knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Ei satu oleen ketään pelaajaa, jonka etu- tai sukunimi olis Tekstari?
Ehkä Ari Text?
Ei satu oleen ketään pelaajaa, jonka etu- tai sukunimi olis Tekstari?
Hampaaton jenkkipakki Tex TariEhkä Ari Text?
En tiedä tuosta, mutta EP:stä löytyi tällainen kaveri:Hampaaton jenkkipakki Tex Tari
Ja suomessa kauhistellaan Sisu Dieseleitä. Hymiö.En tiedä tuosta, mutta EP:stä löytyi tällainen kaveri:
Texas-Kid Egertz - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Texas-Kid Egertz, 1988-11-28 Solna, SWE Sweden. Most recently in the Division 4 with Solna SK. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Siinä on kyllä nimi.
Viittaat tällä mihin? Siihen, että mentiin off-topic parin viestin verran?Joskus kun sitä avaa jonkin ketjun pitkästä aikaa.. hämmästelee onko täällä enää modeja lainkaan :D
Osataan sitä näköjään muuallakin mikromanageroida... Lainaus Ilveksen utj:n ketjustaEn tiedä miten homma toimii Niemelän aikana, mutta ainakin osaa viime kauden pelaajista ihmetytti Koskelan tapa rampata kopissa pelien yhteydessä ja jopa erätauoilla antaen mielipiteitään. Tämä viime kauden pelaajalta kuultuna. Ei varmaan vaikuta juurikaan kun pelit sujuvat, mutta vaikeilla hetkillä voisin kuvitella, että tuollainenkin osaltaan vaikuttaa ilmapiiriin ja sitä kautta peliesityksiin.
Sama, mutta eri.Jos Jukka saa tämän homman oikaistua, niin olen valmis antamaan kaiken anteeksi.
Jämäkkää tekemistä. Jukka tekee selvästi kaikkensa ja vipuvartta löytyy onneksi aika paljon tavallista tallaajaa enemmän.
Sanotaanko näin, että olen valmis antamaan menneet anteeksi.Sama, mutta eri.
En ole valmis antamaan kaikkea anteeksi, mutta jos tämän hoitaa kunnialla maaliin niin lupaan antaa rehellisen uuden mahdollisuuden ilman vanhojen jatkuvaa kaivelua.
Hyvää unta sitten ainakin, eikä ainaista painajaista.Mitä vittua! Onko tämä unta? Onko?!
Tarviitko lainaan vai löytyykö ;)Olin väärässä. On se sekaisin. Missä mun talikko olikaan...
Kyseeseen voi tulla kiristyksen sijaan kiskonta. Alla yksi tähän tapaukseen mahdollisesti sopiva ennakkopäätös:Korpivaaran toimet ovat sopimattomia ja hyvän tavan vastaisia, mutta taitaa käydä niin, että rikosta julkisuuteen tulleista teoista ei löydy.