Rosoh kirjoitti:
Ennen kuin lähdet, niin vastaa pariin kyssäriin. Vahvistan tänään laivalippumme
- onko alkamisajankohta vieläkin klo.15.00??
- aloituspaikka ja siitä seuraava kohde??
Kiitos
T:Woodeneye Joe
Alkamisajankohta, elikkä kello 15.00 tapaaminen Hotelli Olümpian pääoven edessä ei muutu enää mihinkään, sinne kun saa itsensä hoidettua niin kaikki menee itsestään. 27.08.2005 osoitteet ja hotellinkuvat löytyvät tästä ketjusta samoin kun aikataulut ja sen sellaiset, jos on lisäkysymyksiä niitä voi kysellä minulta yv,nä.
Olin lounais-eestissä salaisella harjoitusleirillä, minulta meni muuten neljätuntia ennen kuin sain karistettua valkoisen anglian varjostamasta minua, voimakas musiikki kuului auton avonaisista ikkunoista "jannu huoleton", no takaisin ollaan ja järjestelyt sen kuin vain kuumenevat. Suurimmalla osalla näyttäisi olevan lisenssi asiat kunnossa , vapaamuurareiden lisenssi kelpuutetaan ja myöskin Lahti-lisenssi (johtuen Mannerheimin patsaasta lahdessa). Tulen tekemään vielä yhteenvedon niin usein kuin tarpeelliselta näyttää.
Maaottelu Eesti-Suomi tullaan ilmesesti pelaamaan erillisellä radalla samaan aikaan muun turnauksen aikana, (katsotaan paikan päällä). Pyytäisin huomauttamaan että jättäkää eestin kapteenin tyttöystävä rauhaan, hu hu.
Lisäksi ehdotaisinkin että annamme Fläppiksen ainoana Lahden edustajana pystymetsästä koota suomen maajoukkueen, ainakin ehdottaa kyseistä koostumusta, itse en maajoukkueeseen ole käytettävissä koska keskityn voimakkaan paineen alaisena voittamaan Rauman-Lukolle pokaalin kotiin. Neljä pelaajaa siis suomen tiimiin samasta tiimistä korkeintaan yksi.
Mikäli halukkaita pelaajia on jotka tuntevat olevansa henkisesti fyysisesti ja teknisesti valmiita ehkä urheilu-uransa voimakaimpaan haasteeseen ilmoitakoot meille tähän ketjuun halunsa kyseisiin tehtäviin. Kanadasta emme tänä vuonna ota ketään (Khnl) , heidän kuntonsa on liian suuri arvoitus.
Eestin maajoukkueen kapteenilta terveiset, "olgu mängut verised,aga ausad",
nyt sitten vain ilmoittautumisia maajoukkue tehtäviin.
Terveisin veini
Edit. Laitetaan tänne vielä oletettu pelaajien määrä koska sitä on minulta kyselty jo parikin kertaa yv,nä. Uskoisin suomesta tulevan noin 17-20, (lukuisia puolivarmoja jotka eivät halua ketjuun vielä nimeä) + Eestiläiset pelaajat Pantterit sun muut, uskon noin 30,neen pelaajaan, pidetään sitä sellaisena puolivarmana tietona.