Julkkiskaksosesi

  • 15 529
  • 102

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Toisen ketjun innoittamana avaan keskustelun aiheesta, muistutatko erehdyttävästi jotain julkisuuden henkilöä. Minähän olen lähes identtinen kaksonen snooker-pelaaja Joe Swailille, ainakin joidenkin kuvien perusteella.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Heh, tämähän on hauska. Näytän aika typerältä, kun tyylikkäät hörökorvat päässäni keikkuvat, mutta nykyään ne on kivasti hiuksien alla piilossa.

Minulle on useampi henkilö sanonut, että näytä Prison Breake sarjan näyttelijälle Wentworth Millerille, Tuohon vähän pidemmät hiukset ja turvonneempi naama, voi jotakin yhtäläisyyttä olla.

Kerran yksi tyyppi sanoi baarissa Ovechkiniksi. Meinasi tulla sanomista.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toisen ketjun innoittamana avaan keskustelun aiheesta, muistutatko erehdyttävästi jotain julkisuuden henkilöä.
Hauska idea!

Olen saanut kuulla näyttäväni Beck Hansenilta. Myös Weird Al Yankoviciltä olen sanottu näyttävän ainakin toisinaan. Omasta mielestäni kyllä oma kaksoisolentoni on Tehosekoittimen Matti Mikkola (en tosin ihan yhtä turvonnut - vielä).

Kenties totuus on sitten noiden kaikkien kolmen välimaastosta.
 

Stouts77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vaimo ja äiti meinaavat tämän Poliisit tv-ohjelman Kuopion kaiffarin olevan samannäköinen kuin minä. Tiedä siitä sitten.

Linkki vie Googlen kuvahaussa löytyneen Kuopin poliisin kuvaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen muutaman harhaisen yksilön mukaan Tom Cruisen täydellinen kaksoisolento. Ainakin jos tohon luonnottaman suoraan ja valkoiseen hammasrivistöön löisi kerran pari vasaralla. Syön myös istukoita ja olen ihan vitun pihalla kaikesta. Enkä oo homo. EN OO!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ainoastaan kerran mua on sanottu jonkun julkkiksen nälöiseksi, silloin erittäin humalainen mieshenkilö sanoi mua Forest Whitakerin näköiseksi. Olen kyllä ihan valkoinen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mua on kerran eräässä nimeltä mainitsemattomassa alkoholia myyvässä anniskeluravintolassa, jossa musiikkia soitetaan livenä usein, Jackie Chanin näköisestä. Tyyppi kävi jopa juttelemaan mulle ensiksi englanniksi. Hyvä ettei nimmaria alkanut pyytämään. Itse en kyllä miellä itseäni ollenkaan kyseisen legendan näköiseksi mieheksi.
 

scholl

Jäsen
Mua on kerran eräässä nimeltä mainitsemattomassa alkoholia myyvässä anniskeluravintolassa, jossa musiikkia soitetaan livenä usein, Jackie Chanin näköisestä. Tyyppi kävi jopa juttelemaan mulle ensiksi englanniksi. Hyvä ettei nimmaria alkanut pyytämään. Itse en kyllä miellä itseäni ollenkaan kyseisen legendan näköiseksi mieheksi.

eihän siitä ole kuin vajaa vuosi, kun joku iltapäivälehti kertoi, että Jackie Chan kävi syömässä helsinkiläisravintolassa. Kenties se olit sinä ja "ruokolahden leijona" -tasoinen juttu saatiin aikaiseksi. Tämä paljastui siis nyt vasta myöhemmin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
KooKoo-fanit vertasivat mua Ritke Vorresteriin. Taisi kylläkin olla v*******a.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minähän olen lähes identtinen kaksonen snooker-pelaaja Joe Swailille, ainakin joidenkin kuvien perusteella.
Huvittavaa, vai pelottavaa, että olen oikeastaan aikaslailla näköisekseen sinut kuvitellut. Omissa fantas... mielikuvissani sulla on lähinnä ollut silmälasit ja ajat Seatilla Helsinki-Hämeenlinna -väliä.

M10 on tainnut joskus tuo Lindgren-lookin paljastaa palstalla, joten mielikuvani yhtäläisyys ei sikäli ollut yllätys.

Scholl, Tobias ja muut kauppakorkean käyneet näyttävät suurin piirtein tältä. Carlos myös, mutta kiharatukkaiselta ja hiukan tukevammalta. Lisäksi hän ajaa jatkuvasti Camrylla alppiteitä.

Vlad näyttää mielestäni tältä, mutta ei noin ikääntyneeltä, eikä pukeutuneena pukuun vaan t-paitaan.

Niin, mites minä... ei ole juuri tullut vertauksia vastaan. Itselleni tulee mieleen lähinnä Zidane silloin kun hänellä oli vielä tukkaa päässä, mutta kukaan muu ei ole kompannut kantaani. Jotain tällaista kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Allekirjoittanutta on viime vuosien aikana verrattu ulkonäön perusteella aina Telly Savalaksesta Alexander Kareliniin... Ja noilla kahdella jannulla ei minun mielestäni ole muuta yhteistä kuin hiuksettomuus. Jos otetaan mukaan myös luonne ja muutkin alueet kuin pelkkä ulkonäkö, niin saanko esitellä itseni: Beavis Cartman.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Huvittavaa, vai pelottavaa, että olen oikeastaan aikaslailla näköisekseen sinut kuvitellut. Omissa fantas... mielikuvissani sulla on lähinnä ollut silmälasit ja ajat Seatilla Helsinki-Hämeenlinna -väliä.
Seat on myyty ajat sitten jonnekin Itä-Suomeen. Hämeenlinnaan mennään harvakseltaan, laseja käytän vain lukiessa ja tietokoneen ääressä. Toki Swailin paidat olisivat minulle hartioista kireät ja nykyään vatsan kohdalta löysät.

