Näkisin, että Ahvenjärvi, Tuomainen & Juujärvi kolmikolle on kaikille käyttöä organisaatiossa jatkossakin, ei välttämättä vaan liigan parissa. Eriasia onko tähän haluja seuralla tai miehillä.Mihinkähän asti menee virallinen julkistaminen? ja lyödäänkö koko valmennus kokoonpano pöytään samalla, Mitä tapahtuu Juujärvi/Tuomainien kaksikolle, Minusta molemmille olisi käyttöä.
Valmennushan huutaa väkisin vähintään yhtä apuvalmentajaa, kaksi apuvalmentajaa on minimi, sitten on tuo maalivahtien oma erikseen.Näkisin, että Ahvenjärvi, Tuomainen & Juujärvi kolmikolle on kaikille käyttöä organisaatiossa jatkossakin, ei välttämättä vaan liigan parissa. Eriasia onko tähän haluja seuralla tai miehillä.
sitten on tuo maalivahtien oma erikseen.
Ei kannata pitää.No Hyytiähän on sen mysteerisen narnian löytänyt josta JYPin organisaatio ei miestä löydä ja siksi pidetään Hyytiän nimi paperissa maalivahtivalmentajan kohdalla.
Tämän tietävät kaikki, mutta kun se mysteerinen Narnia.Ei kannata pitää.
Tämä on tieto, joku muu hoitaa maalivahtivalmennuksen ensi kaudella. Tukka tuo oman porukan tullessaan.Tämän tietävät kaikki, mutta kun se mysteerinen Narnia.
Tieto? No sitten se Narnia taidettiin vihdoin löytää!Tämä on tieto, joku muu hoitaa maalivahtivalmennuksen ensi kaudella. Tukka tuo oman porukan tullessaan.
Tämä on tieto, joku muu hoitaa maalivahtivalmennuksen ensi kaudella. Tukka tuo oman porukan tullessaan.
Tälle keskustelulle on parempikin, ketju ettei huku Rautakorven ketjuun --> JyP, JyP HT, JYP... kolme nimeä, yksi seura? – keskustelua identiteetistäSen lisäksi, että JYP on nyt näköjään laittamassa isompaa vaihdetta silmään valmennus- ja pelaajarintamalla, niin tälle ummehtuneelle brändille pitäisi tehdä jotain. Mielestäni hurrikaanibrändi traktoreineen on aina ollut vähän väkisin pakotettua omaperäisyyttä.
Tässä lista, kuinka menestys ja autuus koittaisi taas Jyväskylään:
- Nimeksi JyP HT
- Värit takaisin siniseksi ja valkoiseksi. Jos tämä on liian villiä, niin organisaatiolle kokonaisvaltainen designin uudistus, alkaen peliasuista.
- Hurrikaani-brändi roskakoriin
- Brändiammattilainen puikkoihin uudistamaan koko maine. Esimerkiksi Pesäpalloliitolta vapautui taannoin Antti Haapasalo, joka nosti kansallispelin kiinnostavuuden parissa vuodessa ns. nextille levelille. Voisiko hän suostua upottamaan kädet saveen ja lähteä freesaamaan JYPin brändiä kohdilleen?
Esimerkkinä brändin merkityksestä on Ilves, olkoonkin että organisaatiolla on "hieman" pidemmät perinteet. Kun brändi toimii, niin jonkin ajan kuluttua se alkaa tuottamaan rahaa. Kun on rahaa, niin sillä saa pelaajia ja muuta resurssia. Kun edellä mainitut ovat kohdillaan, niin menestystä tulee takuuvarmasti. Jyväskylässä on urheilukaupunkina valtavasti potentiaalia, tällä hetkellä sitä hyödynnetään yli lajirajojen liian vähän.
Ps. Saatoin kärjistää tietoisesti.
Varmaan sekin vaihtuu jos/kun löytyy vaihtoehto. Noita maalivahti valmentajia ei vaan niin hirveästi liiku. Sitä tuskin ensimmäisenä vaihdetaan pelkästään fanien huutoäänestyksellä. Olisi mielenkiintoista kuunnella näitä maalivahteja ketkä on hänen valmennuksessa oleet? Mitä mieltä he ovat siitä valmennuksesta?No Hyytiähän on sen mysteerisen narnian löytänyt josta JYPin organisaatio ei miestä löydä ja siksi pidetään Hyytiän nimi paperissa maalivahtivalmentajan kohdalla.
