Juhlat Tallinnassa 27.08 Kello 15.00 !

  • 83 581
  • 714
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Lähden harjoittelemaaan, tulen jälleen sunnuntaina. Naputtelen alkuviikosta yhteenvedon. Nyt täytyy mennä katsomaan mihin Olkku eksyy, laps suuren synnyimaan.......

Terveisin veini.

Eestin maajoukkue nähty Tartossa, (ilmeisesti mäkilyönti harjoituksissa).

Edit. Hain vain radioni !
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Huomenta krokettikansa. Saavuimme juuri rankalta, ravinto- ja nesteytysleiriltä veinin huvilalta. Tällähetkellä sijaintimme on Tallinn ja huomenissa tarkastelemme tulevaa rataa.

PS. Teillä ei ole mitään jakoa, veini on huippukunnossa

T: veinin valmentaja
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Takaisin tosiaankin ollaan tultu, nopealla silmäyksellä yöllä huomasin että maajoukkue kuviot ovat muuttuneen entistä jännemmäksi. On hienoa että myöskin Lahden alue on viimein herännyt puolustamaan omiaan. Toki voi olla niinkin että Fläppis on kerännyt yllättäen vähemistöjen äänet itselleen, onhan Lahti tunnettu juuri tältä osa-alueelta.

Mikäli näin käy että Fläpä sinne valitaan, niin silloin pitää bussit ja Tallinnan sähköjohdin autot pitää miehen käsistä kaukana, ettei käy niin kuin kerran ruotsissa edellisen lahtelaisen maajoukkuemiehen toimesta. (päin seiniä, sanoi uudenkaupungin Vinski)

Yhteenveto tällä viikolla, terveisin kova kuntoinen mutta nöyrä veini.

Ps. Olkku tuossa vieressä juo raakaa kahvia.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Olennainen kysymys

Onko krokettikisojen aikana paikanpäällä tai sen välittömässä läheisyydessä tarjolla rahvaan viinaa (eest. Rahva Viin)? Itse en nimittäin juo muuta kuin rahvaan viinaa paitsi painostuksen alla.

Ja kaikenlaisissa t-paita- ynnämuu touhuissa olen tietysti mukana. Mahdollisesta maajoukkuekutsusta aion kyllä kieltäytyä, sillä minulla ei ole voimassa olevaa sopparia yhdenkään NHL-seuran kanssa eivätkä vakuutukset näin muodoin ole kunnossa.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Naamat tutuiksi?

Mitenkäs noiden kameroiden kanssa? Tehdäänkö herrasmiessopimus, että kuvia ei oteta vaiko räiskitään niin maan perusteellisesti ja naama paistaa myöhemmin Hyvät naurut netistä-ketjussa sekä Demin ihqu-palstalla?

Itselleni on aivan sama. Ei tästä naamasta kuitenkaan saa onnistunutta kuvaa.

t: frankestein
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jomppa kirjoitti:
Mitenkäs noiden kameroiden kanssa? Tehdäänkö herrasmiessopimus, että kuvia ei oteta vaiko räiskitään niin maan perusteellisesti ja naama paistaa myöhemmin Hyvät naurut netistä-ketjussa sekä Demin ihqu-palstalla?

Itselleni on aivan sama. Ei tästä naamasta kuitenkaan saa onnistunutta kuvaa.

t: frankestein

Se on vähän sillä lailla, että herramiessopimus olisi minusta paikallaan. Esimerkiksi ravintola tiloissa ja pelipaikalla on allekirjoittaneella hieman liikaa menetettävää. Omasta lätystä ei ole niin väliä. Samoin kukaan ei tiedä minkälaisia psykopaatteja joukossa asuu. Uskoisin ettei kukaan niin kauheasti halua lättyään yleisille kanaville, tehdään mieluummin muistoja jotka ei pala tulessakaan. Ei nyt kenenkään kädestä silti aleta kameraa repimään jos se jollekkin niin tärkeä juttu on. Siis herrasmiessopimuksen kannalla on veini.

Otetaan vaikka yksi joukkuekuva jonka jokainen saa tilata ken haluaa, ja siihen vuosiluku. Ajattelin nimittäin niin että jos saisimme syntymään tästä hyvän tapahtuman niin voisimme pelata ensivuonna vaikkapa voittajan kotikonnuilla seuraavan turnauksen, hieman euroviisujen tapaan.

Viina kysymykseen vastaisin ettei se ainakaan ole minun aikanani vielä tuottanut suurempia ongelmia, nimittäin että loppuisi.

Ps. MIstähän ne herrasmiehet otettaisiin, että saadaan sopimus tehtyä ?
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Eiköhän sellainen herrasmiessopimus saada kasaan, ainakaan itse en ajatellut edes kameraa mukana kantaa. Hukkuisi kuitenkin joko Tallinnaan tai Suomenlahteen.

Toisaalta näin digiaikanahan kuvia voi sopivasti muutella, esimerkiksi itsestäni saa erittäin helposti kasvojen osalta Brad Pittin kaksoisolennon, jos pääni tilalle leikkaaliimaa kuvan Bradin pärstävärkistä. Siinä olisikin hauska katsella, kun Brad, mustavalkoinen Idi Amin ja Lipposen Paavo pelaa krokettia Tallinnassa.

P.S. Tämä on jälki kirjotus
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Kuvaamattomuutta ei ainakaan allekirjoittaneella ole mitään vastaan. Minusta kun ei ainakaan saa onnistunutta kuvaa. Vaikka jossain määrin kyllä tekis mieli ottaa se kamera mukaan... Nooh, ei kait sitä kukaan vielä niin dementoitunut ole, ettei muistaisi ilman kuvien katselua.
Muusta muistin menetyksestä en sitten sanokaan mitään. Sitten voi muut kertoa kuinka hauskaa oli.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Master God kirjoitti:
Mahdollisesta maajoukkuekutsusta aion kyllä kieltäytyä
Vulpes sorbuksen äärellä: pH < 7

---
Minun puolestani kuvata saa niin paljon kuin tahtoo, itse pystyn myös olemaan kuvaamatta. Tai siis melko varmasti olen kameratta joka tapauksessa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Olkku kirjoitti:
Huomenta krokettikansa. Saavuimme juuri rankalta, ravinto- ja nesteytysleiriltä veinin huvilalta. Tällähetkellä sijaintimme on Tallinn ja huomenissa tarkastelemme tulevaa rataa.

Ei kai pojilla ole mitään tekemistä tuon Tallinnasta tulleen pommisoiton kanssa ;)?
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Twite kirjoitti:
Vulpes sorbuksen äärellä: pH < 7

---
Minun puolestani kuvata saa niin paljon kuin tahtoo, itse pystyn myös olemaan kuvaamatta. Tai siis melko varmasti olen kameratta joka tapauksessa.
Itse olen kylläkin Sorbuksen, kuten muidenkin viinien, lämmin ystävä. Hapantahan tuo on, mutta mikäpä ei olisi. Pääruuaksi otan kyllä mieluumin valkohäntäpeuraa.

Henkilökohtainen suhtautumiseni valokuvaamiseen on muuten neutraali. Eli kuvatkoon, ken tahtoo, mutta itse en aio moiseen taideharrastukseen ryhtyä. Tosin itse olen, muiden turenkilaisten ja turenkilaismielisten tapaan, siinä määrin vetävännäköinen jannu, että kuvaamatta jättäminen olisi suorastaan sääli. Eli äänestän tyhjää.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Huh, huh. Kohta menen uudelleen saunaan. Kävin tuohon rataan tutustumassa, ratamestarin kanssa. Vihjeenä antaisin osallistujille, tolppakengät on kiva apu, jos kaapista löytyy. Eräskin portti oli 6m maanpinnasta, sähkötolpan päässä. Isäntäni, nimimerkki veinikretski on todellisuudessa nukkumatin kavereita. Hän suosiolla luovutti koneensa ja meni maaten, jätti iltavirkun valmentelijan kirjoittamaan. Tosin, valmentelijakin on ollut ulkomailla, jo yli 4 vuorokautta, joten Soomenkeeli alkaa unohtua.

Oikeesti. En ole koskaan nähnyt missään, näin hienoja järjästelyjä. Vaivaa on nähty ja edelleenkin nähdään. Kaikki on viimosen päälle. Pankaas huomioiden, jooko?
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Olkku kirjoitti:
Huh, huh. Kohta menen uudelleen saunaan. Kävin tuohon rataan tutustumassa, ratamestarin kanssa. Vihjeenä antaisin osallistujille, tolppakengät on kiva apu, jos kaapista löytyy. Eräskin portti oli 6m maanpinnasta, sähkötolpan päässä. Isäntäni, nimimerkki veinikretski on todellisuudessa nukkumatin kavereita. Hän suosiolla luovutti koneensa ja meni maaten, jätti iltavirkun valmentelijan kirjoittamaan. Tosin, valmentelijakin on ollut ulkomailla, jo yli 4 vuorokautta, joten Soomenkeeli alkaa unohtua.

Oikeesti. En ole koskaan nähnyt missään, näin hienoja järjästelyjä. Vaivaa on nähty ja edelleenkin nähdään. Kaikki on viimosen päälle. Pankaas huomioiden, jooko?

