Twite kirjoitti:
1) Mikäli krokkailee niin että krokattavalle on asiasta hyötyä niin onko ok? Liittoutumismahdollisuus nimittäin voi olla oikotie jatkoon alkueristä, jos siis edetään kahdeksan erillä ja N kappaletta tyyppejä pääsee jatkoon. Omasta mielestäni moinen temppuilu on törkeää ja tulee rangaista vähintään toteamalla että pitäkää krokettinne, vitun krokettimulkut.
2) Turnausjärjestelmä on edelleen avoin. Kuukausi kisoihin eivätkä kaikki tiedä pitääkö harjoitella sijoittumista vai minimilyöntimäärää puhtaalla radalla. Epistä!
3) Joukkuekisa vai yksilökisa vai molemmat ja miten. Häh?
4) Miksi ihmeessä sitä puupalloa saa lyödä vain 'lavan' päillä eikä myös ns. poikittaistyylillä? Tai no, mikä minä olen sitä kysymään. Säännöt on säännöt.
5) Miten päätetään aloittaja, perinteisesti arpomalla pallot ja katsomalla tolpasta väriraitajärjestys vaiko muulla tieteellisemmällä menetelmällä?
1. Näkisin asian niin, että moisessa tilanteessa noudatetaan
Vilpit, virheet ja rangaistukset -osiossa ollutta ns. vahinko ja tahallisuus pykälää. Tahallisuudesta ja tahattomuudesta päättää luonnollisesti koko orkesteri yleisen demokratian ja enemmistön päätöksellä. Tällaisessa tapauksessa tahallisuus on tuomittava ankaralla hyi:llä.
2. Näkisin niin, että rata kannattaa suorittaa minimaalisella lyöntimäärällä. Näin tehdessä on edessä paras mahdollinen lopputulos, oli sitten turnausjärjestelmä mikä hyvänsä.
3. En ole uhrannut itse turnausjärjestelmälle yhtään ajatusta, koska olen pyrkinyt keskittymään pelkkiin sääntöpykäliin. Luulen kuitenkin, että Viron rokettiliitto määrää viime kädessä käytettävän turnausjärjestelmän.
4. Mies kyselee tyhmiä ja vielä vastaileekin itse niihin kysymyksiin. Omituista.
5. Itse olisin arvonnan kannalla.
Harjoittelu on sujunut todella hienosti, eikä mitään loukkaantumisiakaan ole tärkeille pelaajillemme sattunut, mitä nyt muutama mustelma ja vekki silmäkulmassa. Valmentelijamme on tosin ollut hieman näreissään siitä, että emme ole päässeet vielä kertaakaan koskemaan mailaan, palloista ja porteista nyt puhumattakaan. No, onhan tässä vielä melkein kuukausi aikaa.