Muuten hyväksyn näkemyksesi, mutta mun mielestä traktorijutut on hauska lisä JYP-brändiin. En missään nimessä pyrkisi niistä eroon. Ne sopivat hyvin seuramme sijaintiin kartalla korostaen sitä, että ollaan pienemmän jyväjemmarikylän ytimessä. Lisäksi olen kuullut huhua, että Valtralla ovat olleet todella otettuja siitä miten traktorit ovat tulleet osaksi JYP-brändiä jo fanienkin suulla. Se on ns ilmaista mainosta firmalle ja kun se tulee fanien suusta, se on huomattavasti aidompaa kuin markkinointitoimistojen pakottamiset.Sen lisäksi, että JYP on nyt näköjään laittamassa isompaa vaihdetta silmään valmennus- ja pelaajarintamalla, niin tälle ummehtuneelle brändille pitäisi tehdä jotain. Mielestäni hurrikaanibrändi traktoreineen on aina ollut vähän väkisin pakotettua omaperäisyyttä.
Tässä lista, kuinka menestys ja autuus koittaisi taas Jyväskylään:
- Nimeksi JyP HT
- Värit takaisin siniseksi ja valkoiseksi. Jos tämä on liian villiä, niin organisaatiolle kokonaisvaltainen designin uudistus, alkaen peliasuista.
- Hurrikaani-brändi roskakoriin
- Brändiammattilainen puikkoihin uudistamaan koko maine. Esimerkiksi Pesäpalloliitolta vapautui taannoin Antti Haapasalo, joka nosti kansallispelin kiinnostavuuden parissa vuodessa ns. nextille levelille. Voisiko hän suostua upottamaan kädet saveen ja lähteä freesaamaan JYPin brändiä kohdilleen?
Esimerkkinä brändin merkityksestä on Ilves, olkoonkin että organisaatiolla on "hieman" pidemmät perinteet. Kun brändi toimii, niin jonkin ajan kuluttua se alkaa tuottamaan rahaa. Kun on rahaa, niin sillä saa pelaajia ja muuta resurssia. Kun edellä mainitut ovat kohdillaan, niin menestystä tulee takuuvarmasti. Jyväskylässä on urheilukaupunkina valtavasti potentiaalia, tällä hetkellä sitä hyödynnetään yli lajirajojen liian vähän.
Ps. Saatoin kärjistää tietoisesti.
Okei, muutan mielipidettäni. Pidetään traktorit, mutta hurrikaani joutaa sivuun.Muuten hyväksyn näkemyksesi, mutta mun mielestä traktorijutut on hauska lisä JYP-brändiin. En missään nimessä pyrkisi niistä eroon. Ne sopivat hyvin seuramme sijaintiin kartalla korostaen sitä, että ollaan pienemmän jyväjemmarikylän ytimessä. Lisäksi olen kuullut huhua, että Valtralla ovat olleet todella otettuja siitä miten traktorit ovat tulleet osaksi JYP-brändiä jo fanienkin suulla. Se on ns ilmaista mainosta firmalle ja kun se tulee fanien suusta, se on huomattavasti aidompaa kuin markkinointitoimistojen pakottamiset.
JYP ei ole siis ainoastaan jo voittanut ensi kauden hopeaa vaan sen lisäksi voittanut sen väärin.
Miten Pentti Matikainen liittyy tähän?Tervetuloa Fööni!
Olisiko käynyt niin että pääomistaja-Seppänen on myöskin ajatellut ettei tässä maailmantilanteessa kannata rahaa jemmata ikuisuuksiin vaan kyllästynyt kyntämiseen ja lyönyt paalua tiskiin vuoden 2007 kevään malliin. Näinhän sen täytyy olla.
Mietin samaa, mutta ehkä toimisto kaipaa tekijöitä, miehistö pulaa ollutkinMiten Pentti Matikainen liittyy tähän?