Tämä ei nyt liity mitenkään viestiketjuun, pardon me, mutta minnekäs Olkun suosikkijoukkue on kadonnut?! ;)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
jupster kirjoitti:
Tämä ei nyt liity mitenkään viestiketjuun, pardon me, mutta minnekäs Olkun suosikkijoukkue on kadonnut?! ;)

Nimimerkki Olkulla ei ole "suosikkijoukkuetta". Länsirannikko, on lähinnä sydäntä, mutta vaikutusmahdollisuuksien vajavaisuus pakottaa jättämään joukkueen pois julkisivulta:)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Master God kirjoitti:
Itse olen kylläkin Sorbuksen, kuten muidenkin viinien, lämmin ystävä. Hapantahan tuo on, mutta mikäpä ei olisi. Pääruuaksi otan kyllä mieluumin valkohäntäpeuraa.

Ihan vaan uteliaisuudesta. Jos peuran häntä on likainen, pitääkö se pestä. Jos pitää, niin valko-, vai kirjopesuohjelmalla. Minäkin söisin mieluusti pääruoaksi, jotakin entistä eläintä, mieluummin puhdasta.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Olkku kirjoitti:
Nimimerkki Olkulla ei ole "suosikkijoukkuetta". Länsirannikko, on lähinnä sydäntä, mutta vaikutusmahdollisuuksien vajavaisuus pakottaa jättämään joukkueen pois julkisivulta:)

Vaikutusmahdollisuuksien vajavaisuus? WTF ;) Sussa on kunnallispoliitikon vikaa selvästi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
jupster kirjoitti:
Vaikutusmahdollisuuksien vajavaisuus? WTF ;) Sussa on kunnallispoliitikon vikaa selvästi.

Älä vähättele. Pistä suoraan, "maailmanpolitiikan arkipäivää". Ota huomioon, että olen veininkoneella, joka on humalassa, eikä tiedä, mitä kirjoittaa. Meikäläisellä kaiki on päivänselvää, kunhan selviän. veinin syy, jokatapauksessa!
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Olkku kirjoitti:
Älä vähättele. Pistä suoraan, "maailmanpolitiikan arkipäivää". Ota huomioon, että olen veininkoneella, joka on humalassa, eikä tiedä, mitä kirjoittaa. Meikäläisellä kaiki on päivänselvää, kunhan selviän. veinin syy, jokatapauksessa!

Menkää jätkät baariin. (hymiö)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
jupster kirjoitti:
Menkää jätkät baariin. (hymiö)

Ei kai me alaspäin vajota. Kun veinillä on ravinteli ja sauna, niin itse en suostu baariin täältä lähtemään.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ottakaapa omallakohdallani huomioon harjoittamisen määrä. Pakkaa väsy pukkaan. Tommosenkin jukuripään, kun veini on valmentaminen vatii pikkasen kärsivällisyytä, valmensi kuka tahansa. Itselle laskettakoon eduksi, että olen oluella lepyteltävissä ja vähäuninen.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Olkku kirjoitti:
Nimimerkki Olkulla ei ole "suosikkijoukkuetta".

Nythän ollaan jo niin perimmäisen kysymyksen äärellä, että sanktioita pitää harkita ja muilutustakin on jo ehdotettu. Mun teletype on satunnaisen Foxin lisäksi raksuttanut tasaiseti viestiä aamuyöstä siitä, että pitääkö Olkulle lähettää vastaanottokomitea "tervehtimään" paluuta Veinin luota.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
L4E kirjoitti:
Nythän ollaan jo niin perimmäisen kysymyksen äärellä, että sanktioita pitää harkita ja muilutustakin on jo ehdotettu. Mun teletype on satunnaisen Foxin lisäksi raksuttanut tasaiseti viestiä aamuyöstä siitä, että pitääkö Olkulle lähettää vastaanottokomitea "tervehtimään" paluuta Veinin luota.

Luulen että noiden kommentien jälkeen mies hoidetaan jo Eestissä ennen lähtöä, mikäli teksti on vieläkin epätasaisempaa kuin yleensä, johtuu se Tuc-suolakekseistä ja Laua-viinasta näppäimistön välisssä, oli näemmä joku hieman lainannut konetta yö aikaan. Taidankin soittaa kavereille kohtla-järven pojille(käyttävät mustia laseja ja nahkatakkia).
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
veinikretski kirjoitti:
Luulen että noiden kommentien jälkeen mies hoidetaan jo Eestissä ennen lähtöä

Niin arvelinkin, että homma on siellä hyvin hanskassa ja niin kuin jo totesitkin löytyy sieltä varmasti alan "ammattilaisia". Nyt voidaankin säästyneet matkarahat käyttää Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan tuotteisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös