Jukurit mediassa

  • 543 067
  • 2 346

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Kehua pitää silloin kun on aihetta. Somemedia on vetänyt viime päivinä hyvin ja aktiivisesti. Näin sen pitää mennäkin. Viikon kahteen peliin yhteensä noin 6500 katsojaa. Onko näillä tekemistä keskenään..?
En usko. Ilmaislipuilla ja välipäivien vapailla on varmasti se merkitsevin osuus näihin yleisömääriin.
 

Otavan poika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mikähän on Jukureiden nettisivuilla ongelmana?
Kun kännykästä avaa, tulee vain mainos tulevien kahden kotiottelun lipuista, enkä onnistunut sitä saamaan pois, kun yritin katsoa muita uutisia.
Kyselee tietoteknisesti analfbeetti kausikorttilainen.
 

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mikähän on Jukureiden nettisivuilla ongelmana?
Kun kännykästä avaa, tulee vain mainos tulevien kahden kotiottelun lipuista, enkä onnistunut sitä saamaan pois, kun yritin katsoa muita uutisia.
Kyselee tietoteknisesti analfbeetti kausikorttilainen.
Se ruksi, josta sen saa pois, on siellä oikeassa yläkulmassa. Kerran olen sitä onnistunut näillä nakkisormilla painamaan.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Eilen tuli kehuttua mediaa, ja onhan se viime aikoina mennytkin parempaan.

Näitä pieniä virheitä ei vaan saisi tulla. En tiedä kenen virhe, mutta tarkistus ennen julkaisua..oisko mitä?
 

Liitteet

  • 20231229_205604.jpg
    20231229_205604.jpg
    291,9 KB · kertaa luettu: 162
Suosikkijoukkue
Liiga
Näitä pieniä virheitä ei vaan saisi tulla. En tiedä kenen virhe, mutta tarkistus ennen julkaisua..oisko mitä?
Ja taas saa hävetä. ei v***u mitä puuhastelua.
Mitäpä voi odottaa nykyiseltä toimistolta, niinpä. Ei mitään.
Kunnon harrastelijoita kaikki tyynni. Markalla ei saa priimaa.
Mutta näillä mennään eikä ketään tunnu kiinnostavan nämä sähläilyt.
Onneksi joukkue on timanttisessa kunnossa. Se helpottaa huomattavasti. :)
 
Suosikkijoukkue
Liiga
Mitä siellä on tarjottu? Itse en ole enää vuosiin päässyt puskaradiota lukemaan.
Me ollaan huomenna tulossa Mikkeliin Jukurit-Tps lätkämatsiin ja tuodaan mukanamme lasteni 9v pikkuserkku joka ei ole koskaan ollut Sm-liiga pelissä.
Tällä pienellä poitsulla on sairauksia joille hän ei itse mitään voi ja hän usein kertoo meille miten hänellä ei ole kavereita, häntä kiusataan koulussa, välitunnit hän viettää yksin koulussa, jne.
Mun sydän särkyy jokaikinen kerta ja nyt me päätimme, että me halutaan antaa tälle maailman suloisimmalle jäbälle ikimuistoinen päivä! Hänellä olisi koulussa joululomalta pieni muisto kerrottavana!
Mitä muuta kivaa Mikkelissä on, mitä me voitais tehdä ennen matsia? Luistimet meillä ois täällä mukana.
Löytyykö mitään paikkaa mihin me saatais auto hetkeksi lämpimään? Kaupoilla parkkihallia, tms?
Meidän budjetti on aika rajallinen, olen itse työkyvyttömyyseläkkeellä ja vuokran jälkeen jäi huikeat 200€ kuukaudeksi käyttöön ja matsiliput verotti jo budjettia isosti.
Jäbä mietti täällä, että hänellä ei ole mitään fanipaitaa, tms. Lopputuloksena päätti et me askarrellaan jotakin matsiin
Onko Mikkelissä pelaajahaastatteluja matsin jälkeen, mihin pääsisi ottamaan yhteiskuvaa?
Iloa kaikille uuteen vuoteen!
Muistakaamme, ettei ketään kiusattaisi. Se jättää ikuiset arvet!

Suora kopio ko. henkilön postauksesta Mikkelin Puskaradioon jossa Jukurit ei edes ole. Mutta kontakteja löytyy, joten hyvältä näyttää. Pelipaitaa, Toripulun herkkuja, SaimaaStadium vierailu jne. luvassa. #meemmekiusaa
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Suora kopio ko. henkilön postauksesta Mikkelin Puskaradioon jossa Jukurit ei edes ole. Mutta kontakteja löytyy, joten hyvältä näyttää. Pelipaitaa, Toripulun herkkuja, SaimaaStadium vierailu jne. luvassa. #meemmekiusaa
Tämä on hienoa ja oikein. Toivottavasti on oikea elämyspäivä!
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Suosikkijoukkue
Liiga
Tietääkö kukaan tekikö seura mitään?

