Kyllä nyt saatiin puikkoihin ns. tekijämies! Näin olen päättänyt. Juuri jotain tällaista kaavailin itsekin. Saatiin Lipiäisen tasoinen lätkäjätkä, mutta tuntuma on, että muilla osa-alueilla saatiin vähän enemmän. "Pakolliset" taidot yrityselämästä on hallussa enemmän kuin hyvin, ja mikä mielestäni ehdottomasti tärkeintä, mies vaikuttaa määrätietoiselta äijältä eikä miltään saatanan nössöltä. En syytä ketään, mutta en muista, että Lipiäinen olisi yhtäkään kertaa esimerkiksi tunnustanut ääneen Jukuri-brändin vakavahkoja ongelmia, jonka Tammiruusu teki (vaikkakin hieman varovasti) heti ensimmäisessä haastattelussa. Muutenkin tuntemus on se, että jos jonkinlaista kintaallaa viittaamista kannattajien mielipiteille on ollut, niin se loppuu nyt. Toisaalta, mistään hurlumhei-äijästä ei ole kyse, vaan muutostyö aloitetaan rauhassa ilman miljoonavelkoja. Niitäkin tapauksia on nähty.
Olen ollut aiemmin kärkäs arvostelemaan asioita parannuksen toivossa, mutta Jukurien kohdalla se on armotta taantunut kun mitään ei ole tapahtunut räyhäämisestä huolimatta. Tai sainhan minä joskus jotain aikaankin. No, nyt olisi ehkä jälleen aika alkaa kirjoittelemaan palstallekin kehittävään sävyyn, kun on tunne, että joku kuuntelee ja haluaa aidosti kohdata ongelmat.