Jukurien yleisömäärät

• 193 634
  • 788

Miju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mielenkiintoista nähdä, että tuleeko halli aidosti huomenna täyteen vai onko tuote jäällä tällä hetkellä sellainen että ei saada hallia täyteen edes ilmaislipuilla. Huomenna varmasti Mikkelin seudulla paljon päällekkäisiä tapahtumia ja selitykset valmiina...
Minun kausikorttipaikat ovat huomenna tyhjänä mutta maksettuina.

Botcher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Aika paljon on näkynyt Facebookin kirppisryhmissä Ilves-matsin lippuja myynnissä... Kyllä on tyylikästä hakea parit ilmaisjakeluliput ja diilata niitä sitten eteenpäin.
Eikös tämä ole hyvä tapa saada porukkaa lisää hallille huomenna, taisit asiasta kommentoida aiemmin? Ei nämä ilmaislippujen kaupustelijat sinne ilmesty kuitenkaan.

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Eikös tämä ole hyvä tapa saada porukkaa lisää hallille huomenna, taisit asiasta kommentoida aiemmin? Ei nämä ilmaislippujen kaupustelijat sinne ilmesty kuitenkaan.
Tavallaan toki kyllä, mutta vähän surullista ja irvokasta. Kertoo paljon mikkeliläisestä yleisöstä.

Slash

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Olen sitä osastoa etten koskaan ole ollut facebookissa enkä mene, joten en tiedä pyydetäänkö noista ihan rahaakin, ja jos niin minkä verran.. Olisi korrektia jakaa ne sitten ilmaiseksi jos ei itse pääsekään.

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Olen sitä osastoa etten koskaan ole ollut facebookissa enkä mene, joten en tiedä pyydetäänkö noista ihan rahaakin, ja jos niin minkä verran.. Olisi korrektia jakaa ne sitten ilmaiseksi jos ei itse pääsekään.
Kyllä siellä hintaa pyydetään, jotain haarukassa 10-15 euroa.

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Siinä vaiheessa kun halli alkaa olla loppuunmyyty, niin kysynnän ja tarjonnan laki alkaa määrittelemään jostakin saatavilla olevien lippujen hintaa.
Jos peliin pitäisi päästä, niin itse ainakin lipusta mieluusti jotakin tässä vaiheessa maksaisin. Varsinkin jos hinta ei ole karannut aivan pilviin. Aivan sama mitä joku muu siitä lipusta olisi maksanut.

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Lippuja saa vielä ilmaiseksi monestakin paikkaa koska kaikkia ei olla saatu jaettua ja kiinnostusta ei ole ollut niitä hakea. Vielä ei ole trokareiden markkinat, kyseessä ei kuitenkaan ole Coldplay.

Riki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Onkohan ilvekseltä tulossa faneja? Joskushan niitä on lähtenyt pidemmällekki matkalle isoja joukkoja.

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
4200 yleisömäärä illalle. Oikein hyvä ja viihdettä varmasti koko rahalle. Tulkaas nyt negailijat vielä ulvomaan mikä oli vituillaan ja oliko väärin kannatettu.

soitellaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SuKiKa
4200 yleisömäärä illalle. Oikein hyvä ja viihdettä varmasti koko rahalle. Tulkaas nyt negailijat vielä ulvomaan mikä oli vituillaan ja oliko väärin kannatettu.
Oliko halli täynnä? Tv:n kautta hyvä fiilis, isosti kuului myös vieraspäädyn meteli.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Länsi-Savossa on näköjään turha mainostaa peliä. Vähän ihmetyttää kyllä, kun miettii kuka on seuran hallituksen pj. Valot päälle halliin ja ovet auki..tulee ne kuitenkin..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy