Nyt siffa et katsele peliä jäällä, kun kirjoitat Vancouverin kisoista, vaan tuijotat gloryhunterina sieltä tuurilla voitettua pronssimitalia, jonka arvoa en itse väheksy. Pronssi Vancouverista pelastaa myös Jukka Jalosen uran päävalmentajana jo nyt totaaliflopista melkein kelvollliseksi ja minähän olin lähes ainoa nicki, joka uskoi Jaloseen ja häneen kykyynsä voittaa ainakin 1 mitali Suomen maajoukkueen kanssa niiden neljän kauden aikana pelattavissa viisissä arvokisoissa, jotka Jalonen ilmeisen todennäköisesti päävalmentaa Suomea, jos ei saa kenkää Slovakian MM-kisojen jälkeen keväällä 2011.
Minä katsoin Suomen osalta koko turnauksen tv:stä. Turnauksessa, jossa pelattiin paljon pelejä, lopputulos ja viimeinen ottelu kertoivat Jukka Jalosen Suomen paikan kansainvälisessä jääkiekossa. Tulos oli Jalosen johdolla erinomainen. Miten voit väittää monen muun JA:n nimimerkin tavoin, että Suomi voitti tuurilla pronssimitalin? Eihän sellainen ole mitenkään mahdollista pitkässä turnauksessa.
Esim. "the johtava analyytikko" ennusteli joskus joulun alla 2009 painetussa Urheilulehdessä, ettei Jukka Jalonen voita yhtään mitalia Suomen päävalmentajana, joka on minusta vieläkin anteeksiantamaton loukkaus Suomen maajoukkuetta, sen pelaajia, valmentajia, muuta organisaatiota, johtoryhmää ja erityisesti Kalervo Kummolaa vastaan, vaikka ymmärränkin virtuaalihahmo "petteri sihvosen" kirjoittavan sellaisia juttuja mitä hänen esimiehensä Jukka Rönkä haluaa, myydäkseen Urheilulehteä "seiska-päivää"-skuupeilla.
Minä en muista lukeneeni Urheilulehdestä tälläistä ennustetta kirjoittamillasi sanamuodoilla. Voisitko tarkentaa tämän väitteesi?