Ensiksi pahoittelut kun päivä venynyt ja venynyt. Mun voimat meni eilen aivan täysin ja meillä kun edelleen täällä mökillä lämpötila sisällä vain +16°, niin hieman kohmeessa pvä mennyt. Yksi vauhdikas pvä ja vammani vuoksi useampi menee palautuessa.
Me tosiaan aloitettiin eilen matka mökiltä ajamalla 60km Mikkeliin.
Ensimmäinen etappi oli Grilli-Kahvila Toripulu & Kahvila Vuoripulu kahvittelulla ja mehuilla herkkujen kera. Iso KIITOS Mikko Romo!!
Veetiä jo tässä kohtaa aamupäivää jännitti ja kahvilaan hanskatkin unohtui.
Tämän jälkeen me huristeltiin SuperCorneriin jossa pojat paino aivan hiestä märkinä ja kuului vaan, ottakaa kuva, ottakaa kuva. Mieletön KIITOS Saimaa Stadiumi / HENNA!!
Riehumisen jälkeen me suunnattiin kohti S-market Urpolaa. Kassalle oli jätetty valtava lahjakassi jonka sisältä löytyi huikeita ylläreitä pojille!! Veetille kassista löytyi Jukurit pipoa ja kaulahuivia, sekä pojille matsieväät: poppareita, uusia Kismetejä ja uusia karkkipusseja limujen kera! Ihana Niina Pöntinen, iso KIITOS yllärikassista!! Oli erittäin mieluinen!!
Tämän kaiken jälkeen alko jo vatsa kurnia ja mä sainkin aiemmin pvällä puhelun, että me voidaan mennä Mikkelin Raxiin syömään. En muista milloin meillä ois päästy noin isosti herkuttelemaan!! Mieletön KIITOS tästä ihana Jaana Janhunen!!
Pojat söi isot annokset ja siinä pohdittiin mitäs me seuraavaksi tehdään.
Voin kertoa, että ravintolasta ulospääsy näytti koko porukan osalta lumiukkojen lyllerrykseltä. Niiiin valtavan täynnä me oltiin.
Saatiin kuitenkin puhelu, että Mikkelin VPK:lla oottelisi palomies Joni Marza joka otti pojat haltuunsa ja paloasemalla olivatkin sitte yhtä sun toista päässeet tekemään ja katselemaan! Pääsivät jopa näkemään, kun paloauto lähti valot vilkkuen työkeikalle! Nostettava kyllä hattua näille(kin) sankareille jotka näillä pakkasilla ulkona yrittävät tulta sammutella!
Pojat pääsi myös pelaamaan rallia ja voin kertoa, että yöllä meille vielä pidettiin esittely mitä kaikkea he saivat mukaansa paloasemalta! Paloasemareissun kruunasi kyyti Ikioma Areenalle, ihan oikean paloauton kyydillä!! Vitsit niitä ilmeitä mitä pojilla oli! Jättijätti KIITOS Joni ja muut Vpk:laiset joilla työkeikkaa oli keikan perään!
Noooh, näin meidän Turkulaisten kannalta matsi ei ihan putkeen mennyt, mut en mää kestä miten onnellinen poika matsissa istu mun vieressä!! Vähän väliä kuulu: HYVÄ JUKURIT, JEEE, TSEMPPIÄ, MAALIII!!!
Veeti sai Suur-Savon Reservinupseereilta Jukureiden Game Worm pelipaidan joka puettiin tietenkin päälle!! Ja sitähän ei sitte ois suostuttu millään riisumaan. Tästä VALTAVAN iso KIITOS Jussi Saarinen!!
Iskälle kun Veeti soitti, niin tuli heti tieto, että paita menee kehyksiin ja Veetin huoneen seinälle.
Veetiltä ei kyllä jatkossakaan tule Jukurit fanituotteet loppumaan. Veeti sai useamman kaulahuivin ja kaikki hän kääri kaulaansa matsiin. Pojat sai myös molemmat muistoksi Jukurit SarvisClub kaulahuivit ja Jukurit huivit ja tarroja joita oltiin jo mökillä liimaamassa. Iso iso KIITOS Tomi Hyyryläinen!! Mieletöntä seuratoimintaa!!
Veeti totesi myös illan päätteeksi, että maanantaina hän menee kouluun pelipaita päällä! Iskä antoi luvan viedä GameWorn pelipaidan näytille opettajalle ja kavereille, mutta onneksi hän sai myös fanipaidan, joka maanantaina puetaan päälle kouluun. Valtavan iso KIITOS Patrick Ripatti!!
Matsiliput, herkut karkkikaupasta ja vielä iltaruokaa mökille meille tarjosi Tiina Häkkinen!! Ihana Tiina on aiemminkin auttanut meidän perhettä. Ikuisesti kiitollinen!!
