Jukurit - KooKoo pe 3.3.06 (TV-peli)

  • 18 694
  • 181
Tila
Viestiketju on suljettu.

Fordél

Jäsen
Ja milläköhän ihmeen tavalla tämä keskustelu liittyy otsikkoon?

Eiköhän tämä Jukurit-KooKoo matsi ole jo käsitelty ja toivotaan, että finaaleissa nähdään niin saadaan lisää värikästä menoa! Tosin toivottavasti ei loukkaantumisten kautta. Kuitenkin tuntuu, että KooKoo on yksi tämän kauden värikkäimmistä joukkueista ja aina sattuu & tapahtuu kun KooKoo astuu kaukaloon. Sitä se teettää...Turha koittaa, Tinke voittaa!
 

Putte

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Tommy Wingels, San Jose Sharks
pp lämäri kirjoitti:
Jos tuo on kookoon kannattajien yleinen mielipide nii en kusekkaan Kouvolaan päin enää!Ennen arvostin Kookoota mutta tuolla asenteella jota en kyllä usko yleiseksi ei voi kun sääliä enää ! Toki muutamassa muussakin kommenteissa paistoi selvä tyytyväisyys kun Jukurien parhaita pelaajia on loukkaantunut, uskomatonta! Se tosin vähän lohduttaa että pilkka käy kyllä sata varmasti vielä omaan nilkkaan,vaikka eihän se taida paljon heille meinata kun kärkisijoille ei ole mitään asiaa! Hieno voitto kuitenkin ja upea taisteluhenki loppun asti, kiitos Jukurit olemme ylpeitä teistä!

Harmi vain, että sikailua ei nähty missään muualla kuin Mikkelin jäähallin VIP-tiloissa kun Mikkelin jäähallissa ei pystytty edes turvaamaan vierasjoukkueen valmentajien koskemattomuutta. Mikkeliläisten onneksi KooKoon valmentajat ei ole yhtä pikku sieluisia kuin Risto Ö "minäkin olin siellä muiden huippujen joukossa Torinossa" Dufva. Voisi tulla Jukureille kalliiksi, jos KooKoo olisi vienyt jupakan eteenpäin, jossa KooKoon kakkosvalmentajaan Lasse Tasalaan kävivät mikkeliläiskatsojat käsiksi. Onko muuten Risto Ö "minäkin olin siellä muiden huippujen joukossa Torinossa" Dufvassa edes sen verran miestä, että toteuttaa "lupauksensa" ja jättää suosiolla jääkiekkovalmentajan hommat muille. Suomen kiekkoilua ei kaipaa moisia p@skan puhujia.
 

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Castillo kirjoitti:
Jos minulla menisi niin huonosti, että olisin Mikkelistä ja vielä Jukurifani, niin itse olisin kyllä hiljaa tässä kohdassa.

Sä olet Jaska85 kyllä todella säälittävä tapaus, ei voi muuta sanoa.
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
pp lämäri kirjoitti:
Jos tuo on kookoon kannattajien yleinen mielipide nii en kusekkaan Kouvolaan päin enää!Ennen arvostin Kookoota mutta tuolla asenteella jota en kyllä usko yleiseksi ei voi kun sääliä enää ! Toki muutamassa muussakin kommenteissa paistoi selvä tyytyväisyys kun Jukurien parhaita pelaajia on loukkaantunut, uskomatonta! Se tosin vähän lohduttaa että pilkka käy kyllä sata varmasti vielä omaan nilkkaan,vaikka eihän se taida paljon heille meinata kun kärkisijoille ei ole mitään asiaa! Hieno voitto kuitenkin ja upea taisteluhenki loppun asti, kiitos Jukurit olemme ylpeitä teistä!

Tuo ei ollut KooKoon kannattajien yleinen mielipide, vaan minun mielipiteeni.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lopettakaa nyt jo tämä sössiminen, matsi on mennyt ja kellään ei ole siitä sanottavaa. Toivottavasti välierissä tavataan, ja sitten kommentoidaan ottelua.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
ukkometso kirjoitti:
Matsi on mennyt ja kellään ei ole siitä sanottavaa. Toivottavasti välierissä tavataan, ja sitten kommentoidaan ottelua.

No, tässä ketjussa pelin syvempi analysointi olisi ollut tuuleen huutamista. Toisaalta, jos näitä loukkaantumisia ja Dufvan kommentteja ei olisi tullut, olisi tätäkin peliä ja Jukureita haukuttu taas värittömiksi ja hajuttomiksi. Kumminkaan päin ei näytä olevan hyvä :)
 
Eiköhän kaikki itse ottelusta olekin sitten jo sanottu, mitä sanottavaa itse kullakin siitä edes olikaan, joten pannaan ketju säppiin ja yritetään jatkossa pysyä asiassa ja jättää turhuudet pois.

Moderaattorit
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös