Välillä voitetaan, välillä hävitään. Ei se minua ole koko aikana haitannut.
Mua haittaa noi VITUN roikku paska nepit suoraan vastustajille kun vois joko hyökätä tai pysäyttää ja laittaa takasin omiin ja lähtee vaihtoon. Nyt noin 60 kertaa per peli se kiekko suorastaan luovutettiin vastustajalle. Pahinta oli se 20 kertaa erässä, kun vieressä/toista laitaa menossa oma ihan vapaana, niin heitetään se saatanan roikku paska ja taas kaikki aseet vastustajalle. eikö tää nyt oo jo tullu selkeeks et jos se kiekko heitetään sinne ränniin niin luulis nyt et siellä olis joku jo menossa, eikä et heitetään päätyyn ja lähetään vaihtoon.
Tuo on ainoa asia mikä minua on kyrsinyt koko kisojen ajan. En tiedä lähteekö tuo Jalosesta vai pelaajista, mutta se on ihan se ja sama koska se on Jalosen tehtävä hoitaa niin, että joukkueessa pelaa sellaset kaverit jotka tota ei tee, tai tehdä se saatanan selväks niille pelaajille tuolla kisoissa/leirityksessä.
Vai meinaaks se Jalonen et puolustamalla tolla tasolla voitetaan pelejä? Taas kerran turpaan juurikin tuon vitun neppailun takia, siinä ei 3 erässä tullut kahen käden sormellista maalipaikkoja Suomelle, kun annettiin se kiekko suosiolla vastustajalle, sieltä on paha tehdä sen kaverin maalintakaa niitä maaleja kun omat on matkalla vaihtoon.