Juhlat Tallinnassa 27.08 Kello 15.00 !

  • 83 389
  • 714
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mietin tuossa aamusella että olemme tainneet keksiä kisat joita ei koskaan pelata ratkaisuun asti, ainakaan yksipäiväisenä. Mikäli turnaus alkaa aamulla on voittaja jo sammunut ennen finaaleja, mikäli taas alamme pelaamaan päivällä tulee pimeä ja kylmä ennen loppukilpailuja. Tietysti voi siirtyä kahdenportin kilpailuihin tai ehkä kolmen.

Mikäli kilpailut laitetaan alkamaan aamulla, silloin osan jengistä pitäisi tulla jo illalla, tämä taas aiheuttaa heräämisilmiön puuttumisen ajoissa. Tämä siis ajateltuna että molemmat kilpailut sekä maaottelut että yksilökilpailut pelataan.
Elikkä suuri haaste on kyllä kisajärjestelijöillä ensi vuonnakin. Toisaalta onko sillä niin väliä jos on muuten hauskaa ?

Alan tuossa iltasella pakkailemaan kisa-varusteita takaisin lähettämistä varten, kyllähän David Krokett taitaa hymyillä jossakin leveästi, tosin ilman ylähampaitaan.

Terveisin veini
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itse asiassa meidänhän alkuerä lopetettin "kirkkoporttiin" radan puolivälissä, kun Whiten sanojen mukaan "**ttu teillä menee tässä huomiseen, tämä erä loppuu tuohon". Että tärkeintähän ei ole se, että mennään ihan sääntöjen mukaan, vaan se, että paras voittaa. Niin kävi sekä pelatuissa alkuerissä että maaottelussa.

Itse antaisin Turenkiin sellaisen vihjeen, että alkuerille olisi lyhennetty rata, joka olisi mallia "kyllä venäläinenkin yhdestä portista pääsee". Finaalin rata voi sitten vaikka kiivetä puuhun, jos sinne asti päästään. Mutta yhteen alkuerään saisi mennä korkeintaan vartti - kakskytäminuuttia.

Mä muuten luulen, että Turenki on jotain syötävää.

Ja ihan rehellisesti itselläni ei ole mitään käsitystä siitä, mikä on Turengin ja sen salarakkaan Janakkalan keskinäinen suhde.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
E kirjoitti:
Ja ihan rehellisesti itselläni ei ole mitään käsitystä siitä, mikä on Turengin ja sen salarakkaan Janakkalan keskinäinen suhde.
Vähän niinkuin Tapiolan ja Espoon suhde. Toinen on toisen sisällä, mutta se jonka sisällä ollaan ei ole varsinaisesti mitään. Seksistinen fakta.

Turengin MM-kisojen aikatauluongelma ratkaistaan siten että 32 alkuerää pelataan samaan aikaan rinnakkaisilla kentillä jotka on sijoitettu Liinalammen urheilukentälle. Katsojille isohko katettu katsomo, jossa kanniskeluoikeudet.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Twite kirjoitti:
Katsojille isohko katettu katsomo, jossa kanniskeluoikeudet.

Niin, onkos sinne pykätty joku katos tässä lähiaikoina?

Täältä tähän
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Omituisia muistikuvia alkaa tulvimaan mieleen. Hemmetti, eilinen meni laskuhumalassa, illalla vasta alkoi kunnolla krapula pukkaan päälle. Ja minä luulin, että eilen oli huono olo. Nyt on sitten kiva olla töissä, kun tuskanhiki pukkaa päälle, kylmät väreet käy pitkin kroppaa ja sydän hakkaa tuhottomasti. Harjoituksen puutetta.
Pari asiaa on, joita en muista.
A) Kuka runno mun niskan tähän kuntoon? Päätä ei saa kunnolla kääntyyn ja nukkuminen on lähes mahdotonta. En minä ala syyttelemään, varmaan ihan itse pyytänyt hierontaa.
B) Mitä ihmettä oon tehnyt? Vasen pakara ja reisi on järkyttävän pipiä aluetta.

Kenellä Turengin pojista oli kamera mukana? Jos vaikka olisi mahdollista saada kuvia tuohon sähköiseen postilaatikkoon?
Hämärä muistikuva on, että joku olisi räpsäissyt kuvan niistä nimmareista. Sulla oli muuten huono tussi, Twite. Ei näy enää mitään.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Evenuel kirjoitti:
A) Kuka runno mun niskan tähän kuntoon? Päätä ei saa kunnolla kääntyyn ja nukkuminen on lähes mahdotonta. En minä ala syyttelemään, varmaan ihan itse pyytänyt hierontaa.
Veikkaan Mister Kaimaa jolla luotettavista lähteistä saamani tiedon mukaan on myöskin erinäisiä eriä lonkeroa.
 

Kaima

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
mikkoz kirjoitti:
Veikkaan Mister Kaimaa jolla luotettavista lähteistä saamani tiedon mukaan on myöskin erinäisiä eriä lonkeroa.

Lonkkua on! Tosin kaikki laatikot on auki ja osa tölkeistä lepää jossain terminaalissa.

Mä päätin ottaa krapulan vakavasti ja katsoin vielä (osittain) eilen illalla The Ringin. En siis nukkunut viimeyönäkään. Muistikuvat Tallinasta on tuon elokuvan videonauhan tyyppisiä psykedeelisiä katkelmia...

Pekkaset on nössöile!

Ensi viikonloppuna uusiksi!
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Sv veinikretski kirjoitti:
_____________________________________
MM-Kisat Turenkissa 2006, ilmoitaudu ajoissa !
Tähän on vallan pakko puuttua, vaikka en tavallisesti ole useimpien sanojen kirjoitusasuista kovin tarkka täällä Jatkoajassa. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikä tahansa sana, joten:

Turenkihan taipuu yksikön inessiivissä muotoon "Turengissa", eli tavallisesti käytetään äng-äännettä. Ei sillä että asialla mitään väliä olisi. Tai ainakaan paljoa.

Taivutus tapahtuu siis suurinpiirtein samaan tapaan kuin turku taipuu muotoon "turguses" paitsi että siinä ei ole äng-äännettä, ja "turku" kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Eikä paikkakunnissa muutenkaan ole juurikaan samaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Master God kirjoitti:
Tähän on vallan pakko puuttua, vaikka en tavallisesti ole useimpien sanojen kirjoitusasuista kovin tarkka täällä Jatkoajassa. Kyseessä ei kuitenkaan ole mikä tahansa sana, joten:

Turenkihan taipuu yksikön inessiivissä muotoon "Turengissa", eli tavallisesti käytetään äng-äännettä. Ei sillä että asialla mitään väliä olisi. Tai ainakaan paljoa.

Taivutus tapahtuu siis suurinpiirtein samaan tapaan kuin turku taipuu muotoon "turguses" paitsi että siinä ei ole äng-äännettä, ja "turku" kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Eikä paikkakunnissa muutenkaan ole juurikaan samaa.

Asia on korjattu, pahoittelen virhettä. Yleensä en pahoittele, mutta nyt oli kysymys sentään seuraavasta MM-kisakaupungista !!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tähän mennessä olen kiertänyt kaikki, kansainväliset rokettikisat, aina ulkomaita myöden. Tottakai olen paikalla myöskin MM-2006 Turenki tapahtumassa. Ennen kyseistä huipputurnausta on lienee pakko saapua kanta-hämeeseen vapaa-ajan viettoon, ainakin kertaalleen. Muistelisin nimittäin, että nimimerkki Olkku, sekä puolisonsa Olkutar saivat henkilökohtaisen kutsun, Kauno Saarioiden mestaruussaunaan, ensi keväänä. Muistankos oikein Jomppa:)

Koska olin kisapaikalla ainoana, jo Perjantaina on velvollisuuteni kirjoittaa koko tapahtumasta, lyhyt kuudensivun mittainen yhteenveto, jahka ehdin. Aion kirjoittaa aivan kaikesta, arkailematta:)
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Sv veinikretski kirjoitti:
Asia on korjattu, pahoittelen virhettä. Yleensä en pahoittele, mutta nyt oli kysymys sentään seuraavasta MM-kisakaupungista !!

Missähän vaiheessa Turenkista on kaupunki tullut?

Nyt alkaa jo happi taas tarttua kehoon, onhan tässä jo pari päivää puhalleltu huonekasveja kumoon.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
E kirjoitti:
Missähän vaiheessa Turenkista on kaupunki tullut?

Nyt alkaa jo happi taas tarttua kehoon, onhan tässä jo pari päivää puhalleltu huonekasveja kumoon.

Perkele, onko minua huijattu ? Minulle näytettiin suurien rakennuksien kuvia ja kaikenlaista, saisinko nyt kuvat uudelleen näkyviin. Vakuutettiin että paikkakunnalla on myöskin suurin sikala jossa nimenomaan pääosa sika-katsomosta koulutetaan, kisat ovat kuitenkin myönnetty Turengin kaupungille ja pois niitä ei enää oteta, se on varma !

Ps. Valehreltiinko veinille ?
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olkku kirjoitti:
Koska olin kisapaikalla ainoana, jo Perjantaina on velvollisuuteni kirjoittaa koko tapahtumasta, lyhyt kuudensivun mittainen yhteenveto, jahka ehdin. Aion kirjoittaa aivan kaikesta, arkailematta:)

Kuullostaa erinomaiselta. Näinollen saan itsekkin kuvan, mitä ***vettiä siellä oikein tapahtui!
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fläppis kirjoitti:
Kuullostaa erinomaiselta. Näinollen saan itsekkin kuvan, mitä ***vettiä siellä oikein tapahtui!


Sama. YV:nä kyselty tilinumeroa velan maksuun, palstalla väitetty että löin pallon jonkun kuusen alle. Kahdesti.

Eli kaikennäköistä juttua liikkuu, itse kuulen niistä ensimmäistä kertaa. Taitavat olla urbaanilegendoja.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
OneBigRed kirjoitti:
Eli kaikennäköistä juttua liikkuu, itse kuulen niistä ensimmäistä kertaa. Taitavat olla urbaanilegendoja.
Mutta muistaako joku, kuka on parkettien Javier Sotomayor?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olkun novellia odottaessa...

Sv veinikretski kirjoitti:
Perkele, onko minua huijattu ? Minulle näytettiin suurien rakennuksien kuvia ja kaikenlaista, saisinko nyt kuvat uudelleen näkyviin. Vakuutettiin että paikkakunnalla on myöskin suurin sikala jossa nimenomaan pääosa sika-katsomosta koulutetaan, kisat ovat kuitenkin myönnetty Turengin kaupungille ja pois niitä ei enää oteta, se on varma !

Ps. Valehreltiinko veinille ?
Your search - turenki suuri rakennus - did not match any documents.

Suggestions:

- Make sure all words are spelled correctly.
- Try different keywords.
- Try more general keywords.
- Try fewer keywords.
- Try not listen to Jomppa

PS. Katettu katsomo jonka lupasin taitaa olla purettu 15 vuotta sitten. Kanniskeluoikeudet pitävät kuitenkin paikkansa.

PS2. Matkalla selvisi semmoinen asia että yksi teistä asuu naapurissa. Vahvistin pyykkinarut teräsvaijerilla.

PS3. Se parkettien Sotomayor esitti paluumatkalla parketilta floppauksen pöydälle kaataen erinäisiä tuoppeja. Sotomayorin ja jyrsijän härkäparitanssi oli näkemisen arvoinen.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Twite kirjoitti:
PS2. Matkalla selvisi semmoinen asia että yksi teistä asuu naapurissa. Vahvistin pyykkinarut teräsvaijerilla.

Mistä tuollaisia asioita selviää? Ei kai kukaan naapureitaan naamasta tunne? Vai menikö joku paljastamaan missä asuu?

Tällaisina hetkinä miettii, miten mukavaa olisi jos muistaisi jotain mitä on tapahtunut kun oli päissään.

Onnenpoika.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
OneBigRed kirjoitti:
Mistä tuollaisia asioita selviää? Ei kai kukaan naapureitaan naamasta tunne? Vai menikö joku paljastamaan missä asuu?

Tällaisina hetkinä miettii, miten mukavaa olisi jos muistaisi jotain mitä on tapahtunut kun oli päissään.

Onnenpoika.

Tänään vasta muistin että kotiin tuloni tapahtui vatsallaan ulko-ovesta eteiseen.
Ei tarvitse sitten Olkun sitäkään paljastaa, ihan tahallani kokeilin miltä sellainen pesäpallo kotiintulo tuntuu.... Varvas on ihan musta.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olkku kirjoitti:
Tähän mennessä olen kiertänyt kaikki, kansainväliset rokettikisat, aina ulkomaita myöden. Tottakai olen paikalla myöskin MM-2006 Turenki tapahtumassa. Ennen kyseistä huipputurnausta on lienee pakko saapua kanta-hämeeseen vapaa-ajan viettoon, ainakin kertaalleen. Muistelisin nimittäin, että nimimerkki Olkku, sekä puolisonsa Olkutar saivat henkilökohtaisen kutsun, Kauno Saarioiden mestaruussaunaan, ensi keväänä. Muistankos oikein Jomppa:)

Muistat aivan oikein. Kutsu taisi tulla monta kertaa eli toistolla. Ei muuta kuin ensi vuoteen. Rai rai rai. Uuuuuuuuui! Ja päälle vielä "Kyllähän täällä alkaa pikkuhiljaa viihtymään."
 

LaMuKe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho, Japa
Noniin. Tiistaina pystyi jo lukemaan, tänään ehkä hivenen kirjoittamaankin. Kun heti tiistaina krapula hellitti, tuli aina niin ihana räkätauti kylään, näyttäs lähtevän jopa huonommin kuin pahamainen mr blues. Tiistaina sai piinata ja hauskuuttaa immeisiä täällä pohojanmaan kehdossa teuvalla parillakin tapaa; 1. Luin siihenmennessä syntyneen ajatustenvaihdon täpötäydessä koulutustilassa (johon en muuten edes itse kuulu) raivokkaasti hihitellen ja muistikuvien aukkoja täydennellen. Muistin kyllä että oli äärettömän hauskaa, lopullisen kuvan hahmotan ens mm-kisoihin mennessä, mutta että niin hauskaa, huhhuh. 2. Kulkiessani ympäri koulua krokett team finland paita päällä, ihmiset hämmästelivät mitä tekemistä näinkin taitavalla jannulla ja maajoukkueella on keskenään? Olinko kenties roudarina vai hierojana? Ja vastaus oli juuri siinä, en tosin muista mitä olen roudannut ja minne, veikkaisin kuitenkin kantaneeni ja kaataneeni itseeni n. 12/490 osaa paikalta kadonneista oluista, niskaakin on tullut hierottua, en tosin ota vastuuta aiemmin tällä palstalla esitellyistä syntyneistä vammoista.

Mitä 2006 kisoihin tulee, tiedän että aikaansaava, taitava, valloittava, kekseliäs ja älykäs poppoo turengista pistää itsensä likoon pesuainetta säästämättä. Hang around klubiin värvätään väkeä ympäri talven, joista sitten kovimmat, kauneimmat ja eniten valmistelevia saunailtoja kestävät valitaan armoitettuun joukkioon toteuttamaan vuoden 2006 suomen suurinta urheilutapahtumaa.

Mitä turenkiin tulee, sanoisin että se on enemmänkin mielentila kuin suurkaupunki. Jalo, ylevä, hienostunut, kuitenkin vaatimaton ja maanläheinen.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juuri lompakosta löytyneistä kuiteista päätellen olemme olleet sopulin kanssa Club Decoltessa. Kuiteista päätellen hauskaa on myöskin ollut. Onko Veinillä hajua missä moinen sijaitsee?
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Tajusin muuten juuri, että taisin ostaa itse jopa yhden juoman Tallinnan päässä. Lukuunottamatta itse kisapaikalla nautittuja, niitäkin taisin ihan itse käydä hakemassa vain yhden tai kaksi. Kiitos hyvin koulutetun caddien.

Ja silti siinä kunnossa. Huhhuh. Jotain tietysti voisi tuumata äijäporukalla liikkumisen eduista :)
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Fläppis kirjoitti:
Juuri lompakosta löytyneistä kuiteista päätellen olemme olleet sopulin kanssa Club Decoltessa. Kuiteista päätellen hauskaa on myöskin ollut. Onko Veinillä hajua missä moinen sijaitsee?

En o veini, mutta:

http://www.decolte.ee/

location-kohdassa on kartta.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Fläppis kirjoitti:
Jahas, kiitoksia tästä. Näköjään melko keskustassa. Silti piti taksilla suhutella jokapaikkaan, prkl!

Olet sitten minuutin kävelymatkaan varannut oikein taksin, hienoa tukea paikallista taksi-autoilija kuntaa noin hienolla eleellä ;)

Muutaman kysymyksen esittäisin Turengin MM-kisojen osalta, onko hotelli kapasiteetti riittävä, riittääkö Kämmenen olut, ratkaistaanko myös keltainen paita loppuun asti ? Pitääkö hotelli jo varata vai vasta myöhemmin, missä sijaitsee lehdistökeskus, montako maata on ajateltu ottaa kisoihin, ja lopuksi rajoitetaanko osallistuja määrää vai saako kaikki halukkaat tulla, ja lopuksi vielä sataako ?

Terveisin Sv veini, lähden kohta taas raatamaan .
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös