Kesällä oli myös Viiman järjestämä kurssi luistimien nauhojen värin vaikutuksesta pelaajien koordinaatiokykyyn pitkäkestoisessa alivoimassa jos pelipäivän lounaalla oli lihapullapastan sijaan italianpataa.Olli Jokinen pelasi NHL-uransa "väärällä" työkalulla – karu totuus selvisi vasta Mikkelin Jukureissa: "Pieni masennuksenpoikanen tuli"
Jukurien SM-liigajoukkueen uusi päävalmentaja Olli Jokinen teki 1231 NHL:n runkosarjaottelussa 321 maalia. Verkko olisi voinut heilua vielä enemmän, jos hänet olisi varustettu samalla tiedolla kuin nyt.www.mtvuutiset.fi
Nyt ei menestyminen jää työkaluistakaan enää kiinni.
Aika iso lukema jos 4/5 Jukuri-pelaajista pelannut aiemmin vääränlaisella mailalla....
Treenipäiväkirjoista tullut uusi jakso, jossa Imatran reissu Palmun kuvaamana.
Kausareita tavoite myydä 1400kpl, vähän aikaa sitten myytyjä oli noin 800kpl. https://www.lippu.fi/event/jukurit-runkosarja-2021-2022-mikkelin-jaeaehalli-14050798/ tuosta voi vilkaista lipunmyynnin tilannetta, toivottavasti paikalla olisi (oikeasti) sen yli 1000.Täytyy kyllä todeta, että nyt on kyllä tosi hyvin tullut mediassa palstatilaa Jukureille. Tietty Jokisen ansiosta pääasiassa, mutta myös pelaajamateriaalin vuoksi.
Saa nähdä miten tämä konkretisoituu lippuluukulla. Joukkue tuntuu olevan nyt erityisen kiinnostava ainakin Mikkelin ulkopuolella. Onko se sitä myös Mikkelissä, niin jää nähtäväksi.
Toisaalta sitten ilmoitettujen kausarimyyntien kausi sekä lähentynyt että etenkin sen läpivieminen ilman isompia yleisörajoitteita varmistunut. Varmasti aika monta henkilöä ollut ketkä odottaneet tietoa siitä saako hallille ylipäätään mennä ennen kun kehtaavat sijoittaa kausikorttiin. Ja toki sen jälkeen myös Jukurit olleet ennennäkemättömän laajalti mediassa ja joukkueesta tehty jopa positiivisia juttuja (toki myös negatiivisia).Kausareita tavoite myydä 1400kpl, vähän aikaa sitten myytyjä oli noin 800kpl. https://www.lippu.fi/event/jukurit-runkosarja-2021-2022-mikkelin-jaeaehalli-14050798/ tuosta voi vilkaista lipunmyynnin tilannetta, toivottavasti paikalla olisi (oikeasti) sen yli 1000.
Joo vettä on kyllä virrannut Siekkilän joessa tuosta ilmoitetusta 800kpl myydyn kausarin luvusta, varmasti siis kasvanut.Toisaalta sitten ilmoitettujen kausarimyyntien kausi sekä lähentynyt että etenkin sen läpivieminen ilman isompia yleisörajoitteita varmistunut. Varmasti aika monta henkilöä ollut ketkä odottaneet tietoa siitä saako hallille ylipäätään mennä ennen kun kehtaavat sijoittaa kausikorttiin. Ja toki sen jälkeen myös Jukurit olleet ennennäkemättömän laajalti mediassa ja joukkueesta tehty jopa positiivisia juttuja (toki myös negatiivisia).
Printtimediasta säästäminen alkaa nykypäivänä olemaan jo vähän niin ja näin. Länsi-Savon painetun lehden levikki (n. 12 000 kpl) ei tavoita Mikkelin seudulta enää valtaosaa kotitalouksista.Avasin aamun Länsi-Savon ja odotin kunnon/isoa mainosta illan pelistä hienosti menneen avausviikonlopun jälkeen. No eipä sitten ollut mainosta ollenkaan. Kokkosmikosta oli juttu, mutta oudolta tuntuu, että Jukurit ei ollut laittanut mitään. Ei aukea mulle miksi näin..säästetäänkö oikeassa paikassa?
Vaikka @Tuusa n kanssa ollaan välillä asioista eri mieltä niin tässä ollaan kyllä samalla puolella. Olen aikaisemminkin tuota ihmetelyt että miten vähän näille peruspirkoille ja -perteille markkinoidaan mitään. Länkkärin levikki ei okei ole kauhean iso mutta kyllä sillä jotain asiakaskuntaa saa kiinni (vanhempaa väestöä), sitten nuoremmalle sukupolvelle niinkin yksinkertainen asia kuin somemarkkinointi, maksettu siis. Nyt mainostetaan pelipäiviä vain someseuraajille, eli sille porukalle mikä jo suurimmaksi osaksi tietää milloin pelipäivät on ja ovat jo muutenkin kiinnostuneita joukkueen touhuista.Avasin aamun Länsi-Savon ja odotin kunnon/isoa mainosta illan pelistä hienosti menneen avausviikonlopun jälkeen. No eipä sitten ollut mainosta ollenkaan. Kokkosmikosta oli juttu, mutta oudolta tuntuu, että Jukurit ei ollut laittanut mitään. Ei aukea mulle miksi näin..säästetäänkö oikeassa paikassa?
Juu minun mielestäni pritti on jo sen verran katoavaa kansanperinnettä että luiskaan vaan. Toki silloin tällöin voi heittää jonkin flibareen myös printtiin muistuttamaan myös seniori väkeä ja myös Kaupunkilehden puolelle.Printtimediasta säästäminen alkaa nykypäivänä olemaan jo vähän niin ja näin. Länsi-Savon painetun lehden levikki (n. 12 000 kpl) ei tavoita Mikkelin seudulta enää valtaosaa kotitalouksista.
Toki yhteistyö Jukurien ja Länsi-Savon välillä on kuihtunut muutenkin mediakonsernin omistajavaihdosten myötä.