Veeti sai myös 20€ lahjakortin Jukurit Shoppiin, joka me vielä käytetään Iso KIITOS Toni Halttunen
Ja tässä ei vieläkään ole kaikki!
Mikkelin Palloilijoiden ja Jukureidein -ottelukuuluttajat hankkivat myös fanipaidan Patrik Puistolan nimellä ja tarjosivat myös loppukauden kausikortin Jukureiden matseihin!! Mä oon niin sanaton kaikesta tästä!! Valtavan ISO KIITOS myös Hane Häyhänen!!
Veetin ja Casperin illan kruunasi Mikkelin Jukurit pelaajien Ottoville Leppänen ja Niklas Peltomäki tapaaminen!! Heistä on puhuttu ja paljon vielä tänäänkin. Veeti totesi, että ne sanoi ettei kiusata saa ja mä oon siisti jätkä!! Niin parasta on nähdä tämän pienen pojan ilmeet, kerrankin hän on yhtä hymyä ja ääreist onnellinen!! En voi sanoin kuvata miten kiitollinen olen Ville Hyvärinen, Mika Aro ja muille Mikkelin Jukurit organisaatiossa oleville!!
Veeti totesi heti hallilta lähdettyä, että voidaanko mennä perjantainakin?! Ja mä kyllä jatkossakin tuon hänet, aina kun vain saan revittyä rahat jostaki kasaan. Huominen tulee nyt turhan nopsaan!
Mä olen edelleen puulla päähän lyöty siitä miten VALTAVASTI te MIKKELILÄISET halusitte auttaa ja tukea ennenkaikkea Veetiä, mutta myös meitä muita!! En todella osannut odottaa mitään näin suurta ja valtavaa!! Te KAIKKI olette niin suurta ja KULTAA!! Toivon teille jokaiselle mielettömästi onnea ja iloa elämäänne, te olette sen todella ansainneet!! Mun kivut on ollu tänään ihan katastrofaaliset ja väsymykseen voisi kuolla. MUTTA.. Se kaikki on niin tämän arvoista!! Te teitte meidän päivästä ikimuistoisen ja meidän rakas VEETI 9v menee maanantaina kouluun ekaa kertaa sillä ajatuksella, että kaikki sano mulle, ettei kiusata saa ja mä oon siisti jätkä vaikka muut sanois mitä tahansa!! ja ensimmäistä kertaa hänen elämässään hänellä on PALJON kerrottavaa ja PALJON todistusmateriaalia tapahtumistaan!!
Toivottavasti muistin ihan kaikki ihanat mainita!! Miljoonat pahoittelut jos joku unohtui!!
Me ollaan niin valtavan kiitollisia jokaiselle meitä auttaneelle, muistaneelle ja ajatelleelle!! Mä niin halaisin jokaista teitä jos voisin!!
KIITOS, te ootte ikuisesti meidän sydämessä!!
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Okei, löytyi se maininta Heimobussien aikatauluista sittenkin Jukurien nettisivuilta. Se oli vaan tuolla eilen julkaistun otteluinfo-artikkelin alaosassa lähes huomaamattomana. Eli tuntia myöhemmin menevät bussitkin. Tämä myös varmistettu Ihastjärven Linjan FB-sivuilta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Deeq

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Eljore25 TikTok-livetilassa jälleen kerran bussimatkalla 500+- katsojan edessä, hyvää settiä Huuhtasen ja Heleniuksen kanssa, jopa ikinuori Pidekin vilahti näytöllä!
On edelleen helvetin outoa että näitä ei julkaista seuran yli 10 000 seuraajalle.

Edit. Luultavasti seuran omiin kanaviin saadaan joku mikä jäätelötuutti haluaisit olla kysely
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Eljore25 TikTok-livetilassa jälleen kerran bussimatkalla 500+- katsojan edessä, hyvää settiä Huuhtasen ja Heleniuksen kanssa, jopa ikinuori Pidekin vilahti näytöllä!
Olisihan tälläiset aika kova juttu vaikka seuran omalla Insta tilillä. Sieltä tililtä löytyy liki kakskyttuhatta seuraajaa ja voi hyvinkin olla, että joku niistä näitä Live vetoja ihan mielellään katselisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös