Niin minäkin luotan, ehdottomasti. Onhan tuota 16.9. päivämäärää näkynyt kaupungilla jo monta kuukautta ja kaikilla muillakin tavoin Jukurit näkynyt paremmin kuin koskaan ennen, mutta konkreettista, informatiivista mainostusta tuohon avausviikonloppuun ei vielä juurikaan ole ollut, eikä ole pitänykään. Mutta kuten sanoit, viimeinen markkinointipyristys on luonnollisesti suunniteltu jo aikapäivät sitten ja huomenna, ylihuomenna tai keskiviikkona alkaa yleisön lopullinen fokusoiminen avausviikonloppuun ja sen ohella koko kauteen. Puolen tunnin päästä alkava viikko on markkinoinnin kannalta koko kauden tärkein yksittäinen, kuten aina urheiluseuralla. Avauspeli on ihan pr:n vuoksi saatava loppuunmyytyä, ja kyllä rehellisyyden nimissä lauantain Kalpa-koitoskin.