turisas kirjoitti:
Jos tämä toinen on nyt sitten se, kun Hakkarainen loukkaantui, niin se johtui vaan siitä ettei hän pysynyt pystyssä puhtaassa "kylki vs kylki"-taklauksessa. Sori OT.
OT:ta pikkaisen. Ote on Hakkaraisen haastattelusta Niiralanmonttu.com-sivuilta:
- Mulla loppui pelit silloin kolmannen pelin toisessa vaihdossa. Suoraniemen Mika veti kyynärpäällä päähän ja tuli aivotärähdys ja kausi loppui siihen. Videolta kun katsotaan, niin olen vaihtoon tulossa ja kiekotonta miestä siinä taklataan. Jos se vahinko oli, niin se oli ok, mutta ei se siltä näyttänyt.
Ei mulla muuta tähän.
Putte kirjoitti:
Miksei pelle Risto "minäkin olin siellä muiden huippujen joukossa Torinossa" Dufva oikein Olympiakisat käyneenä "miehenä" kommentoinut tuota Katteluksen tilannetta vaikka muuten nostikin itsensä jalustalla ottelutapahtumiin nähden.
a) häneltä ei muistaakseni kysytty sitä
b) ei kai ole vierasjoukkueen valmentajan ensisijainen tehtävä kommentoida vastustajan pelaajan tilannetta, kun esimerkiksi vamman vakavuudesta ei ole tietoa. Tilanne on toki eri, jos vastapuolen koutsilta erikseen kysytään näkemystä.
Ringo kirjoitti:
Toivottovasti Lehtoselle ja Niemelle ei käynyt pahemmin,samoin kuin Kattelukselle. Loppujen lopuksi pelihän oli siisti! Katsotaan vaikka UK:n nauhalta.
Tätä toivon minäkin, tosin Lehin vamma taitaa merkitä ylimääräistä aikaa siviilielämälle. Eikä sekään aina ole huono juttu.
Peli ei luojan kiitos karannut rukkasesta, vaikka tuomari olikin ihan pihalla. Onneksi Jukurit eivät lähteneet tekemään mitään kostoretkiä, sillä hommasta olisi muuten tullut murhenäytelmä. Parempaa viihdettä nämä joukkueet tarjoavat pelaamalla. Nyrkkeilyä voi katsoa vaikka Eurosportilta.