Juhannus 2019 – LIVE!

  • 9 268
  • 105

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

redpecka

Jäsen
Missä olisimme ilman iltapäivälehdistöä? Ainakin paremmassa maailmassa.
Minä näen tuossa taas hyvän piikittelyn kun otsikoidaan jopa professorina..
Panun sahtimukitarina oli miellyttävä.
No tuosta ei voi olla kuin samaa mieltä:

– Ennen vanhaan juhannusaamuni herkin elämys oli vaeltaa paljasjaloin sahtimuki kourassa ihailemaan hyvin sammunutta, vielä lempeästi savuavaa kokonrauniota rantaan. Nyt menetin senkin nautinnon. Vain musta perusteellisesti ruiskutettu palopaikka katsoi syyttävästi silmiini. Voi menetettyjä onnen aikoja! Rajala murehtii blogissaan.

En osaa oikein itsekään kuvitella mitään julmempaa kuin syyttävästi silmiinkatsova palopaikka. Jos puhekuplan saisi siihen: "Miksi et auttanut minua? Miksi hylkäsit minut? Panu, minä luotin ja uskoin sinuun!"
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kovasti on nyt juhannuskokot puhuttaneet. Ei siinä, onhan sitä nuotiota ihan kiva katsella, mutta ei kai nyt kannata sekoilla sen takia? Lapsille tuo kai muutenkin enemmän niin kuin ilotulitukset ja joulukuusetkin. Juhannuksenhan voisi siirtää talveen, jolloin harvemmin noita metsäpalovaroituksia on.
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kovasti on nyt juhannuskokot puhuttaneet. Ei siinä, onhan sitä nuotiota ihan kiva katsella, mutta ei kai nyt kannata sekoilla sen takia? Lapsille tuo kai muutenkin enemmän niin kuin ilotulitukset ja joulukuusetkin. Juhannuksenhan voisi siirtää talveen, jolloin harvemmin noita metsäpalovaroituksia on.

Me oomma pruukanneet polttaa kokkomma jo pääsiääsnä niin kun se kuuluukin polttaa. Kuka jukoliste niitä valoosas käryyttää vielä kun on mettäpalovarootus ja känni päällänsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös