Tämä. Mihin sitä megafonia tänään edes tarvitsi tai mihin sitä koskaan tarvitsee? JSC:n patarumpukin teki ikävän paluun ottelun keskelle. Alussa ja kolmannessa erässä rummutus oli pienemmällä kapistuksella, oikealla asenteella ja rytmillä ihan toisella tasolla.Viekää joku siltä JSC:n megafonimieheltä se megafoni pois. Aivan saatanan hirveän kuuloista.
Sama rumpali tuli B-katsomon ylätasanteelle paukuttamaan ensimmäisen erän ajaksi muutama peli sitten. Eihän tuota kuuntele kukaan selväjärkinen. Onnistui sotkemaan musiikin tahdissa olleet taputuksetkin mallikkaasti.
Mielensäpahoittajia VV:n toiminnasta näyttää löytyvän lähes joka pelin jälkeen.
Iso miinus parille sankarille teinimäisestä keskarin heiluttelusta kameralle.
kauneusvirheitä sattuu aina, ja niihin on turha takertua liiaksi. Mielensäpahoittajia VV:n toiminnasta näyttää löytyvän lähes joka pelin jälkeen.
jättäkää nyt ne keskarit pois! Todella teiniangstia nostella keskareita kameroille.
Näkyvyyttähän tuo Viikinkiveljet sai Lappeenrannassa Ruudun välityksellä hyvin, liekö syynä tuoreusarvo vai kotikatsomoonkin erittäin hyvin kuulunut kannustus?Kyllähän tuo itseänikin olisi alkanut sapettamaan.
Nyt kyllä paistaa teikäläisen teksistä sen verran kotiinpäinveto, että alta pois.. Itse kyllä henkilökohtaisesti ymmärrän, että tunteet kuuluuvat urheiluun ja niitä on myös suotavaa välillä näyttää. Toivon kuitenkin, että teidän Veljien ajatusmaailmaan ei kuulu se, että kansainvälisiä käsimerkkejä heilutellaan aina, kun kamera kuvaa. Ei tuo hyvää vaikutelmaa ulospäin. Eri asia on se, jos se sormi sitten vilahtaa yksittäisiltä henkilöiltä tunteenpurkauksen vallassa (välillä).Tekstiä...
Jukurit Underground Armyhan taisi olla pari vuotta sitten pinnalla. Toiminta ei tosin tainnut ottaa oikein tuulta alleen.Ei taida Sarviksen lisäksi olla ennen ollut muita faniryhmiä Jukureilla, ellei niitä vanhoja kunnon vihreitä rumpuveijareita lasketa?
Näkyvyyttähän tuo Viikinkiveljet sai Lappeenrannassa Ruudun välityksellä hyvin, liekö syynä tuoreusarvo vai kotikatsomoonkin erittäin hyvin kuulunut kannustus?
Minä olen sitä mieltä, että jos v****taa, niin näytä se ja anna sen kuulua! Siis silloin, kun elät kiekkoa esimerkiksi kuten minä: antaudut pelille, hengität ja elät sitä.
Tämä uusi tuuli on tervetullut ja raikas. Tykkään.
Taisi JUGA olla lähinnä nettivitsi, en ainakaan ole tähän päivään mennessä tavannut ketään todellista henkilöä ryhmittymän taustalta. Toisaalta tulee aina parin kaverin kanssa käytettyä JUGAa vitsinä, esim mahdollisia vierasreissuja pohtiessa.Jukurit Underground Armyhan taisi olla pari vuotta sitten pinnalla. Toiminta ei tosin tainnut ottaa oikein tuulta alleen.
Tämä oli siis Joni Vesalaisen syksyn paras asia? Eroa.
Mauri sai sitten tahtonsa läpi.
Onhan sitä kovasti kahvipöydissä parta pärissyt tämän porukan suhteen, kun on mietitty onko kyseessä vain hulikaanijoukkio vai ihan oikea kannattajaryhmä. Mutta hienoa kuulla, että "vellokset" ovat ainakin jotain positiivista tehneet. Liekkö sitten joku suonenveto. vai aikovatko useamminkin panostaa junioreidenkin puolella..? Mene ja tiedä. Kyllähän sitä omat ja sukulaispojatkin ovat sanoneet, että haluaisivat joskus aikuisena Jukuri-nutussa tuulettaa ja huudattaa fanipäätyä ;). Ehkäpä poikien haaveet toteutuu jo juniori-iässä?Viikinkivellokset ovat näköjään käyneet viime sunnuntaina Imatralla parin autollisen voimin näyttämässä tukensa D-junioreille! Tällä suuri :peukku:
Ei ole Mikkelissä vissiin paljon muitten junnujen peleissä käyty kannustamassa kuin viime kaudella parissa A-junnu matsissa?
Ei tämä kannattajaryhmä nyt mikään (ihan) pelkkä keskareita näyttävä rinkirunkkariryhmä taida ollakkaan(?).
Huhhuh! Ihan hirvittää. Kaupungilla oli tänään kuulemma Pride-kulkue, siellä ois varmaan ollu parempi paikka tämmöisille heikkohermoisimmille. Jääkiekko on rääväsuisten miesten laji, ja se kielenkäyttö ulottuu katsomoon saakka. Ihan sama missä päin Suomea (ja maailmaa) olet. Ulosajon saaneelle Karjalaisellekin tänään sivukatsomossa huudettiin saatanan äpärää.. missä kunnioitus?! (hymiöitä)Mutta. VV.
Vaikka en ole nuori kapinallinen, niin ensinnäkään ei näytä kovin hyvältä, kun nuoret herrat heiluttelevat keskaria kameralle. Kuva kun näkyy mediakuutiolla ja kaikkialla kotihallissa, niin heilutatte samalla keskaria koko muulle jukuriyhteisölle. Toisekseen ei kuulosta hyvältä - vaikka kuinka olisi läpällä heitetty - kun faniryhmä (virallinen tai epävirallinen) laulaa pelin jälkeen ”mä olen mikkelin mies, me ei koskaan voiteta ketään”. 98% hallissa olijoista kannattaa samaa joukkuetta kuin te; peruskäytöstavat eivät liene este ultrailulle, vai kuinka?