En kyllä tunnistanut schollia enkä vladia noista linkkaamistasi kuvista. Tulkaa nyt jätkät itte kertomaan medialle, miltä näytätte.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Haluan ajatella, että juuri minä toimin tämän ketjun muusana, joten pitäähän tämä tulla tännekin kertomaan. Eli muutama vuosi sitten minulta kysyttiin, että olenko se Tuukka Rask. Ikäeroa meillä kyllä on jokunen vuosi, enkä myöskään tätä peilistä pystynyt itse täysin vahvistamaan mutta pakko kai se on uskoa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vielä silloin, kun minulla oli hiukset päässä sanottiin minua muutaman kerran Timo Koivusalon näköiseksi. En ole toipunut siitä vieläkään.
 

scholl

Jäsen
Scholl, Tobias ja muut kauppakorkean käyneet näyttävät suurin piirtein tältä. Carlos myös, mutta kiharatukkaiselta ja hiukan tukevammalta. Lisäksi hän ajaa jatkuvasti Camrylla alppiteitä.

scholl ei laittaisi ikinä ylänappia kiinni, jos ei ole solmiota. Pukeutuminen on muuten siinä mielessä jännä juttu, että siinä missä parikymppisenä tuli käytettyä pikkutakkia päivisin luennoillakin ja joka vuosi piti ostaa uusi, entistä hienompi nahkasalkku ja kynät piti olla viimeisen päälle niin nykyään ei välttämättä tule käytettyä edes kauluspaitaa kovinkaan usein, puhumattakaan pikkutakista. Joko muoti tai herra on muuttunut. Eriasia sitten sellaiset tilaisuudet, joihin kuuluu pukeutua viimeisen päälle, mutta rennomminkin voi pukeutua halutessaan hyvin. Tuskin menee kauaa aikaa, kun juuri kukaan ei käytä työelämässä enää pukua tai pikkutakkia ainakaan ihan toimistolla ollessaan. Ennen oli tosiaan toisin. Joskus 3. opiskeluvuotena joku nainen tuli sanomaan mulle ky:n haalaribileissä, että näkee mut ensimmäisen kerran t-paita päällä. Tokihan niitä t-paitoja oli siinäkin vaiheessa kymmeniä, mutta pukeuduin siihen aikaan Hugo Bossin kauluspaitoihin ja pikkutakkeihin mennessäni aamulla luennolle. Usein oli solmiokin.

Mitä tulee sitten kaksoisolentoihin niin ei nyt aivan ulkonäöltään, mutta muuten tossa on vähän samaa: Neal Caffrey - Wikipedia, the free encyclopedia Siis en nyt tarkoita sitä näyttelijää, joka on ilmesesti fägärikin, mutta toi Neal arvostaa laatumerkkejä ja on aika teräväpäinen tyyppi, joka havaitsee detaljitason asioita. Arvostan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kun Samuli Edelmmann oli lihavampi näytin kuulemma aivan häneltä. En tiedä pitäisikö tuo ottaa loukkauksena vai vakavana loukkauksena.

-Tinke
 

Jindebyne

Jäsen
Kun Samuli Edelmmann oli lihavampi näytin kuulemma aivan häneltä. En tiedä pitäisikö tuo ottaa loukkauksena vai vakavana loukkauksena.

-Tinke

Täysin sama! Onneksi Samuli pudotti painoa, niin ei tarvitse kuunnella mutsin ja naispuoleisten frendien suusta enää tätä mantraa. No nyt on itsellänikin kuntokuurit menossa, joten "toivottavasti" tulevaisuudessa taas yhtäläisyyksiä Samuliin löytyy.

Eräs tuttavani näyttää ilmetyltä Arttu Wiskarilta ja joskus viihteellä onkin ollut Wiskaria ja pulskaa Edelmannia samassa kapakassa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Näytän näin kolmekymppisenä ilmiselvästi Kalervo Kummolalta.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äitini on monesti sanonut, että olen Kimi Raikkösen näköinen. Minä en oikein yhtäläisyyksiä näe, mutta kai se on katsojan silmässä. Ja ei voi johtua siitä että olisi West McLaren-hopearotsi tai Ferrari-lippis aina päässä, ei kuulu vaatekaappini sisältöön.

Olikohan neljä vuotta sitten, kun Yyterin rannalla tuli joku n. 10-vuotias kundi isänsä kanssa siihen juttusille, poika keräsi rohkeutensa ja kysyi olenko Marko Kivenmäki.

Oli kesäpäivä ja neppailin futista, oli muistaakseni mustapunainen lippis väärinpäin päässäni suojaamassa kupolia auringolta ja päälläni oli punainen Niken t-paita, lieneekö tuo väriyhdistelmä korostanut hämäystä, sillä mielestäni en ole yhtään Kivenmäen näköinen.

Lisäksi huvitti, että Mave on näköjään 175 cm ja minä 186 cm, eli ihan samanlaiset eivät mitatkaan ole pituuden suhteen jos tarkemmin katselee. No, ehkä se poika ei niin sitä pituuseroa hiffannut kun oli vasta kasvava pikkuskloddi.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Jos Johnny Knoxville ja Quentin Tarantino saisivat lapsen niin...
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Nuorempana näytin kuulema Matthew Broderickiltä, sitten Nicolas Cagelta ja nykyään Yul Brynneriltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös