Jukurien yleisömäärät

• 189 668
  • 767

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Ihan hetkeen en ole minäkään kalevankankaalla käynyt, mutta tänään tuli jo vedettyä kuplassa kahden tunnin fudislämmittelyt ja kohta jäähallin puolelle neljän muun ”ei vakiokatsojan” kanssa. Eilen lippuja tilatessa oikein yllättyi, miten hankala löytää 5 vierekkäistä kohtuullisen hyvää paikkaa.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Olispa tälläisiä julkaisuja joka pelistä..

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
4000 alkaa olla näpeissä...

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Eiköhän sana "myytyä" ole nyt tärkein..
Ei minun mielestä. Jos myydään 4200 lippua, mutta hallissa on 1100 ihmistä, niin aika surullista se olisi. Mutta lähtökohtana toki hyvä, että lipputilanne on tämän kaltainen.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ei minun mielestä. Jos myydään 4200 lippua, mutta hallissa on 1100 ihmistä, niin aika surullista se olisi. Mutta lähtökohtana toki hyvä, että lipputilanne on tämän kaltainen.
Kyllä minusta on ihan v*tun hyvä, jos 4200 lippua myydään otteluun.

Perseelleen meni sit tämäkin. Jatkoaika ei petä koskaan.

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Savolaiset ja valittamisen jalo taito....

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Ei taaskaan valittamista vaan tosiasioita.

On edelleen hyvä että Yhtenä Heimona-ottelu järjestetään ja saadaan "myytyä" loppuun (kiitos Jatkoaika ideasta). Mutta missään tilanteessa ei voida verrata tätä matsia normaaliin loppuunmyytyyn otteluun. Täysin eri asia myydä alennuksella vaikka 5 x 500lippua viidelle eri yritykselle kuin 2500 lippua suoraan niitä himoitseville kuluttajille.

Riki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ei taaskaan valittamista vaan tosiasioita.

On edelleen hyvä että Yhtenä Heimona-ottelu järjestetään ja saadaan "myytyä" loppuun (kiitos Jatkoaika ideasta). Mutta missään tilanteessa ei voida verrata tätä matsia normaaliin loppuunmyytyyn otteluun. Täysin eri asia myydä alennuksella vaikka 5 x 500lippua viidelle eri yritykselle kuin 2500 lippua suoraan niitä himoitseville kuluttajille.
Ja tämäkin oli vähän sellainen, nooh, okei, järjestetään sit kun kerta sitä toivotaan. Oletteko nyt tyytyväisiä? Itse ilmeisesti ovat siihen reiluun 1500 katsojaan jota tuo Ipa peli olisi normaalisti tässä tilanteessa paikalle tuonut. Ihmettelen suuresti. Mutta sitä en tiedä onko kahvila ja baaripalvelut Mikkelissä ulkoistettu? Se selittäisi edes vähän, miksi ylimääräinen yleisö tuo vaan hiekkaa eteiseen toimiston mielestä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy