25kg sitten) joku tuli aina baarissa kyselemään kuinka on pelit menny..Ei voi tietää keneksi on luullu..
Jorma